Єдина науково-методична проблема, над якою працює колектив Володимир-Волинського ВПУ
2012-2013 н/р - 2016-2017 н/р
"Формування компетентного учня через підвищення професійної майстерності педагогів в контексті сучасних освітніх технологій"
Завдання
- дидактичні:
- формування професійних, ключових, предметних, соціальних компетентностей учнів;
- розвиток творчої активності кожного суб'єкта навчання;
- забезпечення й стимулювання саморозвитку та самоактуалізації особистості учня;
- розвиток науково-дослідницьких навичок учнів;
- підвищення рівня навчальних досягнень;
- удосконалення системи контролю навчальних досягнень учнів.
- педагогічні:
системне впровадження в педагогічну практику інноваційних технологій, які забезпечують особистісно орієнтований підхід до учнів:
- створення умов для постійного професійного удосконалення педагогів;
- системне впровадження в педагогічну практику сучасних інноваційних технологій, які забезпечують компетентнісний підхід до навчально-виховного процесу;;
- розвиток мотиваційної сфери до свідомої самостійної діяльності з професійного й особистісного вдосконалення педагогів;
- збагачення педагогічних працівників знаннями теоретичних і практичних досягнень, передового досвіду, методичної науки;
- орієнтація дидактичного забезпечення на уможливлення застосування інноваційних технологій ;
- координація колективних форм і методів роботи.
Основні напрямки роботи над загальноучилищною методичною проблемою
“Формування компетентного учня через підвищення професійної майстерності педагогів в контексті сучасних освітніх технологій” на
2012 – 2013 н/р
2013 – 2014 н/р
2014 – 2015 н/р
2015 - 2016 н/р
2016 - 2017 н/р
Діагностичний етап,
який обумовив обрання науково-методичної проблеми
- Дослідження реального рівня професійної майстерності, потреб та інтересів як усього колективу, так і кожного педагога.
- Вивчення рівня навчальних досягнень учнів, їх здатності до розвитку та саморозвитку.
- Відвідування уроків, позакласних заходів дирекцією училища, методичним активом з наступним аналізом, виявленням професійного рівня педагогів.
- Анкетування, діагностування педагогів з метою встановлення рівня професійної кваліфікації.
- Складання карти діагностики педагогічної діяльності, систематизація побажань і утруднень педагогів.
- Виявлення науково-методичної проблеми, обґрунтування її актуальності для педагогічного колективу.
- Обговорення і затвердження єдиної науково-методичної проблеми училища педагогічною радою.
- Створення ініціативної творчої групи (голови методкомісій) з метою визначення дидактичних та педагогічних завдань в роботі над новою науково-методичною проблемою.
- Складання плану роботи над єдиною науково-методичною проблемою училища на три найближчі роки.
І етап. ( 2012-2013 н.р. )
Завдання:
- Збагачення педагогічних працівників знаннями з теорії педагогіки та методики, ефективного педагогічного досвіду щодо формування комепететного учня;
- Домогтися розумінням кожним педагогічним працівником необхідності підвищення професійної майстерності для підготовки компетентного учня;
- Реалізація компетентнісного підходу до організації навчально-виховного процесу через впровадження сучасних освітніх технологій.
№
з/п
|
Зміст роботи
|
Виконавці
|
Строки виконання
|
1.
|
Визначити основні аспекти загальноучилищної проблеми, над якими будуть працювати методичні комісії училища
|
Н.О. Місюченко
Голови м/к
|
До 05.06.2012р.
|
2.
|
Організувати роботу педагогічних працівників над індивідуальними методичними проблемами (в рамках загальноучилищної проблеми та проблеми методкомісії).
