Корисні посилання







Учнівське самоврядування

ПРАВИЛА

поведінки учнів

у Володимир-Волинському вищому

професійному училища

І. Загальні правила поведінки

Правила поведінки учнів базуються на законах України, наказах Міністерства освіти та науки України Статуті училища.

1.  Учні зобов'язані:

  • виконувати вимоги освітньої програми (індивідуального навчального плану), дотримуючись принципу академічної доброчесності, та досягти результатів навчання, передбачених стандартом освіти для відповідного рівня освіти;
  • поважати гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього процесу, дотримуватися етичних норм;
  • відповідально та дбайливо ставитися до власного здоров'я, здоров'я оточуючих, довкілля;
  • дотримуватися статуту училища, правил внутрішнього розпорядку училища, а також умов договору про надання освітніх послуг (за його наявності);
  • повідомляти керівництво училища про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком яких вони були особисто або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб.

2. Учні приходить до навчального закладу за 10-15 хвилин до початку занять.

3. Не можна приносити на територію училища з будь-якою метою і використовувати будь-який спосіб зброю, в т.ч. ножі, вибухові, вогненебезпечні речовини; спиртні напої, цигарки, наркотики й інші наркотичні засоби і отруту, а також токсичні речовини і таблетки.

4. Забороняється вживання нецензурних слів і жестів.

5. Не можна без дозволу педагогічних працівників або сестри медичної (за узгодженням з батьками) йти з училища та його території в урочний час. У разі пропуску навчальних занять учнів повинен пред'явити класному керівнику довідку від лікаря, або заяву від батьків (або особи, яка їх заміняє). Пропускати заняття без поважних причин забороняється.

6.   Учень повинен проявляти повагу до старших: вітатися, поступатись дорогою.

7. Учні, які знайшли втрачені або забуті речі, мають здати їх черговому, який знаходиться на першому поверсі училища, класному керівнику, майстру виробничого навчання або адміністрації училища.

8. Учні зобов'язані виконувати домашні завдання в терміни, встановлені навчальною програмою.

 9. Усі учні зобов'язані берегти майно та оснащення навчальних кабінетів та лабораторій, а також місць загального користування.

10. Суворо забороняється тютюнопаління, розпивання спиртних напоїв, вживання наркотичних речовин в училищі та на прилеглій до нього території.

11. Учні зобов'язані дбайливо ставитися до роботи технічного персоналу училища, зберігати чистоту й порядок у вбиральнях, коридорах, дотримуватись санітарно-гігієнічних вимог.

12. Учням не можна запізнюватись на масові заходи: збори, лінійки, виховні години, концерти і т.д. Потрібно своєчасно виконувати доручення осіб, відповідальних за їх проведення. Під час проведення заходу необхідно поводити себе так, щоб не заважати іншим.

13. Якщо під час культурних заходів в актовому залі довелось будь-кого потурбувати, варто вибачитись. Проходити на своє місце в ряду, повернувшись обличчям до тих глядачів, які вже сидять. Ніколи, ні з якого приводу не потрібно вступати у суперечки. Заходячи в актовий зал, не варто поспішати сісти, так як завжди знайдуться люди старші, яким потрібно поступитись місцем.

14. Після закінчення занять та позаурочних заходів учні не мають права знаходитись у приміщенні училища без нагляду педагогічних працівників.

II. Правила поведінки під час занять

1. При вході викладача в кабінет учні встають і вітаються, сідають після того, як викладач відповість і дозволить сісти. Так само учні вітають будь-якого дорослого, що увійшов до кабінету під час занять.

2. Учні входять до кабінету за дзвоником. Запізнюватися на уроки без поважних причин заборонено.

3. Учні повинні заходити в майстерню, лабораторію лише з дозволу викладача, майстра виробничого навчання.

4. Учень, який запізнився на урок, має отримати дозвіл у викладача, щоб бути присутнім на уроці

5. Під час уроку не можна створювати галас, без дозволу підводитися, відвертати увагу інших учнів від уроку.

6. Заборонено виходити з кабінету без дозволу викладача.

7. Урок закінчується тоді, коли викладач оголосив про це. Тільки після цього учні можуть йти на перерву.

8. Учні повинні виконувати вказівки викладача без будь-яких заперечень.

9. Під час уроку не можна вживати їжу та напої, жувати жувальну гумку.

10. Учень повинен дбайливо ставитися до підручників та зошитів.

11. Учні зобов'язані знати і дотримуватися правил техніки безпеки як під час уроків так і після їх закінчення.

