Корисні посилання







Вхід на сайт



Забули свій пароль? / Зареєструватися

Опитування

Чи подобається Вам навчатись у Володимир-Волинському ВПУ
 
Репортажі з відкритих уроків
Дистанційний захист курсових проєктів

Дистанційний захист курсових проєктів в групі МСЕ-2 з предмету "Автоматизація технологічних проєктів і систем автоматичного керування відбувся 18.05.2020 року. Студенти групи попередньо надіслали виконані проєкти, а до захисту підготували презентації по темах своїх курсових прєктів. Захист проходив при допомозі платформи для проведення відеоконференцій Zoom.

 


 
Відкритий урок з предмета"матеріалознавство"

19.02.2020 р. відбувся відкритий урок з предмета"матеріалознавство" у групі К-11 з теми "Фурнітура для одягу". Викладач спецпредметів Крищук Олена Вікторівна ознайомила присутніх із новими матеріалами з яких виготовляють одягову фурнітуру. Технічний матеріал подавався у зрозумілі формі, використовувалася наочність, зокрема слайдова презентація, яку підготували учні з теми "Історія виникнення гудзика". Закріплення матеріалу відбулося у вигляді фронтального опитування "Хто швидше" та практичної гри "Я конфекціоніст", де учні обирали фурнітуру до запропонованої моделі одягу, працювали парами та захищали свої роботи. Урок був цікавим, змістовних, професійним.

 

 

 
Відкритий урок спецтехнології з теми «Повітряні лінії електропередач»

12/12/2019 відбувся відкритий урок спецтехнології у групі Е-11 з теми «Повітряні лінії електропередач». Людмила Харлампович провела урок-конференцію як нестандартну форму навчально-виховного процесу.


Учнівська конференція - це важлива форма навчання, яка сприяє формуванню знань, умінь і навичок учнів, їх закріпленню та вдосконаленню, поглибленню й систематизації;  це комплексна форма узагальнення результатів самостійної пізнавальної діяльності учнів під керівництвом учителя, що здійснюється завдяки спільним зусиллям учителя й учнів. Метою даної конференції було поглиблення та зміцнення знань учнів; розвиток творчих здібностей учнів, їх активності.

 

 

Тема конференції була дуже цікавою учням. Змістовні доповіді, виставка інновацій, наочність, мультимедійна презентація, інтерактивні вправи, проблемні запитання  та інші ілюстративно-демонстраційні матеріали сприяли якісному засвоєнню знань.

Конференція була ефективною, сприяла формуванню у учнів уміння писати доповіді, публічно виступати перед своїми однолітками.
Зацікавила учнів і форма проведення перевірки засвоєних знань. Людмила Миколаївна запропонувала тестове опитування за допомогою онлайн-сервісу – Google Forms та автоматично перевірила його результати.
Усі учні були задоволенні підсумками проведеної конференції, а присутні педагоги відмітили її високий рівень.

 
Репортаж із відкритого уроку всесвітньої історії

Тема: Особливості тоталітарних режимів в Європі у 20-30-х рр. ХХ ст.

Перемога тоталітаризму може співпасти

із знищенням людства (Ханна Арендт)

Василь Сухомлинський вважав, що урок повинен викликати позитивний емоційний настрій і почуття задоволення від роботи. Саме цю ідею вдалося втілити викладачу всесвітньої історії Юрію Куровському на своєму уроці у групі К-11. Розпочали урок із вправи  «Знайомство». Учитель попросив учнів представитися та назвати дві позитивні риси своєї особистості, які б починалися з перших літер їхнього імені та прізвища. Актуалізацію  ж опорних знань розпочав із вправи «Закінчи речення», оголосив проблемні питання уроку, переглянули відеоролик «Наслідки Першої світової війни», щоб пригадати причини виникнення тоталітарних режимів. Робота в групах, вправа «Асоціації», робота з підручником, використання ІКТ засобів навчання  сприяли мотивації навчальної діяльності. Опорний конспект оформили у вигляді ментальної карти за допомогою технології mind-maping. Оцінювання проводилося шляхом наклеювання смайликів на оціночних картках.  Повертаючись до епіграфу уроку, викладач з'ясував із учнями  небезпеку тоталітаризму для розвитку людства. Урок повністю досяг мети, був ефективний та продуктивний.

 

 

 
Відкритий урок з фізичної культури

27.11.2019р відбувся відкритий урок з фізичної культури, в групі Ел 31,  проведений викладачем Потеруком Б.В. Тема уроку: "Передача і прийом м'яча двома руками зверху і знизу".


Модуль:"Волейбол". Урок  проведено на професійному  рівні відповідно до індивідуальних можливостей учнів засобами інноваційних технологій.


 
Інтерактивний відкритий урок з елементами тренінгу

26 листопада 2019 року викладач фізики Зінаїда Козак провела відкритий урок з елементами тренінгу з теми «Математичний маятник. Період коливань математичного маятника». Зінаїда Петрівна ознайомила присутніх із новими підходами до організації роботи на уроці – використанням елементів тренінгової методики, що допоможе учителю зробити навчання цікавим, різноманітним, ефективним.

