Корисні посилання







Вхід на сайт



Забули свій пароль? / Зареєструватися

Опитування

Чи подобається Вам навчатись у Володимир-Волинському ВПУ
 
Репортажі з відкритих уроків
Репортаж з відкритого уроку товарознавства продовольчих товарів з теми «Безалкогольні і слабоалкогольні напої» 23.11.2015р. – Г.М. Сидорчук

Г.М. Сидорчук постійно вдосконалює педагогічну майстерність, шукає методи і прийоми роботи на уроці, які ефективно і результативно впливають на навчальну діяльність учнів – майбутніх продавців.

 

У цьому педагоги нашого училища переконалися, відвідавши відкритий урок товарознавства продовольчих товарів з методичною метою: «Підвищення пізнавального інтересу учнів на підгрунті сучасних освітніх технологій». Викладач зуміла успішно організувати пізнавальну діяльність учнів на всіх етапах уроку. Були чітко визначені очікувані результати уроку і ці результати досягнуті. Протягом усього уроку викладач використовувала його мультимедійну підтримку, що зробило засвоєння знань більш повним і свідомим. Інтерактивні вправи,  робота з підручником,  навчальний фільм, проблемні ситуації – все це у поєднанні із змістовним і доступним поясненням викладача сприяло розвиткові пізнавального інтересу учнів, зробило урок ефективним, а роботу учнів-активною.

Це був урок педагога-майстра своєї справи.

 
Репортаж з відкритого уроку виробничого навчання з теми «Виконання крайових машинних швів» 18.11.2015р. – Л.П. Литвинюк

Урок вступного інструктажу виробничого навчання проведений Литвинюк Людмилою Петрівною, у черговий раз продемонстрував, що уроки виробничого навчання мають необмежений простір для творчих пошуків педагога-майстра.

 

Вступний інструктаж був побудований на основі врахування програмних вимог, можливостей учнів, вимог сучасної методики. Структура вступного інструктажу відповідала його дидактичному призначенню і складалася з таких етапів:

ü повідомлення теми і мети уроку;

ü мотивація навчальної діяльності учнів;

ü перевірка теоретичних знань, що здійснювалася в два етапи: гра «Професіонал», тестові завдання «Машинні шви»;

ü показ трудових операцій, з використанням навчального відеофільму, створеного майстром в/н «Виконання крайових машинних швів», прийоми виконання швів майстер продемонструвала учням;

ü цікаво пройшло закріплення матеріалу вступного інструктажу за допомогою гри «Реакція», та завдяки роботі учнів в парах;

ü  учні працювали з карткою попередження та усунення дефектів, та пропонували способи вирішення проблемної ситуації;

ü методом експрес – опитування «Запитання-відповідь» перевірено знання учнями правил безпеки праці.

Вступний інструктаж був  дійсно уроком майстра педагогічної справи.

 

 
Репортаж з відкритого уроку географії

3 квітня в рамках декади природничих дисциплін був проведений відкритий урок відкритий урок з географії молодшим викладачем Ю.М.Свердел з теми «Загальна економічна та географічне положення Франції».

 

На цьому уроці викладач використав інформаційні технології, показ відео фрагментів, презентацію, ігрові моменти, інтерактивні вправи «Так – ні», «Слабка ланка». Діти підготували повідомлення про корисні копалини Франції, грали роль екскурсоводів, географів. Урок досяг своєї мети, був яскравим, нестандартним, запам’ятовуючим.

 
Відкритий урок з української літератури з теми: «Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини у романі «Маруся Чурай» Ліни Костенко».

Тема уроку: розглянути центральні проблеми роману «Маруся Чурай» Ліни Костенко, через психологічний аналіз образно системи твору.

Урок досяг результативності. На уроці використані різнорівневі завдання, робота з підручником, бесіда з учнями, випереджувальне завдання – дидактична гра «Суд», тестування, мультимедія, історична довідка.

 

На думку присутніх колег – цей урок учні не забудуть ніколи, тому що він актуальний, близький по духу молоді і повчальний для сьогодення. Проводила урок викладач Н. Ф. Васенько, яка показала бажання конкретного вивчення та впровадження і навчальний процес питань організації і методика групової роботи з учнями, формування життєвих компетентностей шляхом впровадження інновацій, питання організації та методики проведення рольових ігор, створення позитивної мотивації на уроці.

 
відкритий урок виробничого навчання з теми «Обробка рукавів. З’єднання їх з проймою при виготовленні жіночої сукні»


 

24 березня в швейній майстерні №1 майстром виробничого навчання Камінською Лілією Іванівною проведений відкритий урок виробничого навчання в групі К-21 з теми «Обробка рукавів. З’єднання їх з проймою при виготовленні  жіночої сукні». На уроці використані цікава мультимедійна презентація про історію виникнення рукавів. Пояснення нової теми супроводжувався відеофільмом, який майстер створив. Для учнів групи показ трудових прийомів  був зрозумілий, ще учні розглянули дефекти, які можуть виникати при обробці даного вузла. Після вступного інструктажу учні приступили до практичної роботи.

