Корисні посилання







Вхід на сайт



Забули свій пароль? / Зареєструватися

Опитування

Чи подобається Вам навчатись у Володимир-Волинському ВПУ
 
Репортажі з відкритих уроків
Експрес – інформація з відкритого уроку правознавства

Викладач: Лідія Романюк

19.12.2014р. відбувся відкритий урок майстер-клас з правознавства. Викладач реалізувала методичну мету створенням атмосфери зацікавленості для кожного учня засобами між предметних зв’язків при вивченні теми «Екологічне право».

 

Чітко сформульована тема, мета уроку, між предметні зв’язки, мотивація навчальної діяльності учнів за допомогою комп’ютерної презентації, повідомлення учнів про екологію як науку та екологічні проблеми людства – все це налаштувало учнів на активне сприйняття навчального матеріалу.

 
Репортаж із відкритого уроку вступного інструктажу з виробничого навчання з теми «Нарізання різьби».

17.12.2014 р. – майстер в/н Комзюк А.П.

На початку уроку Комзюк А.П. дав змогу кожному учневі довести свої знання, запропонувавши їм виконати тестові завдання. Зміст тестових завдань мав безпосереднє відношення до нової теми уроку, тому їх виконання було перевіркою учнів до сприйняття нової теми.

На уроці вступного інструктажу майстер притримувався основних етапів уроку, вдало мотивував навчальну діяльність учнів, при показу трудових операцій був використаний відео урок. Це викликало у учнів неабиякий пізнавальний інтерес.

Закріплення матеріалу вступного інструктажу пройшло методом гри «Всезнайка».

Вступний інструктаж був проведений з раціональним використанням робочого часу та формуванням практичних навичок учнів.

 
Експрес - інформація з відкритого уроку фізичної культури.

Основною формою організації навчальної роботи з фізичної культури є урок. Від його правильної організації залежить рівень якості всієї фізкультурної, оздоровчої та спортивно-масової роботи в училищі.

 

04.12.2014 р. в училищі проведено відкритий урок викладачем фізкультури Сиротинською М.В. з теми «Баскетбол».

Він продемонстрував уміння викладача зосередити увагу учнів, підготувати організм дітей до виконання вправ, вдало розподіляти фізичне навчання.

Для активності учнів використовувались рухливі вправи та ігри.

Усі засоби навчання, рухливі дії вибрані викладачем були ефективними, сприяли фізичному розвитку учнів.

 

Урок одержав схвальну оцінку усіх присутніх.

 

 
Репортаж з відкритого уроку з виробничого навчання з теми: «Технічне обслуговування тракторів та с/г машин»

25 листопада 2014р. – майстер в/н Кривкін В.М.

Підтема уроку для ланки №1: Технічне обслуговування №1 колісних тракторів. На вступному інструктажі майстер раціонально використав кожну хвилину уроку:

-         перевірка теоретичних знань за допомогою тестових завдань (4 варіанти по 12 запитань);

-         перевірка знань з безпеки праці;

-         доступне, наукове і наглядне пояснення майстра;

-         закріплення з використанням алгоритму технічного обслуговування.

Майстер дотримався усіх вимог проведення вступного інструктажу, вміло формував у учнів уміння поєднувати знання  і навички, що забезпечило досягнення мети уроку.

 
Репортаж з відкритого інтегрованого уроку з предметів технологія виготовлення одягу – конструювання

Тема уроку: «Конструювання коміра типу «шаль» та особливості його технологічної обробки».

Викладачі спецпредметів: Л.А. Юскевич – Т.М. Окуневич

 

 
Експрес-інформація з вступного інструктажу відкритого уроку виробничого навчання від 19.11.14р.

Майстер виробничого навчання: Наталія Шостакевич.

Тема уроку: Технології обробки інформації.

Підтема уроку: Додавання ефектів анімації до об’єктів у слайді.

 

У навчальному процесі усе найважливіше для учнів відбувається на уроці, а на уроках виробничого навчання – під час проведення вступного інструктажу, коли учні засвоюють основні трудові прийоми і операції, усвідомлюють їх суть. Якщо вдало проведений вступний інструктаж, то під час самостійної роботи не виникає ніяких проблем щодо формування практичних навичок учнів.

 
Репортаж з обласної секції іноземної мови

13.11.14р. відбулась обласна секція викладачів іноземної мови на базі Володимир–Волинського ВПУ, у якій взяли участь 18 педагогів професійно-технічних училищ області.

