Контактна інформації

Телефон для довідок:
/03342/ 2-32-08
/03342/ 2-35-27

e-mail: vol.vpu@gmail.com
Наша адреса:
м. Володимир-Волинський
вул.. Данила Галицького 10

Корисні посилання







Вхід на сайт



Забули свій пароль? / Зареєструватися
Рекламна компанія соціально – психологічної служби Володимир-Волинського ВПУ

З метою адаптації учнів до вимог соціального середовища і створення умов для її сприятливого розвитку, соціальний педагог Зеленько  М.О проводить щорічну рекламну компанію соціально – психологічної служби ВПУ.

Будь-які перехідні періоди життя і діяльності дітей визивають специфічні проблеми, які потребують особливої уваги педагогів.

 


В охороні психічного здоров`я підлітків важлива роль належить адаптації до нових умов середовищ. Проте будь-які зміни не лишають безслідно. І щоб дитині успішно подолати цей перехідний кризовий етап свого життя їй потрібна допомога психолога і соціального педагога.

З метою адаптації першокурсників соціальний педагог Зеленько М.О. проводить технологічну гру «Попереду у нас – навчання в училищі»

Завдання гри:

  • Діагностика соціальної зрілості вміння спілкуватися з однолітками
  • Створення ситуацій які спокушають до співпраці, взаємодопомоги і підтримки
  • Виявлення сподівань, тривог, пов’язаних з початком навчання в училищі

Учні із задоволенням беруть участь в даному дійстві. Діти дуже винахідливі; у них, як правило завершується з позитивними емоціями та гарними настроєм.

Розповідаючи про особливості роботи соціально – технологічної служби.

М.О. акцентує увагу на тих проблемах з якими учні можуть звернутися за допомогою.

Основним завданням служби і забезпечення процесу соціалізації учнів у навчально-виховній діяльності, захист їхнього психічного, фізичного, соціального і духовного здоров`я, сприяння педагогічно соціальному і безконфліктному входженню молодої людини у світ дорослих, підготовка до самостійного життя в суспільстві, виховання та розвиток творчої особливості.

 

 
З ким не треба плутати психолога

ПСИХОЛОГ

Допомагає психічно здоровій людині САМІЙ розібратися у своїх проблемах і надалі самостійно їх вирішувати

ПСИХІАТР

Лікує психічно хвору  людину  чи людину, що знаходиться у критичному стані

ПСИХОЛОГ

Працює з особистістю в її натуральному, вільному стані

ПЕДАГОГ

Навчає, і для цього організує діяльність, і створює спеціальні умови, по необхідності обмежуючи свободу особи

ПСИХОЛОГ

Не приймає участі в дискримінаційних заходах, не осуджує і не карає, контролює стан клієнта тільки за допомогою професійних методик і тільки при особистій зустрічі

МІЛІЦІОНЕР

Санкціонує і здійснює осудження і покарання, контролює й обмежує дії громадянина, що порушує закон

ПСИХОЛОГ

Пропонує на вибір кілька рекомендацій, що відповідають можливостям особистості

ЮРИСТ
Дає однозначну рекомендацію

ПСИХОЛОГ

Не допускає оцінювальних ситуацій

СВЯЩЕНИК

Відпускає гріхи, має право оцінювати вчинки особистості з погляду постулатів віри

ПСИХОЛОГ
Опирається тільки на професійні знання, особистий професійний досвід і несе особисту відповідальність за результати

ЕКСТРАСЕНС
Використовує інформацію, отриману із сумнівних джерел, і не може нести повної відповідальності за результати

ПСИХОЛОГ
Не діє потай від клієнта, розраховує на реальні можливості – свої і клієнта

МАГ
Не пояснює клієнту, що і як він буде робити, розраховує на зовнішні сили

ПСИХОЛОГ
Може НЕ ВСЕ

ГОСПОДЬ БОГ
Може все

Деякі питання, з якими можна і потрібно звертатися до практичного психолога:

1. Труднощі в навчанні.

2. Взаємини з однолітками.

3. Взаємини з батьками.

4. Вибір життєвого шляху.

5. Самопізнання і саморозвиток.

 
Поради щодо спілкування
  • Ставлення людей до вас ніби віддзеркалює ваше ставлення до них;
  • Хто любить людей, того й люди люблять;
  • Виявляйте ініціативу в приязному ставленні до інших;
  • Цікавтеся людьми, що оточують вас, їхніми турботами і радощами;
  • Ніколи не користуватиметься популярністю той, хто не цікавиться справами інших людей;
  • Учіться ставити себе на місце іншої людини;
  • Вживайте якомога більше слів, які підкреслюють шанобливе ставлення до людей: "даруйте", "перепрошую", "дякую", "будь ласка" та інші. Ввічливість обеззброює;
  • Використовуйте кожну нагоду для спілкування.
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 Наступна > Кінець >>

Сторінка 4 з 8
На даний момент 50 гостей на сайті