Корисні посилання







Вхід на сайт



Забули свій пароль? / Зареєструватися

Опитування

Чи подобається Вам навчатись у Володимир-Волинському ВПУ
 
Репортажі з відкритих уроків
РЕПОРТАЖ З ВІДКРИТОГО УРОКУ

15листопада Леонід Гурич провів відкритий урок з предмета «Сільськогосподарські машини» на тему «Класифікація сівалок і робочі органи рядкової сівалки С3-3,6».

 

Структура уроку відповідала його типу, спостерігався логічний зв'язок між етапами уроку, були підібрані раціональні форми і методи роботи на уроці, а саме:

ü Технічна розминка;

ü Інтерактивна вправа «Незакінчене речення»;

ü Гра «Альтернатива»;

ü Конструкторське бюро.

 

За твердженнями присутніх колег, урок відбувся на високому науково-методичному рівні, мета уроку досягнута повністю завдяки грамотному і доступному поясненню, цікавій мотивації, постійному зворотньому зв’язку, зосередженні уваги учнів на головному, поєднанні багатьох типів наочності.

 

З нагоди Дня працівників сільського господарства щиро вітаємо усіх викладачів і майстрів виробничого навчання з професії тракторист-машиніст с/г виробництва та  бажаємо усім успіхів, енергії, міцного здоров’я, нехай кожному з Вас щедро віддячує професійна нива.

 
Відкритий урок виробничого навчання (вступний інструктаж)

Комп’ютер та Інтернет безповоротно увійшли у життя наших дітей, тому ігнорувати ці інструменти в нашій роботі ми не маємо права.

Інноваційні підходи, що використовує майстер виробничого навчання з професії оператор комп'ютерного набору Сєргеєва Т.В., формують в учнів інтерес до виробничого навчання, дозволяють «йти в ногу» з часом.

Одним із шляхів вирішення цієї проблеми є впровадження у навчально-виховний процес хмарних технологій. Проаналізувавши існуючі «хмарні» сервіси, Тетяна Володимирівна зробила висновок про те, що «хмарні технології» можна використовувати на будь-якому етапі проведення уроку. Різноманіття «хмарних» сервісів дозволяє зацікавити учнів, що покращує рівень засвоєння знань учнів.


На вступному інструктажі все відповідало вимогам сучасної методики: чітке повідомлення теми і мети уроку, перевірка теоретичних знань за допомогою інтернет-сервісу хмарного зберігання файлів з функціями файлообміну. Учні мали можливість скачати бланк оцінювання із хмарного середовища та протягом уроку, виконуючи різноманітні завдання, спостерігати за результативністю своїх досягнень. Виконання тестів оцінювалося автоматично. Майстер виробничого навчання використала різноманітні методи закріплення трудових прийомів: вправи «Зірка», «Алгоритм створення таблиці», «Алгоритм виконання обчислень у таблиці», перевірка правил безпеки праці.


У використанні нових технологій немає нічого страшного і непереборного, вони затребувані суспільством, знаходять відгук в учнів, формують когнітивні та інформаційні компетенції.

Вступний  інструктаж повністю досяг мети, це був урок-майстер-клас для усіх присутніх.

 

 
Відкритий урок

4 квітня викладачем географії Ю.М.Свердел був проведений відкритий урок з теми «Загальна характеристика країн Латинської Америки».

 

Викладач вдало використала мотивацію і проблемне запитання для зацікавлення учнів темою, що мала вивчатись. Під час вивчення нового матеріалу Юлія Миколаївна використовувала різноманітні методи для вивчення і закріплення певних питань, використовувались комп’ютерні технології, зокрема вправа «Встав слово», «Географічний кабінет», «Комірка знань», «Знайди помилку».

 

Всі присутні відмітили, що урок досяг своєї мети.

 
Сучасний урок з використанням інноваційних технологій

З 15 лютого 2016 року по 25 лютого 2016 року в училищі проходила декада проведення майстер-класів «Сучасний урок з використанням інноваційних технологій». У ній взяли участь 8 педагогів, які атестуються у 2015-2016 н.р. Підсумки декади були підведені 25 лютого. Найкращим визнано урок фізики (викладач Козак З.П.) та англійської мови (викладач Боярчук А.А.).

 
Репортаж з відкритого уроку української мови

16.12.2015 року відбувся відкритий урок української мови, проведений Н.Ф. Васенько.

Методична мета: Розвиток особистості учня в системі компетентнісного орієнтованого підходу до навчання засобами міжпредметних зв'язків.

Тема уроку: Основні пунктограми в простому і складному реченнях, у реченнях із прямою мовою і діалозі.

Викладач протягом уроку розвивала в учнів інтерес до рідної мови через залучення до художніх текстів, узагальнювала відомості про основні пунктограми в реченнях, удосконалювала вміння розрізняти розділові знаки у реченнях та узагальнила правила їх правопису.

  

 
Репортаж з відкритого уроку товарознавства продовольчих товарів з теми «Безалкогольні і слабоалкогольні напої» 23.11.2015р. – Г.М. Сидорчук

Г.М. Сидорчук постійно вдосконалює педагогічну майстерність, шукає методи і прийоми роботи на уроці, які ефективно і результативно впливають на навчальну діяльність учнів – майбутніх продавців.

