Контактна інформації

Телефон для довідок:
/03342/ 2-32-08
/03342/ 2-35-27

e-mail: vol.vpu@gmail.com
Наша адреса:
м. Володимир-Волинський
вул.. Данила Галицького 10

Корисні посилання







Сторінка практичного психолога
Соціально-психологічна служба



Соціально – психологічна служба –               це  спільна діяльність

практичного психолога та соціального педагога.

«Благородный человек помогает людям увидеть то, что есть в них доброго, и не учит людей видеть то,

что есть в них дурного»

Ми прагнемо, щоб наш заклад став         острівцем людяності і гуманізму, творчості й постійного пошуку, щоб наші  випускники на все життя засвоїли: якщо хочеш стати щасливим, то слідуй золотому правилу - розум у голові, щирість у серці, здоров'я в тілі.

  • Мета: сприяння розумінню дітьми і молоддю через просвітницьку  роботу переваг здорового способу життя, формування принципів здорового способу життя, стимулювання до самостійного й усвідомленого вибору життєвої позиції, визначення шляхів позитивної соціалізації молоді, здобуття знань, умінь і навичок здорового способу життя та відмова від негативної поведінки, виховання та розвиток творчої особистості, гідного громадянина України.
  • Основним завданням служби є забезпечення процесу соціалізації учнів у навчально – виховній діяльності, захист їхнього психічного, фізичного, соціального і духовного здоров’я, сприяння педагогічно доцільному і безконфліктному входженню молодої людини у світ дорослих, підготовка до самостійного життя в суспільстві, попередження і педагогічна корекція вад та відхилень розвитку особистості.

Для реалізації цієї мети використовуються різні види робіт:

1) Консультативна, яка полягає в допомозі людині вирішити ті проблеми, з якими приходять до психолога;

2) психодіагностична включає виконання різних методик, тестів, опитувальників (на виявлення особових особливостей, міжособових відносин, пізнавальних процесів).

3) психокоректувальна робота направлена на подолання негативних явищ в учбовому закладі, в сім'ї, в соціальному оточенні і розвиток здібностей, формування особи учня.

4) профілактична робота, суть якої полягає в попередженні можливих неблагополучний в психологічному і особовому розвитку учня.

Соціально-психологічна служба закладу:

  • Здійснює психологічний супровід розвитку дитини.
  • Визначає психологічну готовність дітей до навчання в училищі (діагностична та корекційна робота з дітьми, що виявились не готові донавчання).
  • Вивчення процесу адаптації першокурсників  Профілактична дезадоптація.
  • Психологічний супровід розвитку підлітків (діагностика особистісних рис та якостей, особливостей характеру, стимулювання саморозвитку та самовиховання, консультування з особистісних проблем, тематичні бесіди, навчальні заняття, тренінги, психологічна допомога в кризових ситуаціях).
  • Допомога в професійному самовизначенні старшокурсників
  • Робота з учнями  з метою (виявлення психологічної готовності до «дорослого життя»).
  • Виявлення «групи ризику» (діти, що мають труднощі в навчанні, поведінці; емоційні розлади).Рекомендації батькам, вчителям, учням.
  • Психологічна діагностика важковиховуваності та акцентуації характеру.
  • Розробка програм педагогічної та психологічної корекції неадекватної поведінки.
  • Профілактика правопорушень.
  • Орієнтація учнів на здоровий спосіб життя.
  • Попередження суіцидної поведінки.
  • Пошук шляхів оптимізації навчально-виховного процесу.
  • Врегулювання конфліктних ситуацій.
  • Робота з обдарованими дітьми.
  • Робота з категорійними дітьми (сиротами, напівсиротами, з малозабезпечених сімей, з  багатодітних сімей, що постраждали від аварії на ЧАЕС…)
 
Робота соціального педагога

Що може дати одна людина iншiй, крiм краплi тепла! I що може бути  бiльше за це тепло?

                                                                                                                                                                              Ремарк

"Людина народжена, щоб бути щасливою"

 

Дитинство – найважливіший період у становленні особистості. Саме тоді людина потребує найбільшої уваги та захисту. Від ставлення до дітей, розуміння їхніх проблем, інтересів та потреб, стану охорони дитинства залежить доля кожної людини і розвиток суспільства загалом.
Немає, на жаль, шкільних навчальних закладів, де не навчалися б діти з незахищених категорій. Держава надає таким родинам, де виховуються такі діти, грошову та іншу допомогу. Але цим дітям, родинам, які їх виховують, потрібна ще й педагогічна та соціально-психологічна допомога.