Скласти рекомендований список індивідуальних методичних проблем
|
Н.О. Місюченко
Голови м/к,
|
До 07.06.2012р.
|
3.
|
Оформити постійно діючу виставку літератури та матеріалів педагогічної періодики з загальноучилищної проблеми
|
Н.О. Місюченко
|
До 5.09.2012р.
|
4.
|
Оформити картотеку літератури та матеріалів педагогічної періодики з загальноучилищної проблеми
|
Н.О. Місюченко
А.М. Вихрістенко
|
До 10.09.2012р.
|
5.
|
Практикувати тренінгові заняття з педагогічними працівниками в школах підвищення педагогічної майстерності викладачів і майстрів виробничого навчання
|
Н.О. Місюченко
|
Згідно окремого плану протягом 2011-2012 н/р
|
6.
|
Провести навчальний семінар з викладачами "Компетентнісно орієнтований підхід до навчально-виховного процесу"
|
Н.О. Місюченко
|
Жовтень 2012р.
|
7.
|
Провести міні-дослідження "Компетентний педагог, який він?"
|
Методист
Голови методкомісій
|
Листопад 2012р.
|
8.
|
Провести консультацію – практикум з майстрами виробничого навчання «Сучасний психологічний підхід до проблеми індивідуалізації навчальної діяльності учнів»
|
Н.О. Місюченко
А.І. Люта
|
Жовтень 2012р.
|
9.
|
Організувати роботу авторських шкіл ефективного педагогічного досвіду:
– викладача спецдисциплін В.В. Нестерука;
– Майстра виробничого навчання Л.І. Камінської
|
Н.О. Місюченко
В.В. Нестерук
Л.І. Камінська
|
Протягом навчального року
згідно окремих планів
|
10.
|
Організувати педагогічне наставництво
|
Н.О. Місюченко
|
Протягом навчального року
|
11.
|
Організувати роботу клубу молодого викладача «Імпульс»
|
Н.О. Місюченко
|
До 15.09.2012р.
|
12.
|
Організувати роботу консультативного пункту для молодих викладачів «Психологічний супровід навчально-виховного процесу»
|
Психолог
|
Протягом навчального року
згідно окремого плану
|
13.
|
Скласти проспект-пам'ятку «Що таке компетентний учень»
|
Н.О. Місюченко
|
До 01.10.2012р.
|
14.
|
Оформити в методичному кабінеті виставку-вітрину «Сучасному уроку – наукову організацію, високу якість»
|
Н.О. Місюченко
|
До 15.09.2012р.
|
15.
|
Провести педагогічні читання «Створення умов для формування компетентного учня на підґрунті сучасних інноваційних технологій»
|
Дирекція училища, методист
|
Січень 2012р.
|
16.
|
Організувати виставку дидактичних матеріалів до педагогічних читань «Грані творчості»
|
Голиви методкомісій
|
Січень 2012р.
|
17.
|
Організувати роботу постійно діючого семінару «Нові підходи до роботи педагогів ПТНЗ»
|
Дирекція
методист
|
Протягом навчально року
|
18.
|
Провести «Методичний тиждень»
|
Методист
Голови методкомісій
|
Листопад
|
19.
|
Організувати проведення уроків майстер-класів з демонстрацією впровадження інноваційних технологій
|
Викладачі з педагогічним званням
|
Протягом навчального року
|
20.
|
Поповнити новими матеріалами тематичну папку: «Ознайомтесь: інноваційні технології»
|
Н.О. Місюченко
|
Протягом навчального року
|
21.
|
Організувати проведення методичних конкурсів:
– на кращу методичну розробку інноваційного уроку;
– на кращий методичний посібник;
– на кращий урок виробничого навчання;
– на кращий тематичний захід.
|
Н.О. Місюченко
Голови методкомісій
|
Протягом навчального року
|
22.
|
Продовжити методичне патентування творчих знахідок педагогів в процесі роботи над проблемою
|
Методист
члени науково-методичної ради
|
Протягом навчального року
|
23.
