Корисні посилання







Вхід на сайт



Забули свій пароль? / Зареєструватися

Опитування

Чи подобається Вам навчатись у Володимир-Волинському ВПУ
 
Репортажі з відкритих уроків
Відкритий урок з української літератури з теми: «Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини у романі «Маруся Чурай» Ліни Костенко».

Тема уроку: розглянути центральні проблеми роману «Маруся Чурай» Ліни Костенко, через психологічний аналіз образно системи твору.

Урок досяг результативності. На уроці використані різнорівневі завдання, робота з підручником, бесіда з учнями, випереджувальне завдання – дидактична гра «Суд», тестування, мультимедія, історична довідка.

 

На думку присутніх колег – цей урок учні не забудуть ніколи, тому що він актуальний, близький по духу молоді і повчальний для сьогодення. Проводила урок викладач Н. Ф. Васенько, яка показала бажання конкретного вивчення та впровадження і навчальний процес питань організації і методика групової роботи з учнями, формування життєвих компетентностей шляхом впровадження інновацій, питання організації та методики проведення рольових ігор, створення позитивної мотивації на уроці.

 
відкритий урок виробничого навчання з теми «Обробка рукавів. З’єднання їх з проймою при виготовленні жіночої сукні»


 

24 березня в швейній майстерні №1 майстром виробничого навчання Камінською Лілією Іванівною проведений відкритий урок виробничого навчання в групі К-21 з теми «Обробка рукавів. З’єднання їх з проймою при виготовленні  жіночої сукні». На уроці використані цікава мультимедійна презентація про історію виникнення рукавів. Пояснення нової теми супроводжувався відеофільмом, який майстер створив. Для учнів групи показ трудових прийомів  був зрозумілий, ще учні розглянули дефекти, які можуть виникати при обробці даного вузла. Після вступного інструктажу учні приступили до практичної роботи.

 
Вступний інструктаж з теми «Обробка верхнього зрізу спідниці пришивним поясом»

 

В рамках предметно – методичного тижня з професії кравець, 17 березня проведений відкритий урок з виробничого навчання майстром Кобою Наталію Павлівною в групі К-11.

 

Вступний інструктаж з теми «Обробка верхнього зрізу спідниці пришивним поясом» проведений на високому рівні. На уроці використані комп’ютерні технології, а саме відеофільм по обробці даного вузла, створений власноруч майстром; інструкційно-технологічні  карти з взірцями для кожного учня; взірець-еталон готового виробу.

 
В рамках тижня методичної допомоги молодому викладачу

В рамках тижня методичної допомоги молодому викладачу 11.02.2015 відбувся відкритий урок іноземної мови, проводив викладач  Боярчук  А. А.

 

На уроці викладач формувала комунікативні навички з теми, логічне мислення, розвивала пізнавальні здібності, використовуючи інноваційні форми і методи роботи. Тема « спорт у нашому житті» зацікавила учнів групи Е-21. Вони самостійно підготували презентацію про видатних спортсменів, побували у ролі знаменитостей, демонструючи рольову гру «Спортсмени в гостях».

 

Протягом уроку викладач спонукала учнів до постійної активної роботи, виконуючи вправи на вживання лексики в усному мовленні, використовуючи тексти для аудіювання, читання, діалоги.

Урок повністю досяг мети і одержав схвальну оцінку присутніх колег.

 
Експрес – інформація з відкритого уроку правознавства

Викладач: Лідія Романюк

19.12.2014р. відбувся відкритий урок майстер-клас з правознавства. Викладач реалізувала методичну мету створенням атмосфери зацікавленості для кожного учня засобами між предметних зв’язків при вивченні теми «Екологічне право».

 

Чітко сформульована тема, мета уроку, між предметні зв’язки, мотивація навчальної діяльності учнів за допомогою комп’ютерної презентації, повідомлення учнів про екологію як науку та екологічні проблеми людства – все це налаштувало учнів на активне сприйняття навчального матеріалу.

 
Репортаж із відкритого уроку вступного інструктажу з виробничого навчання з теми «Нарізання різьби».

17.12.2014 р. – майстер в/н Комзюк А.П.

На початку уроку Комзюк А.П. дав змогу кожному учневі довести свої знання, запропонувавши їм виконати тестові завдання. Зміст тестових завдань мав безпосереднє відношення до нової теми уроку, тому їх виконання було перевіркою учнів до сприйняття нової теми.

На уроці вступного інструктажу майстер притримувався основних етапів уроку, вдало мотивував навчальну діяльність учнів, при показу трудових операцій був використаний відео урок. Це викликало у учнів неабиякий пізнавальний інтерес.

Закріплення матеріалу вступного інструктажу пройшло методом гри «Всезнайка».

Вступний інструктаж був проведений з раціональним використанням робочого часу та формуванням практичних навичок учнів.