12. Якщо під час занять учню необхідно вийти з кабінету, то він повинен підняти руку і попросити дозволу у викладача.

13.  Якщо учень хоче поставити запитання викладачу або відповісти на запитання викладача, він піднімає руку.

14. На уроки фізичної культури учні приходять у спортивній формі та спортивному взутті. Без дозволу викладача в спортивний зал учням входити забороняється. Учні, звільнені від занять фізичної культури, обов'язково мають бути присутніми під час уроку в спортивному залі.

15. Користування мобільними телефонами під час проведення уроку суворо забороняється. Телефон повинен бути вимкнений або у беззвучному режимі та знаходитись у спеціально відведеному місці в кабінеті.

16. Працюючи з інструментом, апаратами, приладами, підручниками, наочними посібниками, учні Повинні точно виконувати вказівки викладача або майстра виробничого навчання, а також дотримуватись правил з охорони праці. У випадку виходу з ладу обладнання, інструменту, приладів, учень повинен одразу доповісти про це майстру виробничого навчання, викладачу.

17. Після закінчення занять потрібно прибрати своє робоче місці.

III. Поведінка учнів під час перерв

1.  Під час перерви учні переходять з одного навчального кабінету в інший спокійно, без метушні й галасу, дотримуючись розкладу уроків та розкладу замін.

2. Особливо уважними треба бути учням під час руху сходами. При пересуванні слід триматися правого боку.

3. Учням забороняється бігати сходами, штовхати одне одного, створювати конфліктні ситуації, використовувати непристойні вирази і жести.

4.  Заборонено під час руху коридорами вживати їжу, напої, штовхатися, розмахувати руками, галасувати.

5.   Категорично забороняється самовільно відчиняти вікна, сидіти на підвіконнях.

IV. Поведінка в їдальні та на навчальній дільниці

1. Під час харчування в їдальні та на навчальній дільниці викладачам належить дотримуватися хороших манер і поводитися пристойно, не псувати майна.

2. Учні приходять в їдальню та на навчальну дільницю під час перерв.     

3. Учні  мають право взяти в їдальню принесені з дому харчі.

4. Категорично забороняється заходити в їдальню у верхньому одязі.

V. Поведінка учнів поза училищем

1.    Учні зобов'язані бути ввічливими, коректними і доброзичливими, проявляти витримку й розуміння у стосунках з оточуючими.

2. Бути уважними до дорослих, маленьких дітей і літніх людей.

3.  Дотримуватися правил дорожнього руху та поведінки в транспорті, громадських місцях.

4. Дбайливо ставитися до природи.

  1. Забороняється тютюнопаління, розпивання спиртних напоїв, вживання наркотичних речовин у громадських місцях.
  2. Учень повинен дотримуватися мовного етикету, не дозволяти нецензурних висловлювань.
  3. Перебування без дорослих у місцях відпочинку, прогулянки населеним пунктом тощо для учнів дозволяються до 22 години (до 18 років), а мешканцям гуртожитку до 21.00.

VI. Вимоги до зовнішнього вигляду учнів

 1.  Приходити до училища необхідно в чистому, випрасуваному одязі ділового стилю та чистому взутті, з охайною зачіскою.

2. Не можна зловживати косметикою та носити багато прикрас на заняття.

3. На уроки фізичної культури і заняття спортивних секцій учні приходять у спортивній формі. Спортивний одяг, призначений для уроків фізкультури, на інших уроках недоречний.

4. На уроках виробничого навчання учні повинні бути у спецодязі.

5. На суботники та інші господарські роботи учні приходять у робочому одязі.

6. На урочисті загальноучилищні заходи учні приходять у святковому одязі.

VII. Прикінцеві положення

1.  Учні не мають права під час знаходження на території навчального закладу і при проведенні загальноучилищних заходів здійснювати дії, небезпечні для свого життя і здоров'я та оточуючих.

2. За порушення цих Правил та Статуту училища учні притягуються до відповідальності, до них можуть бути вжиті такі заходи впливу:

 усне зауваження;

  • запис зауваження в рапорт групи;
  • виклик учня на засідання Ради профілактики.

Дані правила внутрішнього розпорядку є обов'язковими для виконання всіма учнями Володимир-Волинського вищого професійного училища.

Заступник директора з навчально-
виховної роботи училища
Н.В. Богдан

 

ПОРЯДОК

реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в Володимир-Волинському вищому професійному училищі та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування)

Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування)

1. Учні та педагогічні працівники зобов'язані повідомляти керівництву училища про випадки цькування, якщо вони були його безпосередніми свідками чи про які отримали достовірну інформацію.

