Корисні посилання







Вхід на сайт



Забули свій пароль? / Зареєструватися

Опитування

Чи подобається Вам навчатись у Володимир-Волинському ВПУ
 
Методичний кабінет
Засідання методичної комісії «кравець, молодший спеціаліст за спеціальністю «Технології легкої промисловості»

22 грудня 2016 року відбулося засідання методичної комісії «кравець, молодший спеціаліст за спеціальністю «Технології легкої промисловості». Порядок денний:

  1. Конструктивна розмова про особливості підготовки до уроку з використанням ІКТ. Моделювання різних етапів уроку з використанням ІКТ.
  2. Заслуховування і обговорення стану роботи над індивідуальною методичною проблемою «Формування професійної компетентності учнів на уроках спецдисциплін.»

-         Відвідання та обговорення відкритого уроку Крищук О.В.  з методичної проблеми «Використання інтерактивних методів навчання при інтеграції змісту теоретичного і виробничого навчання.»

-         Аналіз і самоаналіз відкритого уроку з предмету «Матеріалознавство»

       3. Звіт членів методкомісії про вивчення передового педагогічного досвіду.

       4. Стан виконання графіку дидактичного забезпечення.

       5. Розгляд матеріалів на виставку до педагогічних читань.

 З першого питання слухали: голову методкомісії Крищук О.В., яка провела екскурсію у світ інтерактивного навчання. У психологічній теорії інтерактивним називається навчання, що ґрунтується на психології людських взаємин. Технології інтерактивного навчання розглядаються як способи засвоєння знань, формування вмінь і навичок у процесі взаємовідносин і взаємодії педагога та учня як суб’єктів навчальної діяльності. Сутність їх полягає в тому, що вони спираються не тільки на процеси сприйняття, пам'яті, уваги, але, перш за все, на творче, продуктивне мислення, поведінку, спілкування. При цьому процес навчання організовується таким чином, що учні вчаться спілкуватися, взаємодіяти один з одним та іншими людьми, вчаться критично мислити, вирішувати складні проблеми на основі аналізу виробничих ситуацій, ситуаційних професійних завдань та відповідної інформації.

З другого питання слухали  голову методичної комісії Крищук О.В., про стан над індивідуальною методичною проблемою «Використання інтерактивних методів навчання при інтеграції змісту теоретичного і виробничого навчання.»

У своєму виступі викладач повідомила, що інтегроване навчання допомагає вчителю по-новому бачити свій предмет, більш чітко усвідомлювати його співвідношення з іншими науками; допомагає поєднувати можливості різних навчальних дисциплін у створенні цілісних уявлень учнів.

20 грудня відбувся відкритий урок  з предмета «матеріалознавство» у групі Кравці-31 з теми «Оздоблювальні матеріали». На уроці  використані: для повторення попереднього матеріалу усні питання; для закріплення матеріалу першого питання тестові завдання; другого питання творча практична робота. На столах опорні конспекти та зразки оздоблювальних матеріалів, був показаний відеофільм «Виготовлення мережива на підприємстві», учнівська презентація.

Виступили: методист училища Калитюк С.В., викладач Юскевич Л.А.  після огляду методичного надбання і знахідок, відзначили добросовісну роботу і серйозне відношення викладача Крищук О.В. до професійної діяльності під час проведення уроків теоретичного навчання.

З третього питання : Голову методичної комісії Крищук О.В., яка у своєму виступі  наголосила, що в 2016-17 н.р. члени нашої методичної комісії вивчають (з одночасним впровадженням) досвід роботи викладача  нашого училища З.П.Козак з проблеми впровадження між предметних зв’язків на уроках. Всім членам методичної комісії постійно при  можливості  відвідувати уроки З.П.Козак, щоб ознайомитись з досвідом роботи викладача, а також визначити окремі елементи передового педагогічного досвіду З.П.Козак, які необхідно буде запроваджувати в роботі членами нашої методкомісії. В кінці навчального року буде проаналізовано  вплив впровадження передового педагогічного досвіду на якість навчальних досягнень учнів.

З четвертого питання слухали: голову методичної комісії Крищук О.В., яка проаналізувала стан виконання графіка дидактичного забезпечення за І семестр 2016-2017 н.р. Майстер Коба Н.П. виготовила відеофільм з теми «Обробка коміра з відрізною стійкою». Крищук О.В. розробила тестові завдання для груп молодших спеціалістів з предмету «Економіка та організація виробництва» по темам ІІ курсу. Юркевич  виготовила відеофільм з теми «Обробка шалевого коміра», Окуневич Т.М. розробила завдання «Я- конструктор». Майстер в/н Литвинюк Л.П. працювала над виготовленням знімного стенда .

З п’ятого  питання слухали голову методичної комісії  Крищук О.В., яка ознайомила присутніх з відібраними дидактичними матеріалами, які будуть представлені на виставку в училищі до педагогічних читань, які відбудуться 10 січня 2017 року.