 

На початку засідання керівник секції Г.К. Садовська, викладач іноземної мови Колківського ВПУ, обговорила з усіма учасниками актуальні питання з теми: Формування умінь і навичок монологічного мовлення на уроках іноземної мови. Особлива увага зверталася на такі питання:

  • комунікативні функції спонтанного монологічного мовлення;
  • типи монологічних висловлювань;
  • використання лексично – граматичних засобів у стильових регістрах усного монологічного мовлення;
  • етапи формування монологічних вмінь.

Усі присутні взяли активну участь в обговоренні.

Наступним етапом засідання був урок англійської мови, проведений викладачем Володимир – Волинського ВПУ Киричуком В.С. згідно методичної мети секції.

 

На уроці викладач формував комунікативні навички учнів з теми  „ Моя майбутня професія ”, розвивав їхню пізнавальну активність, пам'ять, увагу, логічне мислення, стимулював до самостійного здобутку знань через використання інтерактивних форм і методів роботи.

Вдале проведення лексичної зарядки, виконання вправ на вживання лексики в усному мовленні (з використанням мультимедійного пристрою), міжпредметні зв’язки, зокрема з майбутньою професією – слюсар, сприяли прагненню учнів отримати нові знання і зацікавленість предметом.

Змістовною і захоплюючою була презентація «Моя майбутня професія», підготовлена учнями групи слюсарів, у вигляді екскурсії по навчальних кабінетах і лабораторіях, де проходять заняття для них. Після цього учні ставили запитання один одному за змістом презентації і давали на них відповідь.

 

Володимир Семенович використав різноманітні форми роботи на уроці: монологічне і діалогічне мовлення, мовні вирази, граматику, лексику, мовні зарядки професійного спрямування, рефлективну вправу (складання розповіді за картинками), що працювало на результативність уроку.

Учасники секції ознайомилися з комплексно-методичним забезпеченням з іноземної мови, навчально-матеріальною базою училища.

 
Експрес – інформація з уроку товарознавства продовольчих товарів.

Викладач: Галина Сидорчук

04.11.14 на базі Володимир-Волинського ВПУ відбулася обласна секція педагогічних працівників сфери торгівлі.

Тема секції: Використання Інтернет-ресурсу для формування критичного мислення учнів.

Сидорчук  Г. М. був проведений відкритий урок згідно запланованої методичної мети: Використання інноваційних технологій навчання.

Тема уроку: Ковбасні вироби.

Урок розпочався із актуалізації опорних знань учнів через виконання самостійної роботи.

 

На цьому уроці все працювало на досягнення мети: мотивація навчальної діяльності, коли вчитель з самого початку налаштувала учнів на навчання; вивченню нової теми при активній співпраці з учнями, постановка проблемних завдань, використання слайдових презентацій, які попередньо готували учні-консультанти, перегляд фільму про процес виробництва ковбас, логічні завдання та завдання на встановлення відповідності.

 
Репортаж з відкритого уроку фізики


18.02.2014 року відбувся відкритий урок з фізики, який провела викладач І.І.Матвіюк.

 
Репортаж з відкритого уроку "Спеціальний малюнок"

18 грудня пройшов відкритий урок з предмета «Спеціальний малюнок» в групі 31 – кравці. Викладач Крищук Олена Вікторівна використала мультимедійну презентацію про відомих художників-модельєрів, які з дитинства любили малювати, зображення ескізів моделей і готових виробів. Учні дивилися відеофільм, як дизайнери працюють над створенням нової моделі, грали в гру «Аукціон». Практично виконали замальовку ескізу моделі на фігурі людини, обираючи зразок тканин.

На уроці учні були активними, показали хороші знання з предметів матеріалознавство, конструювання, технологія.

 

 
Експрес-інформація з відкритого уроку виробничого навчання

29.11.2013 року згідно плану роботи методкомісії з професії тракторист с/г виробництва був проведений урок виробничого навчання на тракторному полігоні училища.

Урок провів майстер А.П.Зайчук, який атестується.

За висновками всіх присутніх педагогів, урок проведено з дотриманням всіх вимог до вступного інструктажу, який проходив за принципом переміщення ланок по робочих місцях.

Прекрасна мотивація, чітке визначення очікуваних результатів заняття, детальна перевірка теоретичних знань учнів всіх данок, грамотно розроблені інструкційні карти згідно робочих місць, доступний показ трудових прийомів – все це дозволило повністю досягти мети всупного інструктажу.

 

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 Наступна > Кінець >>

Сторінка 3 з 5
На даний момент 26 гостей на сайті