Діти соціально незахищених категорій

Сирота

Це дитина, у якої:
- батьки померли;
- мати померла, дані про батька у свідоцтві про народження дитини були записані за вказівкою матері

Позбавлені батьківського піклування

Це дитина, яка залишилася без батьківського піклування, тому що:
- батьки були позбавлені батьківських прав;
- дитину відібрали у батьків за рішенням суду;
- батьки визнані судом без вісті відсутніми;
- батьки визнані судом померлими;
- батьки визнані недієздатними;
- батьки знаходяться в місцях позбавлення волі;
- батьки знаходяться під вартою під час слідства;
- батьки знаходяться у розшуку;
- тривала хвороба батьків, яка зашкоджує виконанню батьківських обов’язків;
- батьки невідомі.

Дитина-напівсирота

Дитина, в якої помер один з батьків

Дитина одинокої матері

Дитина, яку виховує тільки мати, тому що:
- дані про батька у свідоцтві про народження дитини були записані за вказівкою матері;
- батько дитини помер (або батько дитини визнаний судом без вісті відсутнім, або батько дитини визнаний судом померлим, або батько дитини визнаний недієздатним, або батько дитини знаходиться у розшуку), до того ж, призначити дитині пенсію через втрату годувальника неможливо, бо він не мав достатнього трудового стажу.
Одинокі матері стоять у обліку в УТСЗН та отримують там на дитину допомогу одинокої матері

З багатодітної родини

Дитина мешкає в родині, де виховується три та більше дітей (зокрема, які знаходяться під опікою або піклуванням)

Дитина, яка постраждала внаслідок аварії на ЧАЕС

Це дитина, у якої: батько або один з батьків мають статус постраждалого внаслідок аварії на ЧАЕС, що підтверджено посвідченням.

Дитина з вадами

Статус дитини з вадами надає медичний заклад (є посвідчення)

З малозабезпеченої

родини

Малозабезпечена родина – це родина, яка стоїть на обліку в УТСЗН та отримує там допомогу

 

 
Людина лише там чогось домагається, де вона сама вірить у свої сили.

Позитивне мислення надає людині кілька чудових рис, властивих переможцю: як, наприклад, впевненість у собі, віра в успіх задуманого, що породжує бажання працювати і працювати... крім того, в разі невдач, позитивне мислення допомагає швидше подолати страх перед новими невдачами і знову мобілізувати сили. Мало того, деякі розумні люди говорять, що думка матеріалізується... тож...

Два золотих правила позитивного мислення

1. Якщо вийшло один раз, вийде і другого.

  1. Вийшло небагато, вийде і більше.

Ось лише кілька порад, які допоможуть розвинути силу позитивного мислення:

1)       завжди використовуйте тільки позитивні слова і в думках, і під час розмови. Такі, як "я можу", здатний", "це можливо", "я зможу це зробити"',

2)   пропускайте у свою підсвідомість тільки відчуття сили, щастя та успіху;

3)   ігноруйте негативні думки, замінюючи їх оптимістичними;

4)   перш, ніж почати будь-яку справу, чітко візуалізуйте у своїй свідомості її успішний результат;

5)       щоденно читайте щось натхненне та життєствердне;

6)       більше посміхайтеся, це допоможе мислити позитивно;

7)       дивіться фільми, які допомагають відчувати себе щасливим, скоротіть час перегляду новин і негативних передач;

9) асоціюйте себе з людьми, які мислять позитивно;

10)  завжди сидіть і ходіть з прямою спиною (це зміцнить впевненість у собі і
наповнить внутрішньою силою);

11)    більше   гуляйте   і   займайтеся   будь-якою   фізичною   активністю   (це допоможе виробити позитивне ставлення);

Керуючись   запропонованими   порадами,   ви   привчите   свій   розум   думати позитивно і ігнорувати будь-який негатив.

Продовжуйте тренувати мозок на формування позитивного мислення. Це може зайняти деякий час, але в результаті у вас виробиться звичка мислити позитивно.

 
“Не треба нити, просто вийдіть із дому та обійміть життя обома руками”.

Не треба нити, просто вийдіть із дому та обійміть життя обома руками”.

Хантер Джон, американський журналіст

Позитивна психологія — галузь психології, яка займається дослідженням позитивних аспектів психіки людини. На відміну від орієнтації класичної науки на психологічні проблеми та патології, основними темами досліджень галузі є щастя, оптимізм, потік, довіра, прощення та солідарність. Ця галузь досліджень намагається зробити досвід життя людини більш задовільним та розкрити природні здатності.

Згідно з науковими дослідженнями останніх років, позитивні емоції роблять сприйняття світу людиною більш відкритим і дозволяють досліджувати та знаходити нові рішення проблем. Крім того, позитивні емоції роблять людину більш дружньою, а із збільшенням кількості друзів людина одержує кращі шанси еволюційного виживання.

Позитивне мислення - це могутня сила, яка відіграє важливу роль у формуванні життя. Сенс такого мислення полягає у психологічному прийомі, при якому в голові формуються думки, слова та образи, що сприяють внутрішнього розвитку й успіху. Всім, що відбувається на підсвідомому рівні, можна усвідомлено керувати.

Це мислення, спрямоване на досягнення позитивного результату.

