Єдина науково-методична проблема, над якою працює колектив Володимир-Волинського ВПУ
2017-2018 н/р - 2021-2022 н/р
«Розвиток конкурентноспроможної особистості засобами формування інтелектуально-пізнавальних компетентностей учнів у сучасному освітньому просторі»
Завдання
дидактичні:
- формування інтелектуально-пізнавальних здібностей учнів;
- розвиток творчої активності кожного суб'єкта навчання;
- розвиток практично-дослідницьких навичок учнів;
- забезпечення й стимулювання саморозвитку і самореалізації особистості;
- підвищення рівня навчальних досягнень учнів.
педагогічні:
- системне впровадження в педагогічну практику інноваційних технологій, які забезпечують особистісно орієнтований підхід до учнів:
- технології інтерактивного навчання;
- технології проектів;
- технології критичного мислення;
- ігрових технологій;
- інформаційних технологій;
- технології диференційованого навчання;
- політехнологій, що інтегруються з попередньо означеними.
- · створення психолого-педагогічних умов для підвищення рівня навчальних досягнень і формування активності та загальної культури учнів;
- формування позитивної мотивації навчання;
- необхідність розвитку педагогічної майстерності викладача, майстра виробничого навчання як умови підвищення навчальних досягнень учнів.
|
|
Робота над єдиною науково-методичною проблемою училища – один із головних чинників підвищення професійної майстерності педагогів - Калитюк С.В. - завантажити |
Єдина науково-методична проблема, над якою працює колектив Володимир-Волинського ВПУ
2012-2013 н/р - 2016-2017 н/р
"Формування компетентного учня через підвищення професійної майстерності педагогів в контексті сучасних освітніх технологій"
Завдання
- дидактичні:
- формування професійних, ключових, предметних, соціальних компетентностей учнів;
- розвиток творчої активності кожного суб'єкта навчання;
- забезпечення й стимулювання саморозвитку та самоактуалізації особистості учня;
- розвиток науково-дослідницьких навичок учнів;
- підвищення рівня навчальних досягнень;
- удосконалення системи контролю навчальних досягнень учнів.
- педагогічні:
системне впровадження в педагогічну практику інноваційних технологій, які забезпечують особистісно орієнтований підхід до учнів:
- створення умов для постійного професійного удосконалення педагогів;
- системне впровадження в педагогічну практику сучасних інноваційних технологій, які забезпечують компетентнісний підхід до навчально-виховного процесу;;
- розвиток мотиваційної сфери до свідомої самостійної діяльності з професійного й особистісного вдосконалення педагогів;
- збагачення педагогічних працівників знаннями теоретичних і практичних досягнень, передового досвіду, методичної науки;
- орієнтація дидактичного забезпечення на уможливлення застосування інноваційних технологій ;
- координація колективних форм і методів роботи.
|
|
|
|
|