Корисні посилання







Вхід на сайт



Забули свій пароль? / Зареєструватися

Опитування

Чи подобається Вам навчатись у Володимир-Волинському ВПУ
 
Педрада – усний педагогічний журнал

Тема педради:

-         «Використання міжпредметних зв’язків як важливий засіб підвищення якості знань і практичних навичок учнів в процесі професійної підготовки»;

-         «Роль потенціалу уроку в розвитку творчих здібностей та підвищенні якості знань учнів».

Мета педагогічної ради:

-         проаналізувати роль міжпредметних зв’язків в підвищенні якості знань і практичних навичок учнів в процесі їх професійної підготовки, обмінятись досвідом реалізації міжпредметних зв’язків на уроках;

-         активізувати діяльність колективу у використанні потенціалу сучасного уроку для розвитку творчих здібностей учнів, накреслити шляхи підвищення ефективності кожного уроку в контексті інноваційних технологій.

План підготовки до педагогічної ради

1. Підготувати рекламу педради.

Заст. директора з НВЧ

Бабюк Б.С.

2. Провести інструктивно-оперативну нараду за темою педради.

Директор училища

Смоляр В.А.

3. Оформити виставку літератури до теми педради.

Бібліотекар

4. Організувати роботу динамічних груп педагогів для підготовки педради.

Методист Місюченко Н.О.

Група «Модель випускника»

(Якого випускника ми хотіли б виховати, використовуючи потенціал уроку?)

Група «Інноваційні технології на уроках в училищі»

(Група аналізує стан впровадження інноваційних технологій, створює відеоряд фратментів інноваційних уроків)

Група «Сучасний урок очима учнів»

(Група проводить анкетування учнів та опрацьовує його у вигляді діаграм)

Група «Моніторинг успішності»

(Група аналізує, наскільки стан успішності наших учнів на момент педради наближає нас до моделі успішного випускника)

  • група збирає дані про поточну успішність учнів;
  • проводить аналіз зібраних даних;
  • готує графічні матеріали (діаграми) для ознайомлення колективу з результатами моніторингу (за допомогою мультимедійного пристрою).

Група «Методичні рекомендації щодо більш успішного використання потенціалу уроку»

(Група працює над методичними рекомендаціями щодо більш успішного використання потенціалу уроку)

Експертні групи (2) для підготовки проектів рішень з питань педради.

5. Підготувати виставку методичних розробок з училищного фонду педагогічної ініціативи «Галерея інноваційних уроків» (огляд виставки перед педрадою).

Девіз виставки

«Немає такої професії, в якій людина не змогла б піднятися на вершини майстерності»                          В.Сухомлинський

Хід усного педагогічного журналу

Перша сторінка журналу

«Використання міжпредметних зв’язків як важливий засіб підвищення якості знань і практичних навичок учнів

в процесі професійної підготовки»

  • З досвіду  використання міжпредметних зв’язків в підвищенні якості знань і практичних навичок в процесі здійснення професійної підготовки учнів.

Виступи голів методичних комісій спецдисциплін

  • Аналіз стану реалізації міжпредметних зв’язків в професійній підготовці учнів.

Заст. директора з НВЧ  Бабюк Б.С.

  • Виступ лідера експертної групи з проектом рішення з даного питання.

Друга сторінка журналу

  • Педагогічний нарис «Роль потенціалу уроку в розвитку творчих здібностей та підвищенні якості знань учнів»

Виступ методиста

Місюченко Н.О.

Третя сторінка журналу

Дослідницька лабораторія педагога

Епіграф

«Учитель – це той же вчений, але у своїй особливій лабораторії, де він всебічно вивчаючи учнів, невпинно творить, щоденно веде пошуки найдосконаліших методів проектування доль і душ людських»

Я.Б. Патон

Презентація роботи динамічних творчих груп педагогів:

  • група «Модель випускника»

Яким ми хотіли б бачити випускника училища в ідеалі

Лідер групи Нестерук В.В.

  • група «Інноваційні технології на уроках в училищі»

Лідер групи Хомич С.В.

  • група «Сучасний урок очима учнів»

Лідер групи Романюк Л.І.

  • група «Моніторинг успішності»

Лідер групи Богдан Н.В.

  • група «Методичні рекомендації»

Лідер групи Юхименко Т.М.

  • експертна група  виступає з проектом рішення

Четверта сторінка журналу

Інформація про виконання рішень попередніх педрад

Члени дирекції

Підведення підсумків усного журналу. Заключне слово директора училища.

 
На даний момент 28 гостей і 1 користувач на сайті