 

 
Вивчаємо естонський досвід реформування професійної освіти

16-17 травня 2016 року у рамках спільного проекту «Обмін естонським досвідом для підтримки розвитку професійної освіти і навчання в Україні – Західно - Українському регіоні» у місті Ковелі перебувала делегація Естонської Республіки.

Представники Володимир-Волинського ВПУ вивчали досвід колег із Естонської Республіки.

Учасників засідання привітала керівник міжнародних відносин Фонду Innоve пані Леа Одро, яка розповіла про діяльність фонду та участь у міжнародних проектах.

Ткачук Олександр обговорював питання оптимізації переліку професій, модернізації ПТО шляхом об'єднання.

Директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Волинській області  Зоя Парфенюк поділилася враженнями та думками від ознайомчої поїздки волинської делегації в  Естонію у квітні цього року «Вивчення естонського досвіду з реформування системи ПТО та її інтеграції в освітній простір».

З реформами і змінами, місцем роботодавців у розвитку ПТО Естонії ознайомили директор Валгамааскої VTC Маргус Ояотс та директор Іда-Вірумаа Освітньо- професійного центру Ханнес Метс.

Під час роботи семінару відбулося обговорення реформ і змін в професійній освіті Естонії, командна робота у спільних україно-естонських групах, SWOT –аналіз планів і дій волинських  професійних закладів освіти.  Завершились практичні роботи презентацією спільної роботи.

 
Засідання методичної комісії педпрацівників з професії слюсар з ремонту автомобілів, водій автотранспорних засобів

Засідання методичної комісії педпрацівників з професії слюсар з ремонту автомобілів, водій автотранспортних засобів.

Тема: Організація, форми і методи вивчення передового педагогічного досвіду.

Форма проведення: теоретичних семінар.

Голова м\к: Нестерук В.В.

Нестерук В.В. та Романюк І.О. виступили по питанню "Організація, форми і методи вивчення передового педагогічного досвіду". Були розкриті такі питання: 

- Що таке ППД та як він виявляється.

- За допомогою яких методів виявляється та узагальнюється ППД.

 

Про стан роботи над індивідуальною методичною проблемою "Самостійна робота учнів на уроках, як один із аспектів деференційованого навчання" розповів викладач ПДР Коба С.Л.

 
Засідання методичної комісії викладачів природничих дисциплін

24 листопада 2016 року методична комісія викладачів природничих дисциплін провела засідання з теми "Використання особистісно-зорієнтованих технологій навчання з метою розвитку інноваційного потенціалу особистості".

Форма проведення: проблемний семінар.


При розгляді теоретичної частини виступали З.П.Козак і Ю.М.Свердел. Аналіз і діагностику ефективності особистісно-зорієнтованого уроку провела С.В.Калитюк.

 

Про стан роботи над індивідуальною методичною проблемою "Використання ігрових технологій на уроках інформатики" звітувала О.С.Мацюк 

 
Педагогічні читання

16 січня 2016 року у Володимир – Волинському ВПУ успішно пройшли педагогічні читання у вигляді «банку методичних ідей»: «Компетентністно орієнтований підхід у навчально- виховному процесі як основа для формування і розвитку конкурентноспроможного робітника».

В педагогічних читаннях взяли участь 18 педагогів училища. Вони ділились досвідом використання інноваційних технологій навчання, методами компетентнісного підходу до учнів та стимулювання позитивного відношення до навчання, використання комплексно-методичного забезпечення тощо.

 

Також усі із задоволенням переглянули виставку  інноваційних дидактичних матеріалів до педагогічних читань «Грані творчості».

 
Засідання методичної комісії педпрацівників з професій: електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електрогазозварник, оператор комп’ютерного набору, молодших спеціалістів.

24 листопада відбулося засідання методичної комісії педпрацівників з професій: електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електрогазозварник, оператор комп’ютерного набору, молодших спеціалістів з професії: «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка»

Голова м/к Романюк І.О.


Засідання проходило за круглим столом на якому обговорювалися наступні питання:

-         «Шляхи підвищення ефективності роботи з обдарованими учнями»

Штунь В.А.

-         «Застосування методів пізнавальної активності учнів з метою підвищення професійних здібностей.»

Кащенюк М.В.

-         «Вибір методів виробничого навчання з урахуванням особистості учня».

Сергеєва Т.В.



Слухали майстра в/н Штуня В.А., який залучив усіх членів методичної комісії до обговорення за круглим столом на тему: «Шляхи підвищення ефективності роботи з обдарованими учнями». Зазначив, що саме ефективна робота з обдарованими дітьми дозволяє створити в групі живу атмосферу роботи на уроках виробничого навчання. Тим самим сильніші учні одночасно працюють із слабшими, що дозволяють покращити їх знання, виробничі навички, активізувати у них роботу на уроці. Тому роботу з обдарованими дітьми слід проводити на високому рівні, не нехтувати затраченим часом, адже це дає позитивні результати.

