Корисні посилання







Вхід на сайт



Забули свій пароль? / Зареєструватися

Опитування

Чи подобається Вам навчатись у Володимир-Волинському ВПУ
 
Репортажі з відкритих уроків
Відкритий урок виробничого навчання

Тема: Технологія ручного дугового зварювання покритими електродами вузлів трубопроводу. Підтема: Дугове зварювання труб встик у неповоротному положенні.

Салабай Валерій Сергійович, майстер в/н групи З-31,  протягом уроку доводив учням важливість теми, що вивчалася, формував та розвивав у них практичні навики у зварюванні труб встик у неповоротному положенні.

 

Вступний інструктаж досягнув своєї  мети. Його структура відповідала дидактичному призначенню і складалася з таких етапів:

  • повідомлення теми, мети уроку, мотивація навчальної діяльності учнів;
  • перевірка теоретичних знань, що здійснювалася в два етапи: теоретична розминка, тест-альтернатива;
  • показ трудових прийомів, з використанням навчального відеофільму, створеного майстром в/н «Підготовка труб до зварювання», демонстрація майстра;
  • закріплення матеріалу вступного інструктажу «Тест-альтернатива»;
  • методом експрес – опитування «Запитання-відповідь» перевірено знання учнями правил безпеки праці.
 
 
Репортаж з відкритого уроку Предмет: Технології виготовлення одягу

Урок — це дзеркало за­гальної педагогічної культури

викладача, мірило його інтелекту­ального скарбу,

показник його кругозору, ерудиції.

  

20 грудня 2017 року відбувся відкритий урок у групі К-31 на тему «Класифікація чоловічих сорочок. Обробка пілочок чоловічої сорочки», який провела викладач спецдисциплін Юскевич Л.А.

Урок відбувся на високому рівні і досягнув своєї мети. Педагог зацікавила учениць сучасними виробничими технологіями, навчальними відео фрагментами, створеними власноруч, інтерактивними вправами.

На своїх уроках Людмила Арсентіївна  постійно використовує відеофрагменти, комп’ютерні анімації, статичні та динамічні ілюстрації, схеми, моделі процесів, інтерактивні завдання. Для досягнення позитивних результатів на уроках використовуються завдання, які активізують самостійне мислення учнів. Це захоплює їх, розвиває пам'ять та бажання розв'язувати поставлені завдання.

 
Відкритий урок виробничого навчання (вступний інструктаж)

Учитель готується до хорошого уроку все життя.

Така духовна і філософська основа професії і технології

нашого труда: щоб дати учням іскорку знань,

учителю потрібно увібрати ціле море світла.

В. Сухомлинський

15 грудня учні групи Б-31 мали чудову можливість ознайомитися із цікавою і важливою темою: «Поліпшене фарбування поверхонь акриловими, силікатними, силіконовими та іншими сумішами». Майстер-клас для них провела майстер виробничого навчання Людмила Архимович.

 

 

Впроваджуючи сучасні матеріали і технології в навчальну  діяльність учнів, Людмила Павлівна віддає перевагу тим методам, які дозволяють в повній мірі донести до учнів зміст виробничого процесу, активізувати їх пізнавальну діяльність, реалізувати проблемно-розвиваючий, творчий характер навчання.  Для якісного засвоєння знань майстер використала: гру  «Професіонал», «Детектор неправди», технічний самодиктант, учні переглянули навчальний відеофільм, створений майстром, розглянули інструкційно-технологічні карти. Все це сприяло досягненню мети уроку, формуванню практичних навичок учнів, розвитку технічного мислення.

 
РЕПОРТАЖ З ВІДКРИТОГО УРОКУ

15листопада Леонід Гурич провів відкритий урок з предмета «Сільськогосподарські машини» на тему «Класифікація сівалок і робочі органи рядкової сівалки С3-3,6».

 

Структура уроку відповідала його типу, спостерігався логічний зв'язок між етапами уроку, були підібрані раціональні форми і методи роботи на уроці, а саме:

ü Технічна розминка;

ü Інтерактивна вправа «Незакінчене речення»;

ü Гра «Альтернатива»;

ü Конструкторське бюро.

 

За твердженнями присутніх колег, урок відбувся на високому науково-методичному рівні, мета уроку досягнута повністю завдяки грамотному і доступному поясненню, цікавій мотивації, постійному зворотньому зв’язку, зосередженні уваги учнів на головному, поєднанні багатьох типів наочності.

 

З нагоди Дня працівників сільського господарства щиро вітаємо усіх викладачів і майстрів виробничого навчання з професії тракторист-машиніст с/г виробництва та  бажаємо усім успіхів, енергії, міцного здоров’я, нехай кожному з Вас щедро віддячує професійна нива.

 
Відкритий урок виробничого навчання (вступний інструктаж)

Комп’ютер та Інтернет безповоротно увійшли у життя наших дітей, тому ігнорувати ці інструменти в нашій роботі ми не маємо права.

Інноваційні підходи, що використовує майстер виробничого навчання з професії оператор комп'ютерного набору Сєргеєва Т.В., формують в учнів інтерес до виробничого навчання, дозволяють «йти в ногу» з часом.

Одним із шляхів вирішення цієї проблеми є впровадження у навчально-виховний процес хмарних технологій. Проаналізувавши існуючі «хмарні» сервіси, Тетяна Володимирівна зробила висновок про те, що «хмарні технології» можна використовувати на будь-якому етапі проведення уроку. Різноманіття «хмарних» сервісів дозволяє зацікавити учнів, що покращує рівень засвоєння знань учнів.