 
Вступний інструктаж з теми «Обробка верхнього зрізу спідниці пришивним поясом»

 

В рамках предметно – методичного тижня з професії кравець, 17 березня проведений відкритий урок з виробничого навчання майстром Кобою Наталію Павлівною в групі К-11.

 

Вступний інструктаж з теми «Обробка верхнього зрізу спідниці пришивним поясом» проведений на високому рівні. На уроці використані комп’ютерні технології, а саме відеофільм по обробці даного вузла, створений власноруч майстром; інструкційно-технологічні  карти з взірцями для кожного учня; взірець-еталон готового виробу.

 
В рамках тижня методичної допомоги молодому викладачу

В рамках тижня методичної допомоги молодому викладачу 11.02.2015 відбувся відкритий урок іноземної мови, проводив викладач  Боярчук  А. А.

 

На уроці викладач формувала комунікативні навички з теми, логічне мислення, розвивала пізнавальні здібності, використовуючи інноваційні форми і методи роботи. Тема « спорт у нашому житті» зацікавила учнів групи Е-21. Вони самостійно підготували презентацію про видатних спортсменів, побували у ролі знаменитостей, демонструючи рольову гру «Спортсмени в гостях».

 

Протягом уроку викладач спонукала учнів до постійної активної роботи, виконуючи вправи на вживання лексики в усному мовленні, використовуючи тексти для аудіювання, читання, діалоги.

Урок повністю досяг мети і одержав схвальну оцінку присутніх колег.

 
Експрес – інформація з відкритого уроку правознавства

Викладач: Лідія Романюк

19.12.2014р. відбувся відкритий урок майстер-клас з правознавства. Викладач реалізувала методичну мету створенням атмосфери зацікавленості для кожного учня засобами між предметних зв’язків при вивченні теми «Екологічне право».

 

Чітко сформульована тема, мета уроку, між предметні зв’язки, мотивація навчальної діяльності учнів за допомогою комп’ютерної презентації, повідомлення учнів про екологію як науку та екологічні проблеми людства – все це налаштувало учнів на активне сприйняття навчального матеріалу.

 
Репортаж із відкритого уроку вступного інструктажу з виробничого навчання з теми «Нарізання різьби».

17.12.2014 р. – майстер в/н Комзюк А.П.

На початку уроку Комзюк А.П. дав змогу кожному учневі довести свої знання, запропонувавши їм виконати тестові завдання. Зміст тестових завдань мав безпосереднє відношення до нової теми уроку, тому їх виконання було перевіркою учнів до сприйняття нової теми.

На уроці вступного інструктажу майстер притримувався основних етапів уроку, вдало мотивував навчальну діяльність учнів, при показу трудових операцій був використаний відео урок. Це викликало у учнів неабиякий пізнавальний інтерес.

Закріплення матеріалу вступного інструктажу пройшло методом гри «Всезнайка».

Вступний інструктаж був проведений з раціональним використанням робочого часу та формуванням практичних навичок учнів.

 
Експрес - інформація з відкритого уроку фізичної культури.

Основною формою організації навчальної роботи з фізичної культури є урок. Від його правильної організації залежить рівень якості всієї фізкультурної, оздоровчої та спортивно-масової роботи в училищі.

 

04.12.2014 р. в училищі проведено відкритий урок викладачем фізкультури Сиротинською М.В. з теми «Баскетбол».

Він продемонстрував уміння викладача зосередити увагу учнів, підготувати організм дітей до виконання вправ, вдало розподіляти фізичне навчання.

Для активності учнів використовувались рухливі вправи та ігри.

Усі засоби навчання, рухливі дії вибрані викладачем були ефективними, сприяли фізичному розвитку учнів.

 

Урок одержав схвальну оцінку усіх присутніх.

 

 
Репортаж з відкритого уроку з виробничого навчання з теми: «Технічне обслуговування тракторів та с/г машин»

25 листопада 2014р. – майстер в/н Кривкін В.М.

Підтема уроку для ланки №1: Технічне обслуговування №1 колісних тракторів. На вступному інструктажі майстер раціонально використав кожну хвилину уроку:

-         перевірка теоретичних знань за допомогою тестових завдань (4 варіанти по 12 запитань);

-         перевірка знань з безпеки праці;

-         доступне, наукове і наглядне пояснення майстра;

-         закріплення з використанням алгоритму технічного обслуговування.

Майстер дотримався усіх вимог проведення вступного інструктажу, вміло формував у учнів уміння поєднувати знання  і навички, що забезпечило досягнення мети уроку.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 Наступна > Кінець >>

Сторінка 2 з 5
На даний момент 82 гостей на сайті