|
В рамках роботи методичних комісій проводити аналіз тематичних атестацій, контрольних зрізів знань, директорських контрольних робіт для вивчення впливу впровадження інноваційних технологій на рівень навчальних досягнень учнів
|
Голови методкомісій
|
Протягом навчальної року
|
24.
|
Провести методичний тиждень
|
Методист
Голови методкомісій
|
Лютий 2012р.
|
25.
|
Винести на педагогічну раду розгляд питань:
– «Діяльність методичних комісій, спрямована на вдосконалення педагогічної майстерності викладачів і майстрів виробничого навчання»;
– «Роль інноваційних технологій у формуванні предметних компетентностей учнів».
|
Н.О. Місюченко
|
Протягом навчального року
|
26.
|
Провести науково-практичну конференцію «Компетентнісно зорієнтована організація навчального процесу в умовах формування освіти ХХІ століття»
|
Дирекція
методист
|
Червень 2013р.
|
27.
|
Провести тиждень молодого майстра виробничого навчання
|
Листопад
|
2012р.
|
28.
|
Випустити № 11, № 12 інформаційно-методичного вісника «Стратегія успіху»
|
Методист
|
Грудень 2012р
Квітень 2013р.
|
29.
|
На допомогу майстрам-початківцям оформити «Методичний навігатор» молодого майстра виробничого навчання
|
Методист
|
До 01.03.2013р.
|
II етап. ( 2013 – 2014 н.р. )
Завдання:
- Озброєння педагогічних працівників училища методикою реалізації проблемної теми.
- Орієнтація дидактичного забезпечення на уможливлення застосування інноваційних технологій в процесі підготовки компетентного учня.
- Вдосконалення форм і методів роботи педагогічного колективу над загальноучилищною проблемою.
№
з/п
|
Зміст роботи
|
Виконавці
|
Строки виконання
|
1.
|
Провести анкетування та діагностику педагогічної діяльності педпрацівників з метою виявлення труднощів в роботі над проблемою
|
Методист
|
Червень 2014 р.
|
2.
|
Скласти та проаналізувати карти діагностики педагогічної діяльності
|
Методист
|
Червень 2014р.
|
3.
|
Спланувати проведення тематичних консультацій для педагогічних працівників на допомогу в реалізації науково-методичної проблеми училища
|
Методист
|
Протягом навчального року
|
4.
|
Проводити творчі звіти викладачів і майстрів виробничого навчання, які досягли певних успіхів в роботі над проблемою
|
Методист Голови методкомісій
|
Протягом навчального року
|
5.
|
Проводити обмін досвідом та методичними знахідками в роботі над проблемою на заняттях шкіл підвищення педагогічної майстерності
|
Н.О. Місюченко
|
Протягом навчального року
|
6.
|
Практикувати звіти членів методкомісій про результативність роботи над індивідуальними методичними проблемами та єдиною методичною проблемою училища на засіданнях методкомісій
|
Голови м/к
|
Протягом навчального року
|
7.
|
Оформити кейс інноваційних уроків, проведених педпрацівниками училища в процесі роботи над проблемою
|
Методист
|
Квітень 2014р.
|
8.
|
Практикувати випуск методичних бюлетенів та репортажів з кращих уроків та тематичних заходів з метою ознайомлення членів педагогічного колективу з досягненнями колег в роботі над проблемою
|
Методист
голови методкомісій
|
Протягом навчального року
|
9
|
Розробити методичні рекомендації з питань здійснення компетентнісно-орієнтованого підходу до учнів
|
Методист
|
Лютий 2014р.
|
10
|
Провести дні творчої педагогіки «Райдуга талантів» з демонстрацією динаміки професійної майстерності педагогів
|
Методист
голови методкомісій
|
Лютий- березень 2014 р.
|
11
|
Провести педагогічні читання «Розвиток педагогічної майстерності вчителя як один з головних чинників формування компетентного учня»
|
Дирекція.