На вступному інструктажі все відповідало вимогам сучасної методики: чітке повідомлення теми і мети уроку, перевірка теоретичних знань за допомогою інтернет-сервісу хмарного зберігання файлів з функціями файлообміну. Учні мали можливість скачати бланк оцінювання із хмарного середовища та протягом уроку, виконуючи різноманітні завдання, спостерігати за результативністю своїх досягнень. Виконання тестів оцінювалося автоматично. Майстер виробничого навчання використала різноманітні методи закріплення трудових прийомів: вправи «Зірка», «Алгоритм створення таблиці», «Алгоритм виконання обчислень у таблиці», перевірка правил безпеки праці.


У використанні нових технологій немає нічого страшного і непереборного, вони затребувані суспільством, знаходять відгук в учнів, формують когнітивні та інформаційні компетенції.

Вступний  інструктаж повністю досяг мети, це був урок-майстер-клас для усіх присутніх.

 

 
Відкритий урок

4 квітня викладачем географії Ю.М.Свердел був проведений відкритий урок з теми «Загальна характеристика країн Латинської Америки».

 

Викладач вдало використала мотивацію і проблемне запитання для зацікавлення учнів темою, що мала вивчатись. Під час вивчення нового матеріалу Юлія Миколаївна використовувала різноманітні методи для вивчення і закріплення певних питань, використовувались комп’ютерні технології, зокрема вправа «Встав слово», «Географічний кабінет», «Комірка знань», «Знайди помилку».

 

Всі присутні відмітили, що урок досяг своєї мети.

 
Сучасний урок з використанням інноваційних технологій

З 15 лютого 2016 року по 25 лютого 2016 року в училищі проходила декада проведення майстер-класів «Сучасний урок з використанням інноваційних технологій». У ній взяли участь 8 педагогів, які атестуються у 2015-2016 н.р. Підсумки декади були підведені 25 лютого. Найкращим визнано урок фізики (викладач Козак З.П.) та англійської мови (викладач Боярчук А.А.).

 
Репортаж з відкритого уроку української мови

16.12.2015 року відбувся відкритий урок української мови, проведений Н.Ф. Васенько.

Методична мета: Розвиток особистості учня в системі компетентнісного орієнтованого підходу до навчання засобами міжпредметних зв'язків.

Тема уроку: Основні пунктограми в простому і складному реченнях, у реченнях із прямою мовою і діалозі.

Викладач протягом уроку розвивала в учнів інтерес до рідної мови через залучення до художніх текстів, узагальнювала відомості про основні пунктограми в реченнях, удосконалювала вміння розрізняти розділові знаки у реченнях та узагальнила правила їх правопису.

  

 
Репортаж з відкритого уроку товарознавства продовольчих товарів з теми «Безалкогольні і слабоалкогольні напої» 23.11.2015р. – Г.М. Сидорчук

Г.М. Сидорчук постійно вдосконалює педагогічну майстерність, шукає методи і прийоми роботи на уроці, які ефективно і результативно впливають на навчальну діяльність учнів – майбутніх продавців.

 

У цьому педагоги нашого училища переконалися, відвідавши відкритий урок товарознавства продовольчих товарів з методичною метою: «Підвищення пізнавального інтересу учнів на підгрунті сучасних освітніх технологій». Викладач зуміла успішно організувати пізнавальну діяльність учнів на всіх етапах уроку. Були чітко визначені очікувані результати уроку і ці результати досягнуті. Протягом усього уроку викладач використовувала його мультимедійну підтримку, що зробило засвоєння знань більш повним і свідомим. Інтерактивні вправи,  робота з підручником,  навчальний фільм, проблемні ситуації – все це у поєднанні із змістовним і доступним поясненням викладача сприяло розвиткові пізнавального інтересу учнів, зробило урок ефективним, а роботу учнів-активною.

Це був урок педагога-майстра своєї справи.

 
Репортаж з відкритого уроку виробничого навчання з теми «Виконання крайових машинних швів» 18.11.2015р. – Л.П. Литвинюк

Урок вступного інструктажу виробничого навчання проведений Литвинюк Людмилою Петрівною, у черговий раз продемонстрував, що уроки виробничого навчання мають необмежений простір для творчих пошуків педагога-майстра.

 

Вступний інструктаж був побудований на основі врахування програмних вимог, можливостей учнів, вимог сучасної методики. Структура вступного інструктажу відповідала його дидактичному призначенню і складалася з таких етапів:

ü повідомлення теми і мети уроку;

ü мотивація навчальної діяльності учнів;

ü перевірка теоретичних знань, що здійснювалася в два етапи: гра «Професіонал», тестові завдання «Машинні шви»;

ü показ трудових операцій, з використанням навчального відеофільму, створеного майстром в/н «Виконання крайових машинних швів», прийоми виконання швів майстер продемонструвала учням;

ü цікаво пройшло закріплення матеріалу вступного інструктажу за допомогою гри «Реакція», та завдяки роботі учнів в парах;

ü  учні працювали з карткою попередження та усунення дефектів, та пропонували способи вирішення проблемної ситуації;

ü методом експрес – опитування «Запитання-відповідь» перевірено знання учнями правил безпеки праці.

Вступний інструктаж був  дійсно уроком майстра педагогічної справи.

 

 
Репортаж з відкритого уроку географії

3 квітня в рамках декади природничих дисциплін був проведений відкритий урок відкритий урок з географії молодшим викладачем Ю.М.Свердел з теми «Загальна економічна та географічне положення Франції».

 

На цьому уроці викладач використав інформаційні технології, показ відео фрагментів, презентацію, ігрові моменти, інтерактивні вправи «Так – ні», «Слабка ланка». Діти підготували повідомлення про корисні копалини Франції, грали роль екскурсоводів, географів. Урок досяг своєї мети, був яскравим, нестандартним, запам’ятовуючим.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 4
На даний момент 49 гостей на сайті