 
Експрес - інформація з відкритого уроку фізичної культури.

Основною формою організації навчальної роботи з фізичної культури є урок. Від його правильної організації залежить рівень якості всієї фізкультурної, оздоровчої та спортивно-масової роботи в училищі.

 

04.12.2014 р. в училищі проведено відкритий урок викладачем фізкультури Сиротинською М.В. з теми «Баскетбол».

Він продемонстрував уміння викладача зосередити увагу учнів, підготувати організм дітей до виконання вправ, вдало розподіляти фізичне навчання.

Для активності учнів використовувались рухливі вправи та ігри.

Усі засоби навчання, рухливі дії вибрані викладачем були ефективними, сприяли фізичному розвитку учнів.

 

Урок одержав схвальну оцінку усіх присутніх.

 

 
Репортаж з відкритого уроку з виробничого навчання з теми: «Технічне обслуговування тракторів та с/г машин»

25 листопада 2014р. – майстер в/н Кривкін В.М.

Підтема уроку для ланки №1: Технічне обслуговування №1 колісних тракторів. На вступному інструктажі майстер раціонально використав кожну хвилину уроку:

-         перевірка теоретичних знань за допомогою тестових завдань (4 варіанти по 12 запитань);

-         перевірка знань з безпеки праці;

-         доступне, наукове і наглядне пояснення майстра;

-         закріплення з використанням алгоритму технічного обслуговування.

Майстер дотримався усіх вимог проведення вступного інструктажу, вміло формував у учнів уміння поєднувати знання  і навички, що забезпечило досягнення мети уроку.

 
Репортаж з відкритого інтегрованого уроку з предметів технологія виготовлення одягу – конструювання

Тема уроку: «Конструювання коміра типу «шаль» та особливості його технологічної обробки».

Викладачі спецпредметів: Л.А. Юскевич – Т.М. Окуневич

 

 
Експрес-інформація з вступного інструктажу відкритого уроку виробничого навчання від 19.11.14р.

Майстер виробничого навчання: Наталія Шостакевич.

Тема уроку: Технології обробки інформації.

Підтема уроку: Додавання ефектів анімації до об’єктів у слайді.

 

У навчальному процесі усе найважливіше для учнів відбувається на уроці, а на уроках виробничого навчання – під час проведення вступного інструктажу, коли учні засвоюють основні трудові прийоми і операції, усвідомлюють їх суть. Якщо вдало проведений вступний інструктаж, то під час самостійної роботи не виникає ніяких проблем щодо формування практичних навичок учнів.

 
Репортаж з обласної секції іноземної мови

13.11.14р. відбулась обласна секція викладачів іноземної мови на базі Володимир–Волинського ВПУ, у якій взяли участь 18 педагогів професійно-технічних училищ області.

 

На початку засідання керівник секції Г.К. Садовська, викладач іноземної мови Колківського ВПУ, обговорила з усіма учасниками актуальні питання з теми: Формування умінь і навичок монологічного мовлення на уроках іноземної мови. Особлива увага зверталася на такі питання:

  • комунікативні функції спонтанного монологічного мовлення;
  • типи монологічних висловлювань;
  • використання лексично – граматичних засобів у стильових регістрах усного монологічного мовлення;
  • етапи формування монологічних вмінь.

Усі присутні взяли активну участь в обговоренні.

Наступним етапом засідання був урок англійської мови, проведений викладачем Володимир – Волинського ВПУ Киричуком В.С. згідно методичної мети секції.

 

На уроці викладач формував комунікативні навички учнів з теми  „ Моя майбутня професія ”, розвивав їхню пізнавальну активність, пам'ять, увагу, логічне мислення, стимулював до самостійного здобутку знань через використання інтерактивних форм і методів роботи.

Вдале проведення лексичної зарядки, виконання вправ на вживання лексики в усному мовленні (з використанням мультимедійного пристрою), міжпредметні зв’язки, зокрема з майбутньою професією – слюсар, сприяли прагненню учнів отримати нові знання і зацікавленість предметом.

Змістовною і захоплюючою була презентація «Моя майбутня професія», підготовлена учнями групи слюсарів, у вигляді екскурсії по навчальних кабінетах і лабораторіях, де проходять заняття для них. Після цього учні ставили запитання один одному за змістом презентації і давали на них відповідь.

 

Володимир Семенович використав різноманітні форми роботи на уроці: монологічне і діалогічне мовлення, мовні вирази, граматику, лексику, мовні зарядки професійного спрямування, рефлективну вправу (складання розповіді за картинками), що працювало на результативність уроку.

Учасники секції ознайомилися з комплексно-методичним забезпеченням з іноземної мови, навчально-матеріальною базою училища.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 Наступна > Кінець >>

Сторінка 2 з 4
На даний момент 102 гостей на сайті