методист
|
Січень 2014р.
|
12
|
Випустити методичний бюлетень «З досвіду розвитку ключових компетентностей учнів на уроках»
|
Методист
|
Квітень 2014р.
|
13
|
Проводити постійний аналіз проміжних результатів в роботі над проблемою
|
Методист
Голови методичних комісій
|
Постійно
|
14
|
Провести виставку методичних знахідок до педагогічних читань "Віват, педагогічний пошук"
|
Голови методкомісій
|
Січень 2014р.
|
15
|
Поповнити новими дидактичними матеріалами методичний куточок «Сучасному уроку – наукову організацію, високу якість»
|
Методист
|
Лютий 2014р.
|
16
|
Обговорити результативність роботи над єдиною загальноучилищною проблемою на засіданні науково-методичної ради методкабінету
|
Методист
члени науково-методичної ради
|
Грудень 2013р.
|
17
|
Активізувати роботу методичних комісій над проблемою. Провести спільне засідання всіх методичних комісій
|
Методист
Голова методкомісії
|
Лютий 2014 р.
|
18.
|
Вивчати досвід роботи педагогів інших шкіл та навчальних закладів, які працюють над аналогічними проблемами
|
Педпрацівники
|
Постійно
|
19.
|
Продовжити традицію педагогічного наставництва для молодих викладачів і майстрів виробничого навчання
|
Методист
|
Протягом навчального року
|
20.
|
Впроваджувати в практику роботи педагогічних працівників перспективний педагогічний досвід з проблеми училища
|
Педпрацівники
|
Постійно
|
21.
|
Продовжити методичне патентування творчих знахідок педагогічних працівників
|
Методист
члени науково-методичної ради
|
Протягом навчального року
|
22
|
Провести тиждень молодого викладача
|
Методист
|
Грудень 2013 р.
|
23.
|
Провести тиждень методичної допомоги майстру-початківцю
|
Методист
|
Листопад 2013р.
|
24.
|
Постійно аналізувати динаміку навчальних досягнень учнів
|
Голови методкомісій
|
Протягом навчального року
|
25.
|
Випустити буклети з ефективними педагогічним досвідом методичних комісій
|
Голови методичних комісій
|
Лютий 2014р.
|
ІІІ етап. ( 2014-2015 н.р. )
Завдання:
- Удосконалення змісту науково-методичного забезпечення предметів і професій для підготовки компетентного учня;
- Проведення моніторингових досліджень впливу зростання професійної компетентності педагогів на формування компетентності
учнів;
- Вдосконалення навчально-методичної бази предметів і професій в контексті впровадження інноваційних технологій;
- Створення колективу однодумців.
№
з/п
|
Зміст роботи
|
Виконавці
|
Строки виконання
|
1.
|
Обговорення питання впливу професійної компетентності педагогів на формування компетентного учня
|
С.В.Калитюк
Голови м/к
|
Жовтень 2014 р.
|
2.
|
Організація роботи методичних комісій над методичними проблемами, які розкривають різні аспекти загальноучилищної проблеми
|
Методист
Голови м/к
|
Згідно плану роботи методкабінету
|
3.
|
Організація проведення майстер-класів з метою показу розвитку предметних компетентностей учнів
|
С.В.Калитюк
Викладачі з пед. званням
|
Лютий-березень 2015р.
|
4.
|
Проведення тематичних консультацій та консультацій-практикумів з проблеми, де педагогічні працівники почувають себе непевно
|
С.В.Калитюк,
Досвідчені педагоги
|
Протягом навчального року
|
5.
|
Організувати роботу авторських шкіл перспективного педагогічного досвіду
|
С.В.Калитюк
|
Жовтень 2014р.
|
6.
|
Випуск експрес-інформацій, методичних бюлетенів про педагогічні знахідки в роботі над впровадженням компетентісно орієнтованого навчання і виховання учнів
|
С.В.Калитюк Голови м/к
|
Протягом навчального року
|
7.
