Корисні посилання







Вхід на сайт



Забули свій пароль? / Зареєструватися

Опитування

Чи подобається Вам навчатись у Володимир-Волинському ВПУ
 
Методичний кабінет
Правовий турнір "Ми і закон"

27. 11. 12. в рамках декади викладачів суспільно – гуманітарних дисциплін та місячника правових знань «Молодь вибирає майбутнє» був проведений правовий турнір  «Ми і закон» з учнями групи П – 1 та членами клубу «Феміда», під керівництвом класного керівника, викладача правознавства Романюк Л. І. та активній допомозі художнього керівника Подзізей С. Г..


Під час проведення правового турніру учасники виявили хороші знання з права, були проведенні цікаві конкурси, показані номери художньої самодіяльності обох команд правового турніру. Для глядачів захід був пізнавальним, цікавим і на думку організаторів викликав зацікавленість у вивченні правознавства.

 
Школа молодого виклаадча

21.11.2012 року в училищі цікаво пройшло засідання клубу молодого викладача «Імпульс». Викладачі-початківці відповідали на запитання анкети «Чи готові Ви …?», прийомом великосвітської розмови доводили один одному необхідність домашніх завдань, в педагогічній дискусії з’ясовували позитивні і негативні сторони інтерактивного навчання.


 
Анотований каталог

Анатований каталог матеріалів Володимир-Волинського ВПУ, поданих на обласну виставку «Творчі сходинки педагогів Волині» Переглянути

 
Педагогічне наставництво

Учитель народжується для учителя. Від того, в якому колективі працює молодий викладач чи майстер виробничого навчання, залежить, чи запалиться він бажанням оволодіти педагогічною майстерністю. Саме тому в училищі організоване педагогічне наставництво. 12.09.2012 року пройшло перше засідання викладачів та майстрів - наставників з молодими педагогами.

 
План засідань клубу молодого викладача «Імпульс» на 2012-2013 н. р.

«Творчість, майстерність, досконалість –

це, насамперед, наполеглива праця»

В. Сухомлинський

Жовтень 2012

Засідання №1

  1. Основні проблеми молодих педагогів.

Анкетування молодих педагогів «Чи готові ви?...»

  1. Творча лабораторія «Моделі діяльності педагога при проведенні різних типів занять»
  2. Педагогічна вікторина «Словник інноваційних термінів»

Практикум:

Розробити конспект уроку засвоєння нових знань.

Грудень 2012р.

Засідання №2

  1. Міні-лекція «Індивідуалізація та диференція навчання, у чому суть?»
  2. Самоаналіз заняття, типи занять, форми занять

Практикум:

- Проведення самоаналізу уроку.

- Розробка завдань різного ступеня складності.

Лютий 2013

Засідання №3

  1. Семінар «Інноваційні педагогічні технології»
  2. Використання нових педагогічних технологій у навчальному процесі.

Практикум:

Відвідування уроків творчих педагогів.

Квітень 2013р.

  1. Педагогічний семінар «Методика М.Ф. Шаталова». Головне в методиці М.Ф. Шаталова.
  2. Помилки, що призводять до проведення неефективного уроку.

Практикум:

Пошук інформації в глобальній мережі Інтернет за темою інноваційних технологій.

 
Положення про діяльність клубу молодого викладача «Імпульс»

1. Загальні положення

Клуб молодого викладача – складова системи підвищення кваліфікації педагогів. Об’єднує молодих фахівців, що починають працювати, мають педагогічний стаж до 5 років. Клуб молодого викладача – це постійне професійне об’єднання педагогів.

Мета Клубу молодого викладача - організація та створення умов для професійного зростання педагогів – початківців, формування в них високих професійних ідеалів, потреб у професійному саморозвитку та самовдосконаленні.

 
Науково-практична конференція

15 травня в училищі успішно проведена науково-практична конференція «Системний підхід до підвищення якості навчальних досягнень учнів засобами інноваційних технологій».

На конференції виступило 10 педагогів училища, які ділилися досвідом впровадження інноваційних технологій.

До конференції підготована виставка «Палітра інноваційної діяльності».

Науково-практична конференція показала загальну обізнаність педагогів училища з інноваційними технологіями, висвітлила позитивний досвід щодо їх впровадження.

Анкетування, проведене перед конференцією, показало, що 75% вказали на постійне впровадження інноваційних технологій або їх елементів на своїх уроках, 25% впроваджують інновації періодично.

Такий показник – хороший результат роботи над єдиною методичною проблемою «Підвищення інтелектуально-пізнавальних та творчих здібностей учнів шляхом впровадження інноваційних технологій».

 
Школа підвищення педагогічної майстерності викладачів

15 грудня 2011 року цікаво пройшла зустріч «У педагогічній вітальні», проведена згідно плану роботи школи підвищення педагогічної майстерності викладачів. Тема зустрічі «Ефективний урок це реально»?

Візитною карткою кожного учасника зустрічі стала презентація його педагогічного кредо.

Працюючи в групах, викладачі з’ясовували: що є головним в уроці, чи існує універсальний спосіб навчання, чи можна зробити «прорив» в методиці без обґрунтування стратегії  оновлення уроку.

Викладачі переглянули відеорепортажі з інноваційних уроків та вчилися аналізувати їх за схемами.

Закінчилася зустріч мозковою атакою з метою виявлення індивідуальних проблем щодо проведення інноваційних уроків.

Захід сприяв удосконаленню професійної майстерності педагогів, розвитку їх аналітичної культури.

 
Тиждень молодого викладача «Ініціатива творчості молодих»

В.О. Сухомлинський писав «Відкрити в кожній людині творче, поставити її на шлях самобутньо-творчої, інтелектуально-повнокровної праці – це завдання стає нині першочерговим у практичні роботі»

Саме з метою розвитку творчості молодих в училищі проведено тиждень молодого «Ініціатива і творчість молодих». В рамках тижня відбулися 2 відкриті уроки, брейн-ринг, заняття тренінг.


 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 Наступна > Кінець >>

Сторінка 6 з 8
На даний момент 14 гостей на сайті