2. Письмові заяви про випадки цькування подаються директору училища. Саме він видає рішення про проведення подальшого розслідування. Після цього директор училища скликає комісію з розгляду випадків булінгу (цькування). Комісія ухвалюватиме рішення за результатами розслідування та вживатиме заходів реагування.

3.   Директор училища обов'язково повідомляє про випадки булінгу (цькування) уповноважені підрозділи Національної поліції та службу в справах
дітей.

Відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування)

Булінг (цькування), тобто діяння учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи або такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров'ю потерпілого, тягне за собою накладення штрафу від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від двадцяти до сорока годин.

Діяння, передбачене частиною першою статті 1734 КУпАП, вчинене групою осіб або повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, тягне за собою накладення штрафу від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин.

Діяння, передбачене частиною першою статті 1734 КУпАП, вчинене малолітніми або неповнолітніми особами віком від чотирнадцяти до шістнадцяти років, тягне за собою накладення штрафу на батьків або осіб, які їх замінюють, від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від двадцяти до сорока годин.

 Діяння, передбачене частиною другою статті 1734 КУпАП, вчинене малолітньою або неповнолітньою особою віком від чотирнадцяти до шістнадцяти років, тягне за собою накладення штрафу на батьків або осіб, які їх замінюють, від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин.

Неповідомлення керівником закладу освіти уповноваженим підрозділам
органів Національної поліції України про випадки булінгу (цькування) учасника освітнього процесу тягне за собою накладення штрафу від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправні роботи на строк до одного місяця з відрахуванням до двадцяти процентів заробітку.

 

Порушення

Вік

Хто несе відповідальність

Розмір штрафу

Громадські роботи

Булінг дітьми

до 14 років

Батьки

від 850 грн. до 1700 грн. або

від 20 до 40 годин

від 14 до 16 років

Батьки

від 850 грн. до 1700 грн. або

від 20 до 40 годин

понад 16 років

Діти

від 850 грн. до 1700 грн. або

42 години

Булінг дорослими

понад 16 років

Особисто

від 850 грн. до 1700 грн. або

42 години

Повторний або груповий булінг

від 14 до 16 років

Батьки

від 1700 грн. до 3400 грн. або

від 40 до 60 годин

понад 16 років

Особисто

від 1700 грн. до 3400 грн. або

від 40 до 60 годин

Приховування булінгу

Керівник закладу освіти

Особисто

від 850 грн. до 1700 грн. або

Виправні роботи

до 1 місяця 3

відрахуванням

20% заробітку

Протоколи за вчинення цього порушення уповноважені складати органи Національної поліції України, та притягувати до адміністративної відповідальності будуть місцеві суди.

 

ПОРЯДОК

подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) у Володимир-Волинському  вищому професійному училищі

І. Порядок подання заяв про випадки булінгу (цькування)

1. Заяви про випадки булінгу (цькування) до адміністрації училища
подаються у письмовій формі.

У заяві слід зазначати:

1)      прізвище, ім'я та по батькові.

2)      найменування особи, яка порушила Ваші права.

3)      у чому конкретно полягає суть порушення Ваших прав.

4)  коли або в який строк допущено порушення Ваших прав.

5)      яких заходів Ви вживали для поновлення Ваших прав.

6)      чи зверталися Ви до когось за захистом порушених прав.

7)  суть Вашої заяви.                                                                                               

8) дату та власноручний підпис.

9)у разі звернення  в інтересах третіх осіб потрібно надавати копії документів, що посвідчують повноваження на представництво їхніх інтересів.

Заяву до адміністрації училища слід надсилати письмово за адресою: вул. Данила Галицького, 10, м. Володимир-Волинський, Волинська обл., 44700, Богдан Наталія Володимирівна.

2. Заяви до адміністрації училища можна надсилати й електронною
поштою:
vol.vpu@gmail.com

Увага! Заяви електронною поштою слід оформляти згідно з правилами оформлення письмової заяви.

3. Заява про випадки булінгу (цькування) до адміністрації училища
може бути прийнята у письмовому вигляді під час особистого прийому у
директора училища.

Графік роботи училища:

Пн. - пт. 9.00 год.-13.00 год. - 14.00 год.-18.00 год.

Сб.- нд. - вихідний


II. Порядок розгляду заяв про випадки булінгу (цькування)

1. Загальні положення

Цей  Порядок  розроблено  згідно  з  Конституцією  України, законами

України "Про освіту", "Про-професійну (професійно-технічну) освіту", з метою
визначення основних вимог до організації розгляду заяв про випадки булінгу
(цькування).

