Корисні посилання







Вхід на сайт



Забули свій пароль? / Зареєструватися

Опитування

Чи подобається Вам навчатись у Володимир-Волинському ВПУ
 
Методичні рекомендації
Типи уроків виробничого навчання

1. Вступний

(Ознайомлення з професією, характером і змістом передбачуваних робіт, навчальною майстернею, правилами поведінки в майстерні тощо).

2. Урок вивчення трудових прийомів і операцій

(Формування в учнів умінь якісно і правильно виучуваних операцій за зразком і рекомендаціями інструкційних карт).

3. Урок виконання простих комплексних робіт.

(Закріплюються і вдосконалюються уміння учнів виконувати прийоми і способи праці, типові для професії, у різних сполученнях робіт комплексного характеру, що включають вивчені раніше операції).

4. Урок виконання складних комплексних робіт.

Для цього уроку характерне формування умінь і навичок виконання типових для професії навчально-виробничих робіт, що поєднують усі раніше вивчені технологічні операції і способи праці.

 
Принципи виробничого навчання

Під принципами розуміють головні нормативні положення, передумови певної науки, теорії, концепції, галузі, практики. Принципами навчання відповідно називають нормативні вихідні положення, на які слід спиратися педагогам у процесі навчання учнів. Виробниче навчання, як складова частина професійної підготовки учнів ПТНЗ також підлягає дії цих принципів. Основним джерелом для чіткого формулювання  принципів виробничого навчання є узагальнення масового педагогічного досвіду, втілення у педагогічну практику результатів науково – педагогічних досліджень.

  1. 1. Принцип науковості  і доступності виробничого навчання.
 
Фотофрагменти інноваційних уроків, проведених в рамках експериментального майданчика

Марчук О.А.

Предмет «Трактори і автомобілі»

Мозкова атака: учні називають способи підвищення прохідності трактора

 

 
Педрада – усний педагогічний журнал

Тема педради:

-         «Використання міжпредметних зв’язків як важливий засіб підвищення якості знань і практичних навичок учнів в процесі професійної підготовки»;

-         «Роль потенціалу уроку в розвитку творчих здібностей та підвищенні якості знань учнів».

 


На даний момент 46 гостей на сайті