Корисні посилання







Вхід на сайт



Забули свій пароль? / Зареєструватися

Опитування

Чи подобається Вам навчатись у Володимир-Волинському ВПУ
 
Репортажі з відкритих уроків
Репортаж з відкритого вступного інструктажу уроку виробничого навчання в професії оператор комп’ютерного набору

Ми живемо не в традиційному статичному суспільстві, а в мінливому настала пора вносити зміни і в процес навчання, переводячи його в режим активного, більше того, інтерактивного.
З цим завданням успішно справилася Т.В. Сергеєва, майстер виробничого навчання з професії оператор комп'ютерного набору, продемонструвавши можливість застосування активних та інтерактивних методів навчання на уроці.
Тема уроку: «Макетування місцевої газети»
На вступному інструктажі все відповідало вимогам сучасної методики: чітке оголошення теми, мети та очікуваних результатів уроку; перевірка теоретичних знань за допомогою експрес-опитування та електронних тестів, (їх результат: 8 учнів високий рівень, 3 учні - достатній рівень); показ трудових прийомів з використанням відео-фільмів; різноманітне закріплення трудових прийомів: вправи «Смайлики», «Алгоритм створення ланцюга блоків», «Алгоритм створення газети»; перевірка правил безпеки праці з використанням вправи «Ланцюжок зображень».
Вступний інструктаж повністю досяг мети, це був вступний інструктаж – майстер – класс для всіх присутніх майстрів виробничого навчання.
А.І. Люта, старший майстер Вол. Волинського ВПУ


 
Експрес інформація з уроку фізики

07.12.2011р.    Викладач І.І. Матвіюк
Тема уроку: «Електричний струм у різних середовищах та його використання».
В. О. Сухомлинський вважав, що урок повинен викликати позитивний емоційний настрій і почуття задоволеності роботою. А це можливо в тому випадку, якщо учень в ході уроку засвоює саму складну частину навчального матеріалу і його робота об'єктивно оцінюється педагогом.
Уроком, який проведений при позитивному настрої учнів, який дав змогу
їм повністю засвоїти матеріал, був урок фізики І.І. Матвіюк.
Почавши з підготовки учнів до сприйняття нового матеріалу методом «незакінчених речень», викладач доповнила підготовку до засвоєння нових знань комп'ютерної презентацією, яка послужила мотивацією навчальної діяльності, оскільки всі прилади, показані учням , підкреслили значущість електричного струму і його використання в різних середовищах.
Толкове пояснення викладача, досліди, використання опорного конспекту, постійний зв'язок з учнями при засвоєнні нових знань - все це сприяло тому, щоб учні зрозуміли матеріал уроку. А вони його дійсно зрозуміли, адже не тільки відповідали на питання викладача, а й самостійно робили висновки.
Голова метод комісії викладачів природничих дисциплін З.П. Козак

 
Репортаж з уроку предмета «Будова і експлуатація автомобіля»

Викладач В.В. Нестерук

23.12.2011р. в рамках предметно-методичного тижня метод комісії з професії слюсар з ремонту автомобілів проведено відкритий урок з теми «Система запалювання» (предмет «Будова й експлуатація автомобіля»)

Урок проведено на високому науково-методичному рівні, він повністю досяг мети. Мета уроку досягнута завдяки професійній майстерності викладача, його вмінню організувати активну співпрацю з учнями на всіх етапах уроку. Використання мультимедійного пристрою з відповідними слайдами зробили вивчення нового матеріалу наглядним і доступним.


 
Репортаж з відкритого уроку виробничого навчання з теми «Обробка різних видів відкладних комірів»

від 1. ХІІ. 2011 року

Провел:а майстер в/н  з професії кравець

Л. І. Камінська

«Майстерність – це ремесло

з печаткою досконалості»

А. Гін


 
Репортаж з відкритого уроку з предмета «Автоматизація технологічних процесів»

від 6. ХІІ 2011 року

Викладач Л. В. Осічка

«Учитель – це той же вчений,

але в особливій лабораторії,

де він, усебічно вивчаючи учнів,

невпинно творить, щоденно веде пошуки

найдосконаліших методів проектування

доль і дум людських»

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 Наступна > Кінець >>

Сторінка 5 з 5
На даний момент 39 гостей на сайті