Порядок визначає вимоги до організації розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) у Володимир-Волинському вищому професійному училищі (далі - училищі).

У роботі з заявами про випадки булінгу (цькування) забезпечується кваліфікований, неупереджений, об'єктивний і своєчасний розгляд заяв з метою оперативного розв'язання порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання надалі таким порушенням.

Рішення, дії (бездіяльність) у сфері управлінської діяльності училища можуть бути оскаржені у разі:

-   порушення прав і законних інтересів громадян (групи громадян);

-   створення перешкод здійсненню громадянином його прав і законних інтересів чи свобод;

-   незаконного покладення на громадянина обов'язків або його незаконного притягнення до відповідальності.

2. Первинний розгляд за заявами про випадки булінгу (цькування)

Діловодство за заявами про випадки булінгу (цькування) училища ведеться окремо від інших видів діловодства і покладається на заступника директора з навчально-виховної роботи училища.

Усі заяви про випадки булінгу (цькування), що надходять до училища,, приймаються, проходять первинний розгляд й централізовано реєструються в день їх надходження у журналі.

Початком строку розгляду заяви про випадки булінгу (цькування) вважається день надходження та реєстрації в училищі.

Заяви про випадки булінгу (цькування), що надійшли на адресу училища поштою, отримує секретар-друкарка училища та в день отримання передає заступнику директора з навчально-виховної роботи училища.

Прийом, попередній розгляд та реєстрація заяв про випадки булінгу (цькування) здійснюється у день їх надходження.

Заяви про випадки булінгу (цькування) підлягають первинному розгляду та розподілу їх на ті, що потребують обов'язкового розгляду директором училища або заступниками директора училища відповідно до їх компетенції.

Заступник директора з навчально-виховної роботи училища перевіряє наявність конверта та додатків до заяви про випадки булінгу (цькування).

Первинний розгляд передбачає перевірку правильності оформлення заяв про випадки булінгу (цькування), ознайомлення зі змістом, їх належності до компетенції училища та визначення за ними конкретного виконавця.

Заява про випадки булінгу (цькування) до училища може бути подана як окремою особою (індивідуальна), так і групою осіб (колективна).

Заява про випадки булінгу (цькування) може бути усною, викладеною громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв'язку та записана (зареєстрована) посадовою особою чи письмовою, надісланою поштою або передана громадянином до училища особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмова заява про випадки булінгу (цькування) також може бути надіслана з використанням мережі Інтернет, засобами електронного зв'язку (електронна заява).

Заяви про випадки булінгу (цькування) в інтересах неповнолітніх осіб подаються їхніми законними представниками.

У заяві про випадки булінгу (цькування) мають бути зазначені прізвище, ім'я, по батькові, номер контактного телефону та викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмова заява про випадки булінгу (цькування) має бути підписана заявником (групою заявників) із зазначенням дати. Застосування кваліфікованого цифрового підпису при надсиланні електронної заяви не вимагається.

Заява про випадки булінгу (цькування), оформлена без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніше ніж через десять днів від дня її надходження.

Рішення про повернення заяви про випадки булінгу (цькування) авторові приймається адміністрацією училища. Заступник директора з навчально-виховної роботи училища готує відповідь заявнику за підписом директора училища.

Письмова заява про випадки булінгу (цькування) не підписана автором (авторами), а також така, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Рішення про залишення без розгляду заяви про випадки булінгу (цькування) приймається директором училища, про що повідомляється особі,
яка подала заяву.

Конверт, у якому було надіслано заяву про випадки булінгу (цькування), зберігається разом із заявою.

Реєстрація заяв про випадки булінгу (цькування) в училищі проводиться з метою забезпечення їх обліку та контролю за їх розглядом.

Усі заяви про випадки булінгу (цькування), що надходять до училища, реєструються у журналі із проставленням таких елементів: дата надходження заяви; прізвище, ім'я, по батькові заявника, категорія/соціальний стан заявника; звідки одержано заяву про випадки булінгу (цькування); порушені питання.

Після первинного розгляду заяви про випадки булінгу (цькування) заступник директора з навчально-виховної роботи училища формує пошту директору училища.

Заяви про випадки булінгу (цькування), подані громадянами на особистому прийомі, реєструються та розглядаються у тому самому порядку, що й інші письмові заяви.