|
Постійне поповнення кейса дидактичних ігор для загальноосвітніх і спеціальних дисциплін
|
Голови м/к
|
Протягом навчального року
|
8.
|
Проведення моніторингу динаміки компетентностей учнів в процесі роботу над загально училищною проблемою
|
С.В.Калитюк,
Психолог,
Голови м/к
|
Лютий 2015р.
|
9.
|
Проведення методичної декади «Райдуга талантів»
|
С.В.Калитюк,
Голови м/к
|
Лютий 2015р.
|
10.
|
Проведення педагогічних читань «Педагогічні стратегії розвитку ключових компетентностей учнів у процесі навчання»
|
Дирекція,
С.В.Калитюк
|
Січень 2015р.
|
11.
|
Складання зведеного плану масово-методичної роботи над єдиною науково-методичною проблемою
|
С.В.Калитюк
|
Вересень 2014р.
|
12.
|
Організація роботи шкіл підвищення педагогічної майстерності викладачів і майстрів виробничого навчання в режимі постійно діючих семінарів.
Практикувати на заняттях шкіл інтерактивні форми роботи з педагогами, оформити фоторепортаж роботи шкіл
|
С.В.Калитюк
|
Протягом навчального року
|
13.
|
В процесі роботи над загальноучилищною проблемою організувати проведення методичних конкурсів
|
С.В.Калитюк
Голови м/к
|
Вересень 2014
Підсумок
Травень 2015
|
14.
|
Проведення круглого столу з педагогами училища «Реалізація освітніх інновацій в контексті розвитку педагога професійного технічного навчального закладу»
|
С.В.Калитюк Голови м/к
|
Грудень 2014р.
|
15.
|
Проведення тижня майстра-початківця «Надія»
|
С.В.Калитюк
|
Листопад 2014р.
|
16.
|
Проведення тижня молодого викладача «Окрилені творчістю»
|
С.В.Калитюк,
Молоді викладачі
|
Лютий 2015р.
|
17.
|
Вивчення досвіду викладачів, учні яких мають найбільш високі показники в навчанні
|
С.В.Калитюк
|
Протягом навчально року
|
18.
|
Оформлення буклетів з висвітленням ефективного педагогічного досвіду з питань здійснення компетентнісно орієнтованого підходу до учнів
|
С.В.Калитюк Голови м/к
|
Грудень 2015р.
|
19.
|
Оформлення методичної збірки «Творчі знахідки колективу»
|
С.В.Калитюк
|
Червень 2015р.
|
20.
|
Обговорення результативності роботи над проблемою на науково-методичній раді методичного кабінету
|
С.В.Калитюк Члени ради
|
Квітень 2015р.
|
21.
|
Поповнення ефективним педагогічним досвідом анотованої картотеки ППД училища
|
С.В.Калитюк
|
Червень 2015р.
|
22.
|
Проведення діагностики навчальної діяльності
|
С.В.Калитюк,
Голови м/к
|
Травень 2015р.
|
|
|
|
|
ІV етап. ( 2015 - 2016 н.р. )
Завдання:
- Спрямування роботи всіх педагогічних працівників на впровадження результатів досліджень з проблемної теми в практику роботи педагогічного колективу;
- Вивчення та апробація існуючого ППД;
- Організація взаємовідвідувань уроків та виховних заходів;
- Організація якісної самоосвітньої роботи педагогічних працівників та вироблення плану дій щодо впровадження індивідуальної методичної проблеми у навчально - виховний процес;
№
з/п
|
Зміст роботи
|
Виконавці
|
Строки виконання
|
1.
|
Організація роботи методичних комісій над методичними проблемами, які розкривають різні аспекти загальноучилищної проблеми
|
Методист
Голови м/к
|
Згідно плану роботи методкабінету
|
2.
|
Організувати проведення методичних конкурсів:
- на кращий інноваційний урок;
- «Портфоліо педагога»;
- на краще комплексно-методичне забезпечення кабінетів;
- публікацій з предмета.
