Корисні посилання







Вхід на сайт



Забули свій пароль? / Зареєструватися

Опитування

Чи подобається Вам навчатись у Володимир-Волинському ВПУ
 
Репортаж з відкритого уроку з предмета «Автоматизація технологічних процесів»

від 6. ХІІ 2011 року

Викладач Л. В. Осічка

«Учитель – це той же вчений,

але в особливій лабораторії,

де він, усебічно вивчаючи учнів,

невпинно творить, щоденно веде пошуки

найдосконаліших методів проектування

доль і дум людських»

Б. Патон

Л. В. Осічка саме відноситься до педагогів, які постійно вдосконалюють свою майстерність, ведуть пошук методів і прийомів, що дають найкращий результат. Тепер уже можна з упевненістю сказати, що за роки пошуків викладач виробив власний педагогічний почерк, в основі якого – проблемне навчання. Л. В. Осічка впевнений: учити тих, хто і сам учиться – легко, навчити тих, хто відстає – це особливе питання.

На своїх уроках він старається навчити всіх, створюючи для кожного ситуацію успіху.

Це показав відкритий урок з предмета «Автоматизація технологічних процесів», на якому вивчалася тема «Автоматизація підігріву води у тваринництві».

На цьому уроці все працювало на кінцевий результат: мотивація навчальної діяльності, коли вчитель з самого початку налаштував учнів на навчання; актуалізація опорних знань з попередньої теми, яка мала відношення безпосередньо до теми, що вивчається; вивчення при активній співпраці з учнями нового матеріалу методом евристичної бесіди; постановка проблемних завдань та завдань з сюрпризом для перевірки осмислення учнями нового матеріалу; використання схем-слайдів за допомогою мультимедійного пристрою тощо.

Наприкінці уроку викладач підбив його підсумки, повертаючи учнів до очікуваних результатів.

Л. В. Осічка часто повторює учням китайську мудрість: «Не бійся, що не знаєш, бійся, що не навчишся», і учні сприймають його слова, стараючись вчитися.


П. С. Слободяник, викладач

спецдисциплін з професії електрогазозварник


 
На даний момент 39 гостей на сайті