Контактна інформації

Телефон для довідок:
/03342/ 2-32-08
/03342/ 2-35-27

e-mail: vol.vpu@gmail.com
Наша адреса:
м. Володимир-Волинський
вул.. Данила Галицького 10

Корисні посилання







Вхід на сайт



Забули свій пароль? / Зареєструватися
Коли межу дозволеного переступає підліток

Сучасний навчальний заклад має безліч проблем, і найбільша серед них –зростаючі труднощі у вихованні дітей і підлітків, збільшенні кількості асоціальних проявів у поведінці, правопорушень і злочинів. Число дітей групи ризику різко зросло. Частіше проявляється грубість у ставлення до вчителів, друзів, недисциплінованість на уроках, прогули, бродяжництво, крадіжки, хуліганство, пияцтво. Ці явища стали дуже серйозною проблемою в училищі. Дитяча злочинність – це надзвичайно складна комплексна проблема, і її не можна розв’язати винятково заходами кримінального переслідування. Неповнолітні злочинці як ніхто інший, потребують не тільки перевиховання, а й підвищення освітнього рівня опанування професії, розуміння загальнолюдських моральних цінностей. Як відомо, стати на стежку злочинності набагато легше, аніж вирватися із обіймів криміналу. Навіть той підліток, який хоч раз вчинив злочин, став у нашому суспільстві «міченим», наштовхується на стіну настороженого ставлення до себе. У такій ситуації психологія дитячого рівня не здатна подолати негатив стосовно себе, а тому здебільшого підліток примиряється із певним статусом своєї меншовартості та прагне потрапити у товариство собі подібних.

Правопорушення неповнолітніх – це небезпечне соціальне явище, оскільки правопорушення в середовищі неповнолітніх заважають,по-перше, формуванню соціально цінної особистості неповнолітнього; по-друге, завдають суспільству значних витрат трудових ресурсів; по-третє, злочинності неповнолітніх відіграє значну роль у формуванні рецидивної злочинності. А тому профілактика правопорушень – справа надзвичайної державної ваги 29.10.2013 в актовому залі училища соц.педагог Зеленько М.О., провила інформаційно-просвітницьку годину «Коли межу дозволеного переступає підліток» з учнями сиротами та дітьми позбавленими батьківського піклування з метою запобігання негативних протиправних проявів в поведінці. Адже однією з основ складових системи підготовки підростаючого покоління є його правове виховання. Лише через правопорядок можна прийти до загального порядку в державі, у всіх її сферах діяльності – до того, якого всі ми так потребуємо. Ще древні казали, що не має майбутнього та держава, в якій не дотримуються законів.

 

 
Соціально-психологічна служба



Соціально – психологічна служба –               це  спільна діяльність

практичного психолога та соціального педагога.

«Благородный человек помогает людям увидеть то, что есть в них доброго, и не учит людей видеть то,

что есть в них дурного»

Ми прагнемо, щоб наш заклад став         острівцем людяності і гуманізму, творчості й постійного пошуку, щоб наші  випускники на все життя засвоїли: якщо хочеш стати щасливим, то слідуй золотому правилу - розум у голові, щирість у серці, здоров'я в тілі.

  • Мета: сприяння розумінню дітьми і молоддю через просвітницьку  роботу переваг здорового способу життя, формування принципів здорового способу життя, стимулювання до самостійного й усвідомленого вибору життєвої позиції, визначення шляхів позитивної соціалізації молоді, здобуття знань, умінь і навичок здорового способу життя та відмова від негативної поведінки, виховання та розвиток творчої особистості, гідного громадянина України.
  • Основним завданням служби є забезпечення процесу соціалізації учнів у навчально – виховній діяльності, захист їхнього психічного, фізичного, соціального і духовного здоров’я, сприяння педагогічно доцільному і безконфліктному входженню молодої людини у світ дорослих, підготовка до самостійного життя в суспільстві, попередження і педагогічна корекція вад та відхилень розвитку особистості.

Для реалізації цієї мети використовуються різні види робіт:

1) Консультативна, яка полягає в допомозі людині вирішити ті проблеми, з якими приходять до психолога;

2) психодіагностична включає виконання різних методик, тестів, опитувальників (на виявлення особових особливостей, міжособових відносин, пізнавальних процесів).

3) психокоректувальна робота направлена на подолання негативних явищ в учбовому закладі, в сім'ї, в соціальному оточенні і розвиток здібностей, формування особи учня.

4) профілактична робота, суть якої полягає в попередженні можливих неблагополучний в психологічному і особовому розвитку учня.