|
Методист
|
Протягом навчального року
|
3.
|
Організація взаємовідвідування уроків, відвідування уроків методичним активом з метою вивчення конкретних досягнень в роботі над проблемою
|
С.В.Калитюк
Викладачі з педагогічними званнями
|
Протягом навчального року
|
4.
|
З метою інформування про роботу педагогічного колективу над єдиною методичною проблемою продовжити випуск методичних бюлетнів
|
С.В.Калитюк Голови м/к
|
Протягом навчального року
|
5.
|
Організувати роботу педагогів - наставників, авторських шкіл перспективного педагогічного досвіду
|
С.В.Калитюк
|
Жовтень 2015р.
|
6.
|
Висвітлювати на сайті училища експрес-інформації про педагогічні знахідки колективу в роботі над впровадженням компетентісно орієнтованого навчання і виховання учнів
|
С.В.Калитюк Голови м/к
|
Протягом навчального року
|
7.
|
Поповнити «Фонд педагогічної ініціативи» новою інформацією щодо роботи над методичною проблемою
|
Голови м/к
|
Протягом навчального року
|
8.
|
Працювати над вдосконаленням системи діагностики й моніторингу навчальних досягнень, творчих можливостей і здібностей учнів як основою для формування компетентного учня в процесі роботи над загальноучилищною проблемою
|
С.В.Калитюк,
Психолог,
Голови м/к
|
Протягом навчального року
|
9.
|
Проведення декади педагогічної творчості «Сучасно. Творчо. Компетентно.»
|
С.В.Калитюк,
Голови м/к
|
Лютий 2016р.
|
10.
|
Проведення педагогічних читань у вигляді «банку методичних ідей»: «Компетентністно орієнтований підхід у навчально- виховному процесі як основа для формування і розвитку конкурентноспроможного робітника»
|
Дирекція,
С.В.Калитюк
|
Січень 2016р.
|
11.
|
Проведення педагогічних рад в рамках роботи над єдиною методичною проблемою:
- Результативність роботи методичних комісій над удосконаленням творчої особистості учня через розвиток професійної компетентності педагогів.
- Самоосвіта педагога як умова підвищення його професійної компетентності.
|
С.В.Калитюк
Педагоги училищаё
|
Кінець навчального року
|
12.
|
Організація роботи шкіл підвищення педагогічної майстерності викладачів і майстрів виробничого навчання в режимі постійно діючих семінарів.
|
С.В.Калитюк
|
Протягом навчального року
|
13.
|
В процесі роботи над загальноучилищною проблемою поповнювати довідково-інформаційний куточок з теми, що вивчається
|
С.В.Калитюк
Голови м/к
|
Вересень 2015
Підсумок
Травень 2016
|
14.
|
Проведення майстер – класів «Сучасний урок з використанням інноваційних технологій»
|
С.В.Калитюк Голови м/к
|
Протягом навчального року
|
15.
|
Проведення методичного тижня
|
С.В.Калитюк
|
Листопад 2015р.
|
16.
|
Проведення тижня молодого викладача «На порядку денному - талант»
|
С.В.Калитюк,
Молоді викладачі
|
Лютий 2016р.
|
17.
|
Вивчення досвіду викладачів, учні яких мають найвищі показники в навчанні
|
С.В.Калитюк
|
Протягом навчального року
|
18.
|
Продовжити вивчення існуючого досвіду роботи над проблемою та оформити буклети з висвітленням ефективного педагогічного досвіду з питань формування компетентного учня
|
С.В.Калитюк Голови м/к
|
Березень 2016р.
|
19.
|
Оформлення методичної збірки «Наш бренд – майстерність і талант»
|
С.В.Калитюк
|
Квітень 2016р.
|
21.
|
Обговорення результативності роботи над проблемою на науково-методичній раді методичного кабінету
|
С.В.Калитюк Члени ради
|
Квітень 2016р.
