Контактна інформації

Телефон для довідок:
/03342/ 2-32-08
/03342/ 2-35-27

e-mail: vol.vpu@gmail.com
Наша адреса:
м. Володимир-Волинський
вул.. Данила Галицького 10

Корисні посилання







Сторінка практичного психолога
Поради вчителям і батькам

Поради вчителю

Дякуйте батькам за все підряд. Багато разів за одне й те ж; за будь-що. Обов’язково при всіх. Дякуйте учням за їхніх чудових батьків. Дякуйте бабусям і дідусям зате, що зустрічають дітей із школи, допомагають організувати свята. Обов’язково дякуйте татусям – за чудову увагу до потреб школи, за будь-який крок назустріч дитині і вчителю.

Звичайно, форми вираження вдячності можуть бути різні. Але обов’язково листи вдячності.

Записи в щоденникові – найболючіша тема для багатьох батьків. Як правило, записи просто інформують про те, що дитина не зробила в начальному закладі. А як що тактику змінити й почати писати позитивні речі: хвалити дитину, (письмово) і регулярно?! Так, потрібен ваш час, але він того вартий!

Батьки не повинні боятися навчальний заклад (згадайте відсутність оптимізму на обличчі батьків, коли ви повідомляли їм про запрошення на чергове зібрання. Батьки не повинні відчувати себе у навчальному закладі гостями, яких запрошують лише у великі свята, або підсобними робітниками, чиї руки потрібні для того, щоб пофарбувати парти або помити вікна, або гаманцями без розміру, щоб витрусити з них потрібні сум за мірою необхідності.

Ніколи не вживайте термін (викликати) батьків у навчальний заклад! Завжди запрошуйте їх поговорити. І обов’язкового з заздалегідь. Не практикуйте ситуацію: «Щоб завтра батьки були тут!» - адже розмова згарячу завжди приносить тільки зворотній ефект. Поки зустріч учителя з батьками буде для дитини карою, розраховувати на повноцінне співробітництво передчасно...

Вивчайте батьків (та інших членів сім’ї) їхні інтереси, сферу професійної діяльності, методи виховання – не як маму Тані або тата Володі, а просто як дорослих і досвідчених людей, з якими звела вас доля. Можливо, серед них є дивовижні люди, і вони стануть відомі іншими завдяки вашій щирій зацікавленості.

Учиться у батьків, адже вчитель – це не завжди той, хто знає більше, а той, хто знає щось інше. На жаль, сьогодні батьківські збори – найбільш розповсюджена форма взаємодії вчителя та сім’ї. А де ж лекції, семінари, педагогічні практикуми, дискусії, тренінги, конференції, психолого-педагогічні консультації? Що це – лінь, не достатність часу чи професійна неспроможність багатьох учителів? Виходить, кількість батьків присутніх на зборах, - єдиний показник їхньої активності, довіри до школи, готовності взяти участь у житті групи. Але й туту дотримання простих правил може істотно стимулювати процес залучення батьків до школи.

 
«Зупинимо Снід разом»

В рамках місячника «Ми – за здорове майбутнє» серед учнів I курсу відбулася цікава інформаційно-просвітницька година «Зупинимо Снід разом». Метою заходу є забезпечення учнів інформацією про ВІЛ/СНІД, формування розуміння того, що тільки здоровий спосіб життя, їх поведінка та вчинки є гарантом запобігання ризику захворювання.

Захід розпочала психолог Зеленько М. О., яка розповіла про найбільшу цінність у житті людини – це її здоров’я.

Про найглобальнішу проблему людства на сьогодні ВІЛ/СНІД – жорстоку хворобу, яка забирає мільйони молодих життів, розповіла Демарчук Маргарита, волонтерка психологічної служби училища. Апогеєм став виступ антібригади ««Профі» – Ми здорова нація». Вірш, цікаві сценки, багато гумору пісень і танців – зачаровували молодого глядача. Учні з величезним задоволенням та бурхливими оплесками підтримували виступаючих. На завершення заходу були представлені для перегляду мультфільми – просвітницького характеру про лікаря Панацейка з профілактики ВІЛ/СНІДУ.


 
Цікаві думки про толерантність.

Щаслива людина та, яка дарує щастя найбільшій кількості людей .

Дідро.

Байдужість – це параліч душі , передчасна смерть.

А. Чехов

Ображаючи іншого, ти не не турбуєшся про самого себе.

Леонардо да Вінчі

Людина, яка робить інших щасливими, не може сама бути щасливою.

Гельвецій

Якщо ти байдужий до страждань інших, ти не заслуговуєш на звання людини.

Сааді

 

 
16 листопада День Толерантності

Саме в цей день у Декларації принципів толерантності, яка була схвалена Генеральною конференцією Юнеско 1996 року було започатковано всесвітній рух толерантності і підкреслено його важливість у сучасному світі.                                           

Ми живемо в складний і непокірний час, а причини занепаду нашої моралі ми пояснюємо, виправдовуючи економічною та екологічною кризами, недоліками ринкових стосунків. Глобальні проблеми, що їх має розв’язувати людство, дедалі більше загострюються, а конфлікти стають усе не безпечнішими,і тому зростає усвідомлення необхідності співпраці людей і привабливість ідей толерантності.              

В рамках тижня Толерантності (організованого психологом училища) в нашому навчальному закладі був проведений конкурс на кращий малюнок-плакат з даної теми, проведені інфорційно-просвітницькі години серед учнів ІІ-ІІІ курсів. Першокурсники взяли участь у психологічному практикумі «Толерантність в нашому житті» та анкетування. Отож, для того щоб досягти успіху в житті, не витрачати сил на конфлікти, «побутові війни», доцільно сформувати в собі толерантність як рису характеру.

 
ПОРАДИ УЧНЯМ

Деякі умови успішного запам’ятовування

  1. Важливою умовою того, щоб навчальний матеріал запам’ятовувався швидко й надовго, є наявність інтересу до того, що запам’ятовуєш, і уваги в процесі засвоєння і відтворення матеріалу.
  2. Велике значення для запам’ятовування мають почуття. Усе, що пов’язане з радістю. Сумом, гнівом, як правило, запам’ятовується краще, ніж те, до чого людина ставиться байдуже
  3. Важливою умовою для запам39ятовування є розуміння того, що треба засвоїти.
  4. Дуже важливо також поставити перед собою завдання – міцно й надовго засвоїти.
  5. Велике значення для засвоєння навчального матеріалу має поєднання запам’ятовування з діяльністю людини, що вимагає мислення, активності.
  6. Наявність знань з того навчального предмета. З якого засвоюється матеріал, також є сприятливою умовою для запам’ятовування, тому що при цьому нове легше й ґрунтовніше пов’язується з тим, що вже відомо.
  7. Необхідно пам’ятати, що запам’ятовування – це робота іноді не легка, тому важливою умовою засвоєння матеріалу є наполегливість, завзятість у роботі, уміння не кидати її на середині, а домагатися повного й міцного запам’ятовування. Це вольові якості,без яких неможлива серьозна розумова робота.
  8. Зрідка використовуйте мнемотехніку – штучні прийоми полегшуючого запам’ятовування.
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 9 з 11
На даний момент 70 гостей на сайті