Корисні посилання







Вхід на сайт



Забули свій пароль? / Зареєструватися

Опитування

Чи подобається Вам навчатись у Володимир-Волинському ВПУ
 
Науково-методична проблема
Програма роботи педагогічного колективу над єдиною загальноучилищною проблемою

Єдина науково-методична проблема, над якою працює колектив Володимир-Волинського ВПУ

2017-2018 н/р  -   2021-2022 н/р

«Розвиток конкурентноспроможної особистості засобами формування інтелектуально-пізнавальних компетентностей учнів у сучасному освітньому просторі»

 

Завдання

дидактичні:

  • формування інтелектуально-пізнавальних здібностей учнів;
  • розвиток творчої активності кожного суб'єкта навчання;
  • розвиток практично-дослідницьких навичок учнів;
  • забезпечення й стимулювання саморозвитку і самореалізації особистості;
  • підвищення рівня навчальних досягнень учнів.

 

педагогічні:

  • системне впровадження в педагогічну практику інноваційних технологій, які забезпечують особистісно орієнтований підхід до учнів:
  • технології інтерактивного навчання;
  • технології проектів;
  • технології критичного мислення;
  • ігрових технологій;
  • інформаційних технологій;
  • технології диференційованого навчання;
    • політехнологій, що інтегруються з попередньо означеними.
  • · створення психолого-педагогічних умов для підвищення рівня навчальних досягнень і формування активності та загальної культури учнів;
  • формування позитивної мотивації навчання;
  • необхідність розвитку педагогічної майстерності викладача, майстра виробничого навчання як умови підвищення навчальних досягнень учнів.

 

 
Робота над єдиною науково-методичною проблемою училища

Робота над єдиною науково-методичною проблемою училища – один із головних чинників підвищення професійної майстерності педагогів - Калитюк С.В. - завантажити

 
Програма роботи

Єдина науково-методична проблема, над якою працює колектив Володимир-Волинського ВПУ

2012-2013 н/р  -   2016-2017 н/р

"Формування компетентного учня через підвищення професійної майстерності педагогів в контексті сучасних освітніх технологій"

Завдання

 -        дидактичні:

  • формування професійних, ключових, предметних, соціальних компетентностей учнів;
  • розвиток творчої активності кожного суб'єкта навчання;
  • забезпечення й стимулювання саморозвитку та самоактуалізації особистості учня;
  • розвиток науково-дослідницьких навичок учнів;
  • підвищення рівня навчальних досягнень;
  • удосконалення системи контролю навчальних досягнень учнів.

 -        педагогічні:

системне впровадження в педагогічну практику інноваційних технологій, які забезпечують особистісно орієнтований підхід до учнів:

  • створення умов для постійного професійного удосконалення педагогів;
  • системне впровадження в педагогічну практику сучасних інноваційних технологій, які забезпечують компетентнісний підхід до навчально-виховного процесу;;
  • розвиток мотиваційної сфери до свідомої самостійної діяльності з професійного й особистісного вдосконалення педагогів;
  • збагачення педагогічних працівників знаннями теоретичних і практичних досягнень, передового досвіду, методичної науки;
  • орієнтація дидактичного забезпечення на уможливлення застосування інноваційних технологій ;
  • координація колективних форм і методів роботи.

 


На даний момент 30 гостей на сайті