Попередній розгляд заяв про випадки булінгу (цькування) та строк їх надходження до безпосередніх виконавців не повинен перевищувати одного робочого дня.

3. Порядок опрацювання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) і забезпечення контролю за їх розглядом

У ході розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) керівництвом училища щодо кожної заяви має бути прийняте одне з таких рішень: прийняти
до розгляду; надіслати за належністю, якщо порушені у заяві про випадки булінгу (цькування) питання не входять до компетенції училища, про що одночасно повідомити заявника; залишити без розгляду.

У разі потреби керівництвом училища може бути прийняте рішення щодо комісійного розгляду заяви про випадки булінгу (цькування), із виходом на місце, а також визначення заходів щодо вирішення питання і розв'язання проблем, які є підставою для заяви про випадки булінгу (цькування).

У разі якщо заява про випадки булінгу (цькування) не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення, воно не пізніше ніж у п'ятиденний строк повертається громадянину з відповідними роз'ясненнями.

Контроль за своєчасним розглядом заяв про випадки булінгу (цькування), виконанням доручень директора училища покладається на заступника директора з навчально-виховної роботи училища.

З метою оперативного вирішення питань, порушених у заяві про випадки
булінгу (цькування), адміністрацією училища установлюється термін його
розгляду. Заяви про випадки булінгу (цькування) розглядаються і вирішуються
у строк не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, що не потребують
додаткового вивчення, але не пізніше п'ятнадцяти календарних днів від дня їх
отримання.

Виконавці зобов'язані уважно вивчити зміст заяви про випадки булінгу (цькування), факти, що наведені у ній, та питання, що потребують вирішення.

У разі потреби вимагати необхідні матеріали та перевіряти факти, що викладені у заяві, уживати інших заходів для об'єктивного вирішення порушених авторами заяв питань, з'ясовувати обставини, усувати причини та умови, .які спонукають громадян скаржитися, відповідно до вимог чинного законодавства.

4. Узагальнення та аналіз заяв про випадки булінгу (цькування)

З метою своєчасного виявлення причин, що призводять до порушення прав та інтересів громадян, вивчення громадської думки, вдосконалення роботи училища з питань розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) та вжиття своєчасних заходів реагування на виявлені порушення актів законодавства, що регламентують роботу із заявами про випадки булінгу (цькування), усі заяви систематично узагальнюються й аналізуються заступником директора з навчально-виховної роботи училища.

Заступник директора з навчально-

виховної роботи училища Н.В. Богдан

 

Заходи

Володимир-Волинського ВПУ

з протидії булінгу

на 2018-2019 н.р.

  1. Ініціювати обговорення та планування спільних дій адміністрації педагогічного колективу, учнівського самоврядування, батьківської громадськості, спрямовані на профілактику виявлених  недоліків з окресленої проблеми.

Н.В. Богдан, соціальний педагог,класні керівники

2. Ознайомити учасників навчально-виховного процесу з нормативно-правовою базою та регулюючими документами щодо превенції проблеми булінгу в освітньому середовищі.

Н.В. Богдан, соціальний педагог

3. Створити інформаційні куточки для  учнів та педагогів.

Соціальний педагог

4. Налаштувати алгоритм реагування на випадки насильства серед дітей.

Н.В. Богдан, соціальний педагог

5. Організувати просвітницьку роботу.

Класні керівники, соціальний педагог

6. Формувати у педагогів навички  ідентифікації насильства  як у своїй поведінці, так і в поведінці дітей з метою формування єдиного погляду на існуючу проблему.

Педагогічний колектив

7. Організувати просвітницьку  роботу:

- навчальний тренінг «Що таке булінг?» для педагогів;

Соціальний педагог

Вересень 2018р.

-         Брейн-стормінг  «Обережно! Небезпека у соціальних мережах»;

-         «Печа-куча» - презентація коротких доповідей, спеціально обмежених за формою, тривалістю;

-         Перегляд відеороликів, соціальної реклами: «Як не стати жертвою насильства», «Опудало»;

-         Фестиваль учнівської творчості «Stop bulling»;

-         Флешмоб «Я проти булінгу, а ти?»;

-         Воркшоп «Вчимося володіти емоціями»;

-         Соціальний диктант.

Н.В. Богдан, соціальний педагог

8. Розглядати на педагогічній раді інформацію про роботу класних керівників з проблеми.

Н.В. Богдан

 

 

Про створення робочої групи з розгляду випадків булінгу- завантажити


 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 Наступна > Кінець >>

Сторінка 2 з 4
На даний момент 35 гостей на сайті