Корисні посилання







Вхід на сайт



Забули свій пароль? / Зареєструватися

Опитування

Чи подобається Вам навчатись у Володимир-Волинському ВПУ
 
Методичний кабінет
Педагогічні читання

16 січня 2016 року у Володимир – Волинському ВПУ успішно пройшли педагогічні читання у вигляді «банку методичних ідей»: «Компетентністно орієнтований підхід у навчально- виховному процесі як основа для формування і розвитку конкурентноспроможного робітника».

В педагогічних читаннях взяли участь 18 педагогів училища. Вони ділились досвідом використання інноваційних технологій навчання, методами компетентнісного підходу до учнів та стимулювання позитивного відношення до навчання, використання комплексно-методичного забезпечення тощо.

 

Також усі із задоволенням переглянули виставку  інноваційних дидактичних матеріалів до педагогічних читань «Грані творчості».

 
Засідання методичної комісії педпрацівників з професій: електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електрогазозварник, оператор комп’ютерного набору, молодших спеціалістів.

24 листопада відбулося засідання методичної комісії педпрацівників з професій: електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електрогазозварник, оператор комп’ютерного набору, молодших спеціалістів з професії: «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка»

Голова м/к Романюк І.О.


Засідання проходило за круглим столом на якому обговорювалися наступні питання:

-         «Шляхи підвищення ефективності роботи з обдарованими учнями»

Штунь В.А.

-         «Застосування методів пізнавальної активності учнів з метою підвищення професійних здібностей.»

Кащенюк М.В.

-         «Вибір методів виробничого навчання з урахуванням особистості учня».

Сергеєва Т.В.



Слухали майстра в/н Штуня В.А., який залучив усіх членів методичної комісії до обговорення за круглим столом на тему: «Шляхи підвищення ефективності роботи з обдарованими учнями». Зазначив, що саме ефективна робота з обдарованими дітьми дозволяє створити в групі живу атмосферу роботи на уроках виробничого навчання. Тим самим сильніші учні одночасно працюють із слабшими, що дозволяють покращити їх знання, виробничі навички, активізувати у них роботу на уроці. Тому роботу з обдарованими дітьми слід проводити на високому рівні, не нехтувати затраченим часом, адже це дає позитивні результати.

Кащенюк М.В.  погодився з даними твердженнями, розповів про методи які він застосовує при роботі з обдарованими дітьми та вніс на обговорення актуальну тему: «Застосування методів пізнавальної активності учнів з метою підвищення професійних здібностей», яка тісно переплітається і має взаємозв’язок із попередньою темою. Та зазначив, що не лише потрібно працювати з обдарованими дітьми, але й використовувати методи пізнавальної активності для усіх учнів, використовувати інтерактивні технології, комунікації, що в свою чергу підвищить професійні здібності учнів. Дозволять учням володіти новинками техніки, науки.

Сергеєва Т.В. підкреслила роботу педагогів на уроках. Поділилась своїми методами роботи з обдарованими дітьми, використанням новинок техніки та науки на уроках, виступивши з темою: «Вибір методів виробничого навчання з урахуванням особистості учня». Зазначила, що уроки виробничого навчання повинні проводитись не тільки одноманітно, але й потрібно враховувати особистості кожного учня, знайти до нього правильний метод підходу. Лише в тому випадку, коли кожен учень буде зацікавлений творчо, ми як педагоги доб’ємося бажаних результатів.

Також було заслухано стан роботи над індивідуальною методичною проблемою «Використання інформаційно-комунікаційних технологій для підвищення ефективності уроку виробничого навчання» майстра в/н Штуня В.А.

 
Спільне засідання молодих педагогів з педагогами-наставниками

16  грудня 2015р. в училищі  відбулося спільне засідання молодих педагогів з педагогами-наставниками, де обговорили такі питання:

  • Як провести актуалізацію опорних знань учнів?
  • Оцінювати тільки результати чи враховувати також зусилля, потрачені учнем на виконання завдання?
  • Які форми і методи можна застосовувати для актуалізації опорних знань викладачам і майстрам виробничого навчання?
  • У чому різниця між оцінкою і оцінюванням?

Наприкінці засідання педагоги-наставники дали слушні поради  молодим педагогам щодо використання прийомів педагогічної техніки.

Зокрема: уміння педагога керувати своєю поведінкою: техніка володіння своїм організмом (мімікою, пантомімікою); керування емоціями, настроєм для зняття психічного напруження, збудження творчого самопочуття; опанування технікою керування увагою, уявою; техніка мовлення (керування диханням, дикцією, гучністю, темпом мовлення).

Педагогічне наставництво

З.П. Козак – Ю.М. Свердел

Л.П. Архимович – В.М. Богдан

В.М. Цаль – Л.О. Лампіка

А.А. Боярчук – К.Л. Слюсарук

В.В. Нестерук – В.В. Венгер

В.А. Штунь – М.В. Кащенюк

В.А. Штунь – Р.О. Якимчук

 
Засідання клубу молодого викладача «Імпульс»

02.12.2015 року в училищі відбулося засідання клубу молодого викладача «Імпульс». Викладачі-початківці обговорили тему «Можливості інтерактивного навчання».

