Контактна інформації

Телефон для довідок:
/03342/ 2-32-08
/03342/ 2-35-27

e-mail: vol.vpu@gmail.com
Наша адреса:
м. Володимир-Волинський
вул.. Данила Галицького 10

Корисні посилання







Вхід на сайт



Забули свій пароль? / Зареєструватися
“Не треба нити, просто вийдіть із дому та обійміть життя обома руками”.

Не треба нити, просто вийдіть із дому та обійміть життя обома руками”.

Хантер Джон, американський журналіст

Позитивна психологія — галузь психології, яка займається дослідженням позитивних аспектів психіки людини. На відміну від орієнтації класичної науки на психологічні проблеми та патології, основними темами досліджень галузі є щастя, оптимізм, потік, довіра, прощення та солідарність. Ця галузь досліджень намагається зробити досвід життя людини більш задовільним та розкрити природні здатності.

Згідно з науковими дослідженнями останніх років, позитивні емоції роблять сприйняття світу людиною більш відкритим і дозволяють досліджувати та знаходити нові рішення проблем. Крім того, позитивні емоції роблять людину більш дружньою, а із збільшенням кількості друзів людина одержує кращі шанси еволюційного виживання.

Позитивне мислення - це могутня сила, яка відіграє важливу роль у формуванні життя. Сенс такого мислення полягає у психологічному прийомі, при якому в голові формуються думки, слова та образи, що сприяють внутрішнього розвитку й успіху. Всім, що відбувається на підсвідомому рівні, можна усвідомлено керувати.

Це мислення, спрямоване на досягнення позитивного результату.

Для того щоб сила думки "працювала на вас", потрібно розвивати позитивне ставлення до життя. Чекайте тільки успішні підсумки у всіх своїх починаннях.  У вас повинен  переважати внутрішній психологічний настрій на успіх.

Різні люди оцінюють себе по-різному. Одні - позитивно, другі - негативно. Чим більш позитивне уявлення людини про себе, тим краще в неї життя й тим більш упевнено вона почувається. І навпаки. Перша категорія людей - це, як правило, щасливі везунчики, друга - невдахи. Як це не прикро, але більшість із нас належить до невдах, які незадоволені собою та життям.

За своєю суттю позитивне мислення - це віра в успіх. Зрозуміло, від вас не вимагається бути життєрадісним постійно, до того ж це неможливо. Потрібно просто зробили так, щоб упевненість у собі стала звичкою. Позитивізм - це не чародійна паличка, яка позбавляє нас від усіх проблем; від вас же вимагається терпіння, настирливість і володіння методами само терапії. Не чекайте швидких успіхів, інакше будь-яка тимчасова невдача призведе до стресу і загальмує весь оздоровчий процес. Але вірте в кінцевий успіх: позитивне мислення - прямий шляху нове, щасливе і здорове життя.


Якось старий учитель сказав своєму учневі:

Будь - ласка, оглянь цю кімнату і спробуй знайти у ній все, що має коричневий колір.

Молодий чоловік оглянувся. В кімнаті було багато коричневих предметів: дерев'яні рами картин, диван, карниз для занавісок, книжки і ще багато різних дрібниць.

А тепер закрий очі і перечисли всі предмети... блакитного кольору, - попросив учитель. Молодий чоловік розгубився:

Але я нічого не помітив! Тоді учитель сказав:

Відкрий очі. Подивися, як тут багато блакитних предметів !!! Це була правда: блакитна ваза, блакитні рамки фотографій, блакитний килимок. Учень відповів:

Але ж це хитрість! Адже я за вашою вказівкою шукав коричневі, а не блакитні предмети! Учитель тихо зітхнув, а потім посміхнувся:

Саме це я і хотів тобі показати! Ти шукав і знаходив тільки коричневий колір. Так само відбувається з тобою і в житті: ти шукаєш і знаходиш тільки погане і не помічаєш все хороше!

Мене завжди вчили, що слід чекати гіршого, і тоді ніколи не виявишся розчарованим. А якщо гіршого не станеться, то мене чекає приємний сюрприз. Ну, а якщо я завжди буду надіятись на краще, то ризикую бути розчарованим.