Соціально-психологічна служба закладу:

  • Здійснює психологічний супровід розвитку дитини.
  • Визначає психологічну готовність дітей до навчання в училищі (діагностична та корекційна робота з дітьми, що виявились не готові донавчання).
  • Вивчення процесу адаптації першокурсників  Профілактична дезадоптація.
  • Психологічний супровід розвитку підлітків (діагностика особистісних рис та якостей, особливостей характеру, стимулювання саморозвитку та самовиховання, консультування з особистісних проблем, тематичні бесіди, навчальні заняття, тренінги, психологічна допомога в кризових ситуаціях).
  • Допомога в професійному самовизначенні старшокурсників
  • Робота з учнями  з метою (виявлення психологічної готовності до «дорослого життя»).
  • Виявлення «групи ризику» (діти, що мають труднощі в навчанні, поведінці; емоційні розлади).Рекомендації батькам, вчителям, учням.
  • Психологічна діагностика важковиховуваності та акцентуації характеру.
  • Розробка програм педагогічної та психологічної корекції неадекватної поведінки.
  • Профілактика правопорушень.
  • Орієнтація учнів на здоровий спосіб життя.
  • Попередження суіцидної поведінки.
  • Пошук шляхів оптимізації навчально-виховного процесу.
  • Врегулювання конфліктних ситуацій.
  • Робота з обдарованими дітьми.
  • Робота з категорійними дітьми (сиротами, напівсиротами, з малозабезпечених сімей, з  багатодітних сімей, що постраждали від аварії на ЧАЕС…)
 
Робота соціального педагога

Що може дати одна людина iншiй, крiм краплi тепла! I що може бути  бiльше за це тепло?

                                                                                                                                                                              Ремарк

"Людина народжена, щоб бути щасливою"

 

Дитинство – найважливіший період у становленні особистості. Саме тоді людина потребує найбільшої уваги та захисту. Від ставлення до дітей, розуміння їхніх проблем, інтересів та потреб, стану охорони дитинства залежить доля кожної людини і розвиток суспільства загалом.
Немає, на жаль, шкільних навчальних закладів, де не навчалися б діти з незахищених категорій. Держава надає таким родинам, де виховуються такі діти, грошову та іншу допомогу. Але цим дітям, родинам, які їх виховують, потрібна ще й педагогічна та соціально-психологічна допомога.

Діти соціально незахищених категорій

Сирота

Це дитина, у якої:
- батьки померли;
- мати померла, дані про батька у свідоцтві про народження дитини були записані за вказівкою матері

Позбавлені батьківського піклування

Це дитина, яка залишилася без батьківського піклування, тому що:
- батьки були позбавлені батьківських прав;
- дитину відібрали у батьків за рішенням суду;
- батьки визнані судом без вісті відсутніми;
- батьки визнані судом померлими;
- батьки визнані недієздатними;
- батьки знаходяться в місцях позбавлення волі;
- батьки знаходяться під вартою під час слідства;
- батьки знаходяться у розшуку;
- тривала хвороба батьків, яка зашкоджує виконанню батьківських обов’язків;
- батьки невідомі.

Дитина-напівсирота

Дитина, в якої помер один з батьків

Дитина одинокої матері

Дитина, яку виховує тільки мати, тому що:
- дані про батька у свідоцтві про народження дитини були записані за вказівкою матері;
- батько дитини помер (або батько дитини визнаний судом без вісті відсутнім, або батько дитини визнаний судом померлим, або батько дитини визнаний недієздатним, або батько дитини знаходиться у розшуку), до того ж, призначити дитині пенсію через втрату годувальника неможливо, бо він не мав достатнього трудового стажу.
Одинокі матері стоять у обліку в УТСЗН та отримують там на дитину допомогу одинокої матері

З багатодітної родини

Дитина мешкає в родині, де виховується три та більше дітей (зокрема, які знаходяться під опікою або піклуванням)

Дитина, яка постраждала внаслідок аварії на ЧАЕС

Це дитина, у якої: батько або один з батьків мають статус постраждалого внаслідок аварії на ЧАЕС, що підтверджено посвідченням.

Дитина з вадами

Статус дитини з вадами надає медичний заклад (є посвідчення)

З малозабезпеченої

родини

Малозабезпечена родина – це родина, яка стоїть на обліку в УТСЗН та отримує там допомогу

 

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 Наступна > Кінець >>

Сторінка 5 з 8
На даний момент 110 гостей на сайті