Корисні посилання







Вхід на сайт



Забули свій пароль? / Зареєструватися

Опитування

Чи подобається Вам навчатись у Володимир-Волинському ВПУ
 
Засідання методичної комісії педпрацівників з професій: електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електрогазозварник, оператор комп’ютерного набору, молодших спеціалістів.

24 листопада відбулося засідання методичної комісії педпрацівників з професій: електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електрогазозварник, оператор комп’ютерного набору, молодших спеціалістів з професії: «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка»

Голова м/к Романюк І.О.


Засідання проходило за круглим столом на якому обговорювалися наступні питання:

-         «Шляхи підвищення ефективності роботи з обдарованими учнями»

Штунь В.А.

-         «Застосування методів пізнавальної активності учнів з метою підвищення професійних здібностей.»

Кащенюк М.В.

-         «Вибір методів виробничого навчання з урахуванням особистості учня».

Сергеєва Т.В.



Слухали майстра в/н Штуня В.А., який залучив усіх членів методичної комісії до обговорення за круглим столом на тему: «Шляхи підвищення ефективності роботи з обдарованими учнями». Зазначив, що саме ефективна робота з обдарованими дітьми дозволяє створити в групі живу атмосферу роботи на уроках виробничого навчання. Тим самим сильніші учні одночасно працюють із слабшими, що дозволяють покращити їх знання, виробничі навички, активізувати у них роботу на уроці. Тому роботу з обдарованими дітьми слід проводити на високому рівні, не нехтувати затраченим часом, адже це дає позитивні результати.

Кащенюк М.В.  погодився з даними твердженнями, розповів про методи які він застосовує при роботі з обдарованими дітьми та вніс на обговорення актуальну тему: «Застосування методів пізнавальної активності учнів з метою підвищення професійних здібностей», яка тісно переплітається і має взаємозв’язок із попередньою темою. Та зазначив, що не лише потрібно працювати з обдарованими дітьми, але й використовувати методи пізнавальної активності для усіх учнів, використовувати інтерактивні технології, комунікації, що в свою чергу підвищить професійні здібності учнів. Дозволять учням володіти новинками техніки, науки.

Сергеєва Т.В. підкреслила роботу педагогів на уроках. Поділилась своїми методами роботи з обдарованими дітьми, використанням новинок техніки та науки на уроках, виступивши з темою: «Вибір методів виробничого навчання з урахуванням особистості учня». Зазначила, що уроки виробничого навчання повинні проводитись не тільки одноманітно, але й потрібно враховувати особистості кожного учня, знайти до нього правильний метод підходу. Лише в тому випадку, коли кожен учень буде зацікавлений творчо, ми як педагоги доб’ємося бажаних результатів.

Також було заслухано стан роботи над індивідуальною методичною проблемою «Використання інформаційно-комунікаційних технологій для підвищення ефективності уроку виробничого навчання» майстра в/н Штуня В.А.

 
На даний момент 37 гостей і 1 користувач на сайті