|
22.
|
Спрямування всіх напрямів внутріучилищної методичної роботи на розвиток творчого потенціалу педагога у контексті реалізації методичної проблеми училища
|
Протягом року
|
Методист,
Науково - методична рада
|
23.
|
Поповнення ефективним педагогічним досвідом анотованої картотеки ППД училища. Оформлення картотеки літератури та матеріалів педагогічної періодики з загальноучилищної проблеми
|
С.В.Калитюк,
Бібліотекар училища
|
Травень 2016р.
|
24.
|
Підготовка і проведення фестивалю педагогічної майстерності «Через творчість до успіху»
|
С.В.Калитюк,
Досвідчені педагоги
|
Протягом навчального року
|
25.
|
Аналіз рівня підвищення професійної компетентності, педагогічної майстерності, творчого потенціалу педагогів як результат роботи над науково – методичною проблемою
|
С.В.Калитюк,
Голови м/к
|
Травень-червень 2016р.
|
26.
|
Обговорення питання впливу професійної компетентності педагогів на розвиток ключових компетентностей учнів
|
С.В.Калитюк
Голови м/к
|
Квітень 2016 р.
|
V етап. ( 2016 - 2017 н.р.)
Завдання:
- Систематизація матеріалу, напрацьованого педагогічним колективом з єдиної науково - методичної проблеми;
- Узагальнення та аналіз роботи над єдиною науково-методичною проблемою, вироблення практичних рекомендацій;
- Кореляційний аналіз та пропаганда здобутих результатів роботи над проблемою, проведення науково-практичної конференції;
- Система моніторингових досліджень навчальних досягнень учнів, аналіз діагностування рівня самоосвітньої діяльності педагогічних працівників;
- Проведення творчих звітів методичних комісій, кращих педагогів про наслідки роботи над проблемою;
- Визначення форм стимулювання і популяризації кращого досвіду;
- Підготовка матеріалів до друку. Оформлення результатів роботи над проблемою у вигляді методичних рекомендацій.
№
з/п
|
Зміст роботи
|
Виконавці
|
Строки виконання
|
1.
|
Узагальнення і аналіз роботи над проблемною темою, вироблення практичних рекомендацій.
|
С.В.Калитюк
Голови м/к
|
Протягом навчального року
|
2.
|
Проведення звітів методичних комісій про роботу над методичними проблемами, які розкривають різні аспекти загальноучилищної проблеми
|
Методист
Голови м/к
|
Згідно плану роботи методкабінету
|
3.
|
Організувати проведення училищних конкурсів:
- сучасний урок: «ІКТ - супровід»;
- відеопрезентацій з навчального предмета;
- дидактичних матеріалів до уроків теоретичного та виробничого навчання в електронному вигляді.
|
С.В.Калитюк
педпрацівники
|
Протягом навчального року
|
4.
|
Оформлення виставки дидактичних матеріалів «Я - атестуюсь». Проведення творчих звітів майстрів і викладачів, які атестуються «Педагогічний ярмарок»
|
С.В.Калитюк педпрацівники, які атестуються
|
Протягом навчального року
|
5.
|
Організувати роботу авторських шкіл перспективного педагогічного досвіду
|
С.В.Калитюк
|
Жовтень 2016р.
|
6.
|
Створення банку педагогічного досвіду за результатами роботи над впровадженням компетентісно орієнтованого навчання і виховання учнів
|
С.В.Калитюк Голови м/к
|
Протягом навчального року
|
7.
|
Постійне поповнення медіатеки методичного кабінету наробками педагогів загальноосвітніх і спеціальних дисциплін
|
С.В.Калитюк,
Голови м/к
|
Протягом навчального року
|
8.
|
В рамках роботи методичних комісій проводити аналіз тематичних атестацій, контрольних зрізів знань, директорських контрольних робіт для вивчення впливу інноваційних технологій на рівень навчальних досягнень учнів
|
С.В.Калитюк,
Психолог,
Голови м/к
|
Лютий 2017р.