Для того щоб сила думки "працювала на вас", потрібно розвивати позитивне ставлення до життя. Чекайте тільки успішні підсумки у всіх своїх починаннях.  У вас повинен  переважати внутрішній психологічний настрій на успіх.

Різні люди оцінюють себе по-різному. Одні - позитивно, другі - негативно. Чим більш позитивне уявлення людини про себе, тим краще в неї життя й тим більш упевнено вона почувається. І навпаки. Перша категорія людей - це, як правило, щасливі везунчики, друга - невдахи. Як це не прикро, але більшість із нас належить до невдах, які незадоволені собою та життям.

За своєю суттю позитивне мислення - це віра в успіх. Зрозуміло, від вас не вимагається бути життєрадісним постійно, до того ж це неможливо. Потрібно просто зробили так, щоб упевненість у собі стала звичкою. Позитивізм - це не чародійна паличка, яка позбавляє нас від усіх проблем; від вас же вимагається терпіння, настирливість і володіння методами само терапії. Не чекайте швидких успіхів, інакше будь-яка тимчасова невдача призведе до стресу і загальмує весь оздоровчий процес. Але вірте в кінцевий успіх: позитивне мислення - прямий шляху нове, щасливе і здорове життя.


Якось старий учитель сказав своєму учневі:

Будь - ласка, оглянь цю кімнату і спробуй знайти у ній все, що має коричневий колір.

Молодий чоловік оглянувся. В кімнаті було багато коричневих предметів: дерев'яні рами картин, диван, карниз для занавісок, книжки і ще багато різних дрібниць.

А тепер закрий очі і перечисли всі предмети... блакитного кольору, - попросив учитель. Молодий чоловік розгубився:

Але я нічого не помітив! Тоді учитель сказав:

Відкрий очі. Подивися, як тут багато блакитних предметів !!! Це була правда: блакитна ваза, блакитні рамки фотографій, блакитний килимок. Учень відповів:

Але ж це хитрість! Адже я за вашою вказівкою шукав коричневі, а не блакитні предмети! Учитель тихо зітхнув, а потім посміхнувся:

Саме це я і хотів тобі показати! Ти шукав і знаходив тільки коричневий колір. Так само відбувається з тобою і в житті: ти шукаєш і знаходиш тільки погане і не помічаєш все хороше!

Мене завжди вчили, що слід чекати гіршого, і тоді ніколи не виявишся розчарованим. А якщо гіршого не станеться, то мене чекає приємний сюрприз. Ну, а якщо я завжди буду надіятись на краще, то ризикую бути розчарованим.

Упевненість в користі очікування гіршого заставляє нас не помічати все хороше, що відбувається у нашому житті. Якщо чекаєш гіршого, то обов'язково його і отримаєш. І навпаки. Можна знайти таку точку зору, з якою кожне переживання буде мати позитивне значення. З цієї хвилини ти будеш шукати у всьому щось позитивне!


 
Психологічні рекомендації мультимедійного супроводу на уроках

Особливості сприйняття візуальної інформації

Досягнення психології сприйняття людиною різних видів інформації дозволяє сформулювати ряд загальних рекомендацій, які слід враховувати під час візуалізації інформації на екрані:

  • Інформація на екрані повинна бути структурована;
  • Візуальна інформація повинна періодично мінятися на аудіоінформацію;
  • Темп роботи повинен варіюватися;
  • Періодично повинні варіюватися яскравість кольорів / гучність звуку;
  • Зміст навчального матеріалу, що візуалізується, не повинен бути дуже простим або дуже складним / відповідати віковим особливостям.

Організація зорового поля слайду

При розробці формату кадру на екрані і його побудові доцільно враховувати, що існують сенс і відношення між об’єктами, які визначають організацію зорового поля. Компонувати об’єкти рекомендується:

  • З урахуванням властивостей продовження, оскільки, чим більше елементи в зоровому полі знаходяться в місцях, відповідних продовженню закономірної послідовності (функціонують як частини знайомих контурів), тим з більшою ймовірністю вони організовуються в цілісні образи;
  • Так, щоб вони утворювали замкнуті ланцюги, оскільки чим більше зорового поля утворюють замкнуті ланцюги, тим з більшою готовністю вони організовуватимуться в окремі образи;
  • З урахуванням особливості виділення предмету і фону при виборі форми об’єктів, розмірів букв і цифр, насиченості кольору, розташування тексту і т. п.;
  • Не перенавантажуючи візуальну інформацію деталями, яскравими і контрастними кольорами;
  • Виділяти навчальний матеріал, призначений для запам’ятовування кольором, підкресленням, розміром шрифту і т. п.

Колір

Об’єкти зображені різними кольорами і на різному фоні, по-різному сприймаються людиною. Якщо яскравість кольору об’єктів і яскравість фону значно

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 7 з 11
На даний момент 83 гостей на сайті