Під час мозкового штурму обговорювали запитання:

-         У чому суть інтерактивного навчання?

-         Що дають навчальному процесу форми інтерактивного навчання?

-         Яким має бути педагог, котрий використовує форми і методи інтерактивного навчання?

Переглянули  та проаналізували  відеофрагменти творчих уроків із застосуванням інтерактивних методів.

Колективно обговорили, які інтерактивні технології можна широко застосувати в теоретичній та професійній підготовці учнів ПТНЗ.

 

 
Володимир – Волинське вище професійно-технічне училище на Міжнародному форумі «Інноватика в сучасній освіті».

20 – 22 жовтня 2015 року у Київському Палаці дітей та юнацтва відбувся VІІ Міжнародний форуму «Інноватика в сучасній освіті». Організаторами форуму є Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, компанія «Виставковий Світ».

На найбільшому в Україні професійному форумі освітніх, наукових та науково-технічних інновацій були представлені проекти, педагогічні технології, новітні методики та освітні послуги національних та закордонних навчальних закладів. Загалом у виставці взяли участь 578 закладів освіти з 24 регіонів України та навчальні заклади і освітні агенції Канади, США, Сполученого Королівства Великої Британії, Республіки Польща, Ізраїлю, Французької Республіки та інших країн.

Учасників та гостей форуму від імені Міністра освіти і науки України Сергія Квіта  привітала  Наталія Вяткіна, директор Інституту модернізації змісту освіти МОН України. До привітання долучилися президент Національної академії педагогічних наук України Василь Кремень, директор департаменту професійно-технічної освіти МОН України В’ячеслав Супрун.

Відповідно до рішення журі наше Володимир –Волинське  ВПУ нагороджено дипломом за активне впровадження інноваційних технологій у процес навчання та виховання майбутніх робітників  та дипломом лауреата конкурсу ІІ ступеня у номінації «Вектори інноваційного розвитку системи професійно – технічної освіти».


 
В училищі оголошуються конкурси 2015-2016 н.р.

- на кращий інноваційний урок;

- «Портфоліо педагога»;

- на краще комплексно-методичне забезпечення кабінетів;

- публікацій з предмета;

- виховний захід національно-патріотичного спрямування.

 
Конкурс ерудитів

25 березня в рамках проведення декади природничих дисциплін відбувся конкурс ерудитів між учнями груп ОП-21 та Е-21.

 

Ведучою та організатором конкурсу була викладач фізики Козак Зінаїда Петрівна. Маса цікавих конкурсів, експериментів, завдань з якими всі учасники блискуче впоралися.

 

Учасники конкурсу показали свої знання з фізики, математики, географії, інформатики, хімії, також свою загальну ерудицію. Особливий інтерес проявився до конкурсу «Заморочки з бочки» та до «Темної конячки», в яких могли прийняти участь в сі члени команди. Цікавим для присутніх і членів журі був конкур «Я мрію …» , в якому вони висвітлили свою мрію, щодо урізноманітнення уроку біології та медичної підготовки.

 

В конкурсі експериментаторів учні показали свою спостережливість та вміння знайти вихід зі складних ситуацій. З невеликим відривом перемогла група Е-21.

 
Тиждень молодого викладача

У нашому училищі з 16.02.2015 по 20.02.2015 пройшов тиждень молодого викладача та методичної допомоги йому.

У рамках тижня пройшла лекція для молодих викладачів щодо технології вибору раціональних методів навчання, яку провела методист училища С.В.Калитюк. Молодими викладачами представлено і захищено підготовлені дидактичні матеріали (експрес-диктанти, диктанти понять, диктанти формул, диктанти означень, самодиктанти, технічні диктанти); змодельовано фрагменти уроків із застосуванням підготовлених диктантів.

Також молоді викладачі провели і відвідали відкриті уроки.

Викладач Романюк І.О. провів урок із спецтехнології у групі Е-11 і показав перевірені практикою шляхи підвищення ефективності уроку і активізації пізнавальної діяльності учнів. Для перевірки результативності самостійної роботи учнів викладач використав таку форму контролю як тестові різнорівневі завдання. Вдала мотивація, використання мультимедіа, проблемних запитань, інтерактивних вправ дало позитивний кінцевий результат.

 
семінар-тренінг «Сучасний урок: методи підвищення його ефективності»

23.12.2014р. в училищі був проведений практичний семінар-тренінг для молодих викладачів з теми «Сучасний урок: методи підвищення його ефективності».

Метою семінару-тренінгу була актуалізація проблеми підвищення ефективності сучасного уроку завдяки впровадженню інтерактивних технологій навчання.


Інтерактивна вправа «Очікування», вправа «Самопрезентація», «Криголом» активізували творчі здібності молодих викладачів. Розвитку творчого потенціалу кожного вчителя спряла вправа «Мозковий штурм», де кожен озвучив думки, які у них асоціюються із поняттям «Сучасний урок». Методист Калитюк С.В. надала рекомендацій щодо проведення уроку з використанням інтерактивних технологій за допомогою мультимедійної презентації.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 Наступна > Кінець >>

Сторінка 2 з 7
На даний момент 20 гостей на сайті