Корисні посилання







Вхід на сайт



Забули свій пароль? / Зареєструватися

Опитування

Чи подобається Вам навчатись у Володимир-Волинському ВПУ
 
Положення про діяльність клубу молодого викладача «Імпульс»

1. Загальні положення

Клуб молодого викладача – складова системи підвищення кваліфікації педагогів. Об’єднує молодих фахівців, що починають працювати, мають педагогічний стаж до 5 років. Клуб молодого викладача – це постійне професійне об’єднання педагогів.

Мета Клубу молодого викладача - організація та створення умов для професійного зростання педагогів – початківців, формування в них високих професійних ідеалів, потреб у професійному саморозвитку та самовдосконаленні.


2. Завдання клубу

  • Задовольняти потреби молодих педагогів у неперервній освіті;
  • Виявляти професійні, методичні проблеми педагогів – початківців у навчальному процесі й сприяти їх розв’язанню;
  • Сприяти формуванню індивідуального стилю творчої діяльності педагогів;
  • Допомогти молодим фахівцям упроваджувати сучасні підходи та педагогічні технології в освітній процес;
  • Пропагувати педагогічну майстерність досвідчених педагогів і надавати допомогу в удосконаленні знань методики та педагогіки;
  • Виробляти навички в проведенні діагностики та самодіагностики.


3. Організація діяльності

1. У клубі молодого викладача «Імпульс» проводяться теоретичні і практичні заняття.
2. Основні форми роботи:

  • Круглі столи, семінари з навчально-методичних питань;
  • Повідомлення та дискусії з методики навчання й виконання;
  • Співбесіди, анкетування;
  • Вивчення перспективного педагогічного досвіду.

3. Засідання клубу проходять 2 рази в семестр. Упродовж року – постійні індивідуальні консультації з керівником клубу.


4. Повноваження

  1. Організація групових засідань для молодих педагогів, заслуховування інформацій молодих педагогів з питань організації навчальної  діяльності та професійної самоосвіти.
  2. Вивчення професійних потреб молодих педагогів, допомога в самовдосконаленні.
  3. Вивчення перспективного педагогічного досвіду в навчальних закладах.
  4. Теоретична й практична підготовка педагогів – початківців щодо саморозвитку та організації навчального процесу:

· Робота з документацією, освітніми програмами;
· Сучасні підходи до занять;
· Культура аналізу та самоаналізу уроку, виховного заходу.
· Діагностика навченості, реальних здібностей учнів;
· Рефлексія педагогічної діяльності;
· Психологізація навчального процесу тощо.


5. Права та обов’язки членів Клубу

· Брати участь у конференціях, різноманітних заходах, що проводяться в рамках роботи клубу;
· Використовувати матеріальну базу клубу для самоосвіти;
· Отримувати консультативну допомогу від керівника клубу, підвищувати свою класифікацію;
· Брати участь в роботі педагогічних рад, нарадах, засіданнях методичних комісій;
· Учасники і керівник Клубу молодого викладача несуть відповідальність за виконання поставлених перед ними завдань, функцій та обов’язків.


6. Документація та звітність


· Положення про школу молодого викладача;
· План роботи;
· Банк даних про учасників клубу молодого викладача.



 
На даний момент 105 гостей на сайті