Викладач повідомила учням умови співпраці на уроці, разом склали правила, які є важливими для проведення тренінгу, запросила китайську делегацію, яка привітала присутніх, а знайомство провели, представившись китайською мовою. Вдало проведена психологічна мотивація сприяла подальшій роботі на уроці. Інтерактивна вправа «Атака на учня», проблемні питання, відеофільм «Маятник Фуко в Україні», опорний конспект, відеоролик «Захоплюючий ефект маятників», вправа «Мувінг», «Дерево знань», «Фідбек», «Калейдоскоп формул», притча зробили урок неординарним, ефективним та цікавим. Було цікаво, пізнавально та весело.

 

 

Присутні педагоги відмітили високий методичний рівень уроку, погодилися, що урок-тренінг - це  цікавий процес пізнання себе та інших, який сприяє ефективному опануванні знань, інструмент для формування умінь і навичок, а також форма розширення досвіду.  Зазначили, що позитивні можливості уроку-тренінгу (доброзичливе емоційне налаштування у групі, можливість учнів виражати свої почуття, зниження негативних емоційних станів та їх проявів), сприяє творчому самовираженню, розвитку уяви та практичних навичок вивчення предмета.

Високий темп уроку, раціональне використання кожної його хвилини, активна робота учнів сприяли досягненню мети. Цей урок майстер-клас свідчить про високий фаховий і методичний рівень Зінаїди Петрівни.

 
Репортаж з відкритого уроку з предмета " Обладнання деревообробних підприємств"


26 листопада викладач спецпредметів Дукельська Світлана Миколаївна провела відкритий урок з предмета " Обладнання деревообробних підприємств" на тему: "Процес сушіння деревини, обладнання для сушіння". Урок був правильно  методично побудований, використані різні форми роботи, методичні прийоми, ІКТ. Технічний матеріал по темі сушіння подавався у зрозумілій формі, використовувалася наочність, зокрема слайдова - презентація, виступали четверо учнів у якості експертів з виробрицтва, кожен представляв окремий вид сушарок. Закріплення матеріалу відбувалося у вигляді завдань " Знайду пару", гри "Світлофор" та тестового квесту " Карта скарбів" у якому учням потрібно було виконати тести та розкодувати ключ до скрині знань. На домашнє завдання учням задано вирішення виробничої ситуації, потрібно підібрати вид сушильної камери для сушіння соснового бруса та обгрунтувати свою позицію.

 


Урок був цікавим, змістовним і професійним. Викладачу хочемо побажати подальших успіхів у роботі і творчих звершень!

 
Експрес-інформація з відкритого уроку «Матеріалознавство».

 

23 квітня відбувся відкритий урок в групі Б-11, проведений викладачем Літвін Оленою Анатоліївною. Тема уроку: «Матеріали для опорядження поверхонь сухою штукатуркою». Урок пройшов у формі рольової гри. На цьому уроці викладач зуміла зробити учнів своїми партнерами, раціонально використала час, розвивала їхню професійну компетентність та вміння застосовувати здобуті знання у професійній діяльності. Учні злагоджено працювали у групах, беручи участь у різноманітних конкурсах. Урок викликав в учнів позитивний емоційний настрій та почуття задоволеності роботою на уроці.

 


 
Репортаж з відкритого уроку

27.02.2019 року пройшов відкритий урок викладача спецдисциплін Кащенюка Миколи Володимировича на тему «Монтаж електропроводки». Урок проходив цікаво, з використанням  інтерактивних технологій. Учні групи Е-11, в якій даний урок проводився, з цікавістю слухали новий матеріал, який викладач супроводжував відео презентацією; активно відповідали на запитання при закріпленні вивченого матеріалу (на проміжних закріпленнях пройденого матеріалу викладач використав методи: «Незакінчене речення», «Розшифруй зображення», «Виріши проблему», «Розв’яжи кросворд»); самі учні підготували різні завдання на випередження з супроводом відео презентаціями. На початку уроку викладач поставив проблемне питання і , на закінчення уроку,  учні змогли дати комплексну відповідь на поставлене питання. В кінці уроку викладач обґрунтував оцінювання роботи учнів  по кожній поставленій їм оцінці. Урок пройшов інтенсивно, цікаво, з використанням сучасних інтерактивних технологій і мета уроку була досягнута.

 


 
Репортаж з відкритого уроку виробничого навчання

27 лютого 2019р відбувся урок виробничого навчання, який провела майстер виробничого навчання Камінська Лілія Іванівна в групі К-31, на тему '' Обробка рукавів та вметування їх в пройму при виготовлені жіночого жакету''. На уроці учні подготували цікаву презентацію про історію розвитку рукава. Пояснення нової теми майстер озвучила за допомогою відеофільму та показу трудових прийомів. Під час вступного інструктажа учні показали хороші теоретичні знання.

 


 
Відкритий урок


21 грудня в групі Е-31 проводився відкритий урок математики з теми "Об'єми геометричних фігур ". Викладачем використовувався груповий метод роботи.
Присутні на уроці змогли багато дізнатись про об'єми, здійснити подорож до Парижу, розгадати кросворд


 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 6
На даний момент 22 гостей і 1 користувач на сайті