|
9.
|
Проведення методичної декади «Професійна майстерність і компетентність педагога на уроці»
|
С.В.Калитюк,
Голови м/к
|
Лютий 2017р.
|
10.
|
Проведення педагогічних читань «Впровадження інноваційних технологій – вимога часу в умовах формування компетентного учня XXI століття»
|
Дирекція, педколектив,
С.В.Калитюк
|
Січень 2017р.
|
11.
|
Складання зведеного плану масово-методичної роботи над єдиною науково-методичною проблемою
|
С.В.Калитюк
|
Вересень 2016р.
|
12.
|
Організація роботи шкіл підвищення педагогічної майстерності і практикування на заняттях шкіл інтерактивних форми роботи з педагогами, оформити фоторепортаж роботи шкіл
|
С.В.Калитюк
|
Протягом навчального року
|
13.
|
Проведення педагогічних рад в рамках роботи над єдиною методичною проблемою.
|
С.В.Калитюк
|
Протягом навчального року
|
14.
|
Проведення круглого столу з педагогами училища «Продуктивний педагог – продуктивний урок»
|
С.В.Калитюк, Голови м/к
|
Грудень 2016р.
|
15.
|
Проведення виставки - презентації методичних розробок «Від творчого прийому – до творчого уроку»
|
С.В.Калитюк,
Голови м/к
|
Квітень - травень 2017р.
|
16.
|
Проведення тижня молодого викладача «Окрилені творчістю»
|
С.В.Калитюк,
Молоді викладачі
|
Лютий 2017р.
|
17.
|
Оформлення результатів дослідження у вигляді методичних рекомендацій
|
С.В.Калитюк
|
Протягом навчально року
|
18.
|
Оформлення буклетів з висвітленням ефективного педагогічного досвіду з питань здійснення компетентнісно орієнтованого підходу до учнів «Майстри педагогічної справи»
|
С.В.Калитюк, Голови м/к
|
Грудень 2016р.
|
19.
|
Оформлення методичної збірки «Скарбниця педагогічного досвіду»
|
С.В.Калитюк
|
Червень 2017р.
|
20.
|
Здійснення аналізу результатів роботи над єдиною методичною проблемою:
– підвищення якості навчальних досягнень учнів, їх вихованості, творчого розвитку;
– зростання професійної компетентності педпрацівників, їх творчого потенціалу.
|
С.В.Калитюк
|
Травень 2017р.
|
21.
|
Обговорення результативності роботи над проблемою на науково-методичній раді методичного кабінету
|
С.В.Калитюк Члени ради
|
Квітень 2017р.
|
22.
|
Поповнення ефективним педагогічним досвідом анотованої картотеки ППД училища
|
С.В.Калитюк
|
Червень 2017р.
|
23.
|
Проведення моніторингу з метою вивчення рівня професійної компетентності педагогів
|
С.В.Калитюк,
Голови м/к
|
Травень 2017р.
|
24.
|
Стимулювання і популяризація кращого досвіду.
|
С.В.Калитюк,
Дирекція училища
|
Протягом навчального року
|
25.
|
Вироблення методичних рекомендацій з питань формування компетентного учня через підвищення професійної майстерності педагогів в контексті сучасних освітніх технологій.
Проведення підсумкової педради по завершенню роботи над проблемою
|
С.В.Калитюк,
Голови м/к
|
Травень-червень 2017р.
|
26.
|
Проведення виставки «Вернісаж методичних знахідок педколективу Володимир-Волинського ВПУ (до науково -практичної конференції)»
Проведення науково-педагогічної конференції (як підсумок роботи над проблемою) з теми «Створення необхідних умов для всебічного розвитку учнів на основі компетентнісного підходу до їх навчання та виховання»
|
|
|
Методист: С.В. Калитюк
|