 

У цьому педагоги нашого училища переконалися, відвідавши відкритий урок товарознавства продовольчих товарів з методичною метою: «Підвищення пізнавального інтересу учнів на підгрунті сучасних освітніх технологій». Викладач зуміла успішно організувати пізнавальну діяльність учнів на всіх етапах уроку. Були чітко визначені очікувані результати уроку і ці результати досягнуті. Протягом усього уроку викладач використовувала його мультимедійну підтримку, що зробило засвоєння знань більш повним і свідомим. Інтерактивні вправи,  робота з підручником,  навчальний фільм, проблемні ситуації – все це у поєднанні із змістовним і доступним поясненням викладача сприяло розвиткові пізнавального інтересу учнів, зробило урок ефективним, а роботу учнів-активною.

Це був урок педагога-майстра своєї справи.

 
Репортаж з відкритого уроку виробничого навчання з теми «Виконання крайових машинних швів» 18.11.2015р. – Л.П. Литвинюк

Урок вступного інструктажу виробничого навчання проведений Литвинюк Людмилою Петрівною, у черговий раз продемонстрував, що уроки виробничого навчання мають необмежений простір для творчих пошуків педагога-майстра.

 

Вступний інструктаж був побудований на основі врахування програмних вимог, можливостей учнів, вимог сучасної методики. Структура вступного інструктажу відповідала його дидактичному призначенню і складалася з таких етапів:

ü повідомлення теми і мети уроку;

ü мотивація навчальної діяльності учнів;

ü перевірка теоретичних знань, що здійснювалася в два етапи: гра «Професіонал», тестові завдання «Машинні шви»;

ü показ трудових операцій, з використанням навчального відеофільму, створеного майстром в/н «Виконання крайових машинних швів», прийоми виконання швів майстер продемонструвала учням;

ü цікаво пройшло закріплення матеріалу вступного інструктажу за допомогою гри «Реакція», та завдяки роботі учнів в парах;

ü  учні працювали з карткою попередження та усунення дефектів, та пропонували способи вирішення проблемної ситуації;

ü методом експрес – опитування «Запитання-відповідь» перевірено знання учнями правил безпеки праці.

Вступний інструктаж був  дійсно уроком майстра педагогічної справи.

 

 
Репортаж з відкритого уроку географії

3 квітня в рамках декади природничих дисциплін був проведений відкритий урок відкритий урок з географії молодшим викладачем Ю.М.Свердел з теми «Загальна економічна та географічне положення Франції».

 

На цьому уроці викладач використав інформаційні технології, показ відео фрагментів, презентацію, ігрові моменти, інтерактивні вправи «Так – ні», «Слабка ланка». Діти підготували повідомлення про корисні копалини Франції, грали роль екскурсоводів, географів. Урок досяг своєї мети, був яскравим, нестандартним, запам’ятовуючим.

 
Відкритий урок з української літератури з теми: «Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини у романі «Маруся Чурай» Ліни Костенко».

Тема уроку: розглянути центральні проблеми роману «Маруся Чурай» Ліни Костенко, через психологічний аналіз образно системи твору.

Урок досяг результативності. На уроці використані різнорівневі завдання, робота з підручником, бесіда з учнями, випереджувальне завдання – дидактична гра «Суд», тестування, мультимедія, історична довідка.

 

На думку присутніх колег – цей урок учні не забудуть ніколи, тому що він актуальний, близький по духу молоді і повчальний для сьогодення. Проводила урок викладач Н. Ф. Васенько, яка показала бажання конкретного вивчення та впровадження і навчальний процес питань організації і методика групової роботи з учнями, формування життєвих компетентностей шляхом впровадження інновацій, питання організації та методики проведення рольових ігор, створення позитивної мотивації на уроці.

 
відкритий урок виробничого навчання з теми «Обробка рукавів. З’єднання їх з проймою при виготовленні жіночої сукні»


 

24 березня в швейній майстерні №1 майстром виробничого навчання Камінською Лілією Іванівною проведений відкритий урок виробничого навчання в групі К-21 з теми «Обробка рукавів. З’єднання їх з проймою при виготовленні  жіночої сукні». На уроці використані цікава мультимедійна презентація про історію виникнення рукавів. Пояснення нової теми супроводжувався відеофільмом, який майстер створив. Для учнів групи показ трудових прийомів  був зрозумілий, ще учні розглянули дефекти, які можуть виникати при обробці даного вузла. Після вступного інструктажу учні приступили до практичної роботи.

 
Вступний інструктаж з теми «Обробка верхнього зрізу спідниці пришивним поясом»

 

В рамках предметно – методичного тижня з професії кравець, 17 березня проведений відкритий урок з виробничого навчання майстром Кобою Наталію Павлівною в групі К-11.

 

Вступний інструктаж з теми «Обробка верхнього зрізу спідниці пришивним поясом» проведений на високому рівні. На уроці використані комп’ютерні технології, а саме відеофільм по обробці даного вузла, створений власноруч майстром; інструкційно-технологічні  карти з взірцями для кожного учня; взірець-еталон готового виробу.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 4
На даний момент 25 гостей на сайті