Кащенюк М.В.  погодився з даними твердженнями, розповів про методи які він застосовує при роботі з обдарованими дітьми та вніс на обговорення актуальну тему: «Застосування методів пізнавальної активності учнів з метою підвищення професійних здібностей», яка тісно переплітається і має взаємозв’язок із попередньою темою. Та зазначив, що не лише потрібно працювати з обдарованими дітьми, але й використовувати методи пізнавальної активності для усіх учнів, використовувати інтерактивні технології, комунікації, що в свою чергу підвищить професійні здібності учнів. Дозволять учням володіти новинками техніки, науки.

Сергеєва Т.В. підкреслила роботу педагогів на уроках. Поділилась своїми методами роботи з обдарованими дітьми, використанням новинок техніки та науки на уроках, виступивши з темою: «Вибір методів виробничого навчання з урахуванням особистості учня». Зазначила, що уроки виробничого навчання повинні проводитись не тільки одноманітно, але й потрібно враховувати особистості кожного учня, знайти до нього правильний метод підходу. Лише в тому випадку, коли кожен учень буде зацікавлений творчо, ми як педагоги доб’ємося бажаних результатів.

Також було заслухано стан роботи над індивідуальною методичною проблемою «Використання інформаційно-комунікаційних технологій для підвищення ефективності уроку виробничого навчання» майстра в/н Штуня В.А.

 
Спільне засідання молодих педагогів з педагогами-наставниками

16  грудня 2015р. в училищі  відбулося спільне засідання молодих педагогів з педагогами-наставниками, де обговорили такі питання:

  • Як провести актуалізацію опорних знань учнів?
  • Оцінювати тільки результати чи враховувати також зусилля, потрачені учнем на виконання завдання?
  • Які форми і методи можна застосовувати для актуалізації опорних знань викладачам і майстрам виробничого навчання?
  • У чому різниця між оцінкою і оцінюванням?

Наприкінці засідання педагоги-наставники дали слушні поради  молодим педагогам щодо використання прийомів педагогічної техніки.

Зокрема: уміння педагога керувати своєю поведінкою: техніка володіння своїм організмом (мімікою, пантомімікою); керування емоціями, настроєм для зняття психічного напруження, збудження творчого самопочуття; опанування технікою керування увагою, уявою; техніка мовлення (керування диханням, дикцією, гучністю, темпом мовлення).

Педагогічне наставництво

З.П. Козак – Ю.М. Свердел

Л.П. Архимович – В.М. Богдан

В.М. Цаль – Л.О. Лампіка

А.А. Боярчук – К.Л. Слюсарук

В.В. Нестерук – В.В. Венгер

В.А. Штунь – М.В. Кащенюк

В.А. Штунь – Р.О. Якимчук

 
Засідання клубу молодого викладача «Імпульс»

02.12.2015 року в училищі відбулося засідання клубу молодого викладача «Імпульс». Викладачі-початківці обговорили тему «Можливості інтерактивного навчання».

Під час мозкового штурму обговорювали запитання:

-         У чому суть інтерактивного навчання?

-         Що дають навчальному процесу форми інтерактивного навчання?

-         Яким має бути педагог, котрий використовує форми і методи інтерактивного навчання?

Переглянули  та проаналізували  відеофрагменти творчих уроків із застосуванням інтерактивних методів.

Колективно обговорили, які інтерактивні технології можна широко застосувати в теоретичній та професійній підготовці учнів ПТНЗ.

 

 
Володимир – Волинське вище професійно-технічне училище на Міжнародному форумі «Інноватика в сучасній освіті».

20 – 22 жовтня 2015 року у Київському Палаці дітей та юнацтва відбувся VІІ Міжнародний форуму «Інноватика в сучасній освіті». Організаторами форуму є Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, компанія «Виставковий Світ».

На найбільшому в Україні професійному форумі освітніх, наукових та науково-технічних інновацій були представлені проекти, педагогічні технології, новітні методики та освітні послуги національних та закордонних навчальних закладів. Загалом у виставці взяли участь 578 закладів освіти з 24 регіонів України та навчальні заклади і освітні агенції Канади, США, Сполученого Королівства Великої Британії, Республіки Польща, Ізраїлю, Французької Республіки та інших країн.

Учасників та гостей форуму від імені Міністра освіти і науки України Сергія Квіта  привітала  Наталія Вяткіна, директор Інституту модернізації змісту освіти МОН України. До привітання долучилися президент Національної академії педагогічних наук України Василь Кремень, директор департаменту професійно-технічної освіти МОН України В’ячеслав Супрун.

Відповідно до рішення журі наше Володимир –Волинське  ВПУ нагороджено дипломом за активне впровадження інноваційних технологій у процес навчання та виховання майбутніх робітників  та дипломом лауреата конкурсу ІІ ступеня у номінації «Вектори інноваційного розвитку системи професійно – технічної освіти».


 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 Наступна > Кінець >>

Сторінка 2 з 7
На даний момент 32 гостей і 1 користувач на сайті