Упевненість в користі очікування гіршого заставляє нас не помічати все хороше, що відбувається у нашому житті. Якщо чекаєш гіршого, то обов'язково його і отримаєш. І навпаки. Можна знайти таку точку зору, з якою кожне переживання буде мати позитивне значення. З цієї хвилини ти будеш шукати у всьому щось позитивне!


 
Психологічні рекомендації мультимедійного супроводу на уроках

Особливості сприйняття візуальної інформації

Досягнення психології сприйняття людиною різних видів інформації дозволяє сформулювати ряд загальних рекомендацій, які слід враховувати під час візуалізації інформації на екрані:

  • Інформація на екрані повинна бути структурована;
  • Візуальна інформація повинна періодично мінятися на аудіоінформацію;
  • Темп роботи повинен варіюватися;
  • Періодично повинні варіюватися яскравість кольорів / гучність звуку;
  • Зміст навчального матеріалу, що візуалізується, не повинен бути дуже простим або дуже складним / відповідати віковим особливостям.

Організація зорового поля слайду

При розробці формату кадру на екрані і його побудові доцільно враховувати, що існують сенс і відношення між об’єктами, які визначають організацію зорового поля. Компонувати об’єкти рекомендується:

  • З урахуванням властивостей продовження, оскільки, чим більше елементи в зоровому полі знаходяться в місцях, відповідних продовженню закономірної послідовності (функціонують як частини знайомих контурів), тим з більшою ймовірністю вони організовуються в цілісні образи;
  • Так, щоб вони утворювали замкнуті ланцюги, оскільки чим більше зорового поля утворюють замкнуті ланцюги, тим з більшою готовністю вони організовуватимуться в окремі образи;
  • З урахуванням особливості виділення предмету і фону при виборі форми об’єктів, розмірів букв і цифр, насиченості кольору, розташування тексту і т. п.;
  • Не перенавантажуючи візуальну інформацію деталями, яскравими і контрастними кольорами;
  • Виділяти навчальний матеріал, призначений для запам’ятовування кольором, підкресленням, розміром шрифту і т. п.

Колір

Об’єкти зображені різними кольорами і на різному фоні, по-різному сприймаються людиною. Якщо яскравість кольору об’єктів і яскравість фону значно

 
25 СПОСОБІВ НАВЧИТИ «НЕПРАВИЛЬНУ» ДИТИНУ

Проблемні, «неправильні» або «нестандартні» … Саме про дітей, яких  характеризують цими епітетами, ми й поговоримо сьогодні. Цікаво, хто вигадав поняття стандарту щодо дитини? Напевно той, кому було просто ліньки розібратися в психології  дитячої особистості. Пропонуємо вашій увазі стислу характеристику найпоширеніших категорій дітей, робота з якими, як правило, викликає труднощі в багатьох учителів, та окремі способи навчання і виховання таких «особливих» учнів.

Діти із «хворобливою» реакцією та діти із підвищеною емоційною збудливістю

Ця дитина можезаплакати у відповідь на зауваження, а може грубо відповісти на нього чи з викликом поводитися на уроках та вдома. Вияв емоцій дітей цієї групи часто носить аномальний характер і виражається явною агресією, подеколи навіть у стані афекту.

  1. Кожен учитель повинен засвоїти просте правило – немає поганих дітей, є погана поведінка. Тому, даючи оцінку поведінці, учинкові дитини, ні в якому випадку не робіть акцент на особистості дитини. Не слід говорити: « Ти негідник!»

-  Скеруйте увагу на конкретну дію.

  1. У жодному випадку не проводьте порівняння між дітьми. Кожна дитина – неповторна особистість, у кожної свій темперамент, свій щабель розвитку. Порівнювати дитину можна тільки ж з нею самою, беручи до уваги її ж дії. Наприклад: «Сьогодні ти вивчив  урок набагато краще, ніж минулого разу».
  2. Підкреслюйте дії дитини похваливши її.
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Наступна > Кінець >>

Сторінка 6 з 9
На даний момент 12 гостей на сайті