Контактна інформації

Телефон для довідок:
/03342/ 2-32-08
/03342/ 2-35-27

e-mail: vol.vpu@gmail.com
Наша адреса:
м. Володимир-Волинський
вул.. Данила Галицького 10

Корисні посилання







Вхід на сайт



Забули свій пароль? / Зареєструватися
Гіперактивні діти

Гіперактивність, що зустрічається в дитячому віці, - сукупність симптомів, пов'язаних з надмірною психічною та моторною активністю. Важко провести чіткі межі цього синдрому (тобто сукупності симптомів), але зазвичай він діагностується у дітей, що відрізняються підвищеною імпульсивністю і неуважністю; такі діти швидко відволікаються, їх однаково легко і порадувати, і засмутити. Часто для них характерні агресивна поведінка і негативізм. У силу подібних особистісних особливостей гіперактивним дітям важко концентруватися на виконанні будь-яких завдань, зокрема, в шкільній діяльності. Батьки та вчителі часто стикаються з чималими труднощами у поводженні з такими дітьми.

Діагноз гіперактивності зазвичай ставиться, коли батьки і вчителі скаржаться, що дитина надзвичайно рухлива, непосидюча і погано себе веде або погано вчиться, його руки і ноги в постійному русі, вона совається на стільці, не заспокоюється ні на хвилину і не здатна концентрувати увагу на чомусь одному. Однак не існує точного визначення даного стану або особливого тесту, який би однозначно підтверджував діагноз гіперактивності. Багато батьків відзначають початок такої поведінки в ранньому дитинстві або у віці двох-трьох років. Подібний стан часто супроводжується порушеннями сну. Коли дитина сильно втомлюється, гіперактивність посилюється. У хлопчиків гіперактивні стани зустрічаютьс принаймні в 4 рази частіше, ніж у дівчаток.

Так званий синдром дефіциту уваги (СДУ) досить часто відзначається у гіперактивних дітей; в цих випадках говорять про наявність у дитини СДУГ. Основна ознака синдрому - це нездатність дитини зосередитися; інші ознаки - гіперактивність, імпульсивність, відволікання - бувають виражені в різному ступені. У дітей з СДУГ є мінімальна дисфункція головного мозку, внаслідок чого характерні поведінкові відхилення нерідко поєднуються у них з поганою координацією рухів, емоційною лабільністю, деякою затримкою розвитку, труднощами сприйняття та засвоєння навчального матеріалу, дефектами мови і легкими неврологічними порушеннями, що виявляються при медичному обстеженні.

 
ЯК ГОТУВАТИ ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ

Рекомендації психолога учням

1. Активно працюй на уроці: уважно слухай, відповідай на запитання.

2. Став запитання, якщо чогось не зрозумів або з чимось не згодний.

3. Точно й детально записуй, що задано з кожного предмета.

4. Навчися користуватися словниками й довідниками. З'ясовуй значення незнайомих слів, знаходь потрібні факти й пояснення, правила, формули в довідниках.

5. Якщо в тебе є комп'ютер, навчися з його допомогою знаходити потрібну інформацію, робити розрахунки за допомогою електронних таблиць тощо.

6. Якщо матеріал, який подавали на уроці, є для тебе складним, повтори матеріал цього ж дня, навіть якщо наступний урок буде лише через кілька днів.

7. Починаючи виконувати завдання, думай не тільки про те, що треба зробити (тобто про зміст завдання), а й про те, як (за допомогою яких прийомів, засобів) це можна зробити.

8. У разі потреби звертайся по допомогу до дорослого або до однокласників.

9. Починаючи виконувати уроки, відкрий щоденник, подивися, чи всі завдання ти записав.

10. Продумай послідовність виконання завдань з окремих предметів і спробуй визначи­ти, скільки часу тобі знадобиться для виконання кожного завдання.

11. Прибери зі столу все зайве - те, що може відвертати твою увагу. Приготуй те, що потрібно для виконання першого завдання (підручник, зошити, карти, олівці, словники, довідники тощо). Після того як підготуєшся до першого уроку, прибери все й приготуй те, що потрібно для виконання наступного.

 
Для успішного встановлення контактів із людьми треба:
  • Якомога швидше знайти спільні інтереси;
  • По-дружньому ставитися до співрозмовника (усміхатися, уважно слухати);
  • Не виявляти до співрозмовника зверхності;
  • Щиро цікавитися співрозмовником, тим, що він говорить;
  • Враховувати поведінку та термінологію людини, з якою говорите;
  • Нападами та лайкою людей не переконаєте;
  • Для того, щоб переконати когось, треба знайти необхідні аргументи, правильно їх упорядкувати і сформулювати;
  • Намагайтеся діяти незалежно від свого настрою.
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 Наступна > Кінець >>

Сторінка 2 з 8
На даний момент 71 гостей на сайті