Корисні посилання







Вхід на сайт



Забули свій пароль? / Зареєструватися

Опитування

Чи подобається Вам навчатись у Володимир-Волинському ВПУ
 
Методичний кабінет
Школа підвищення педагогічної майстерності викладачів

15 грудня 2011 року цікаво пройшла зустріч «У педагогічній вітальні», проведена згідно плану роботи школи підвищення педагогічної майстерності викладачів. Тема зустрічі «Ефективний урок це реально»?

Візитною карткою кожного учасника зустрічі стала презентація його педагогічного кредо.

Працюючи в групах, викладачі з’ясовували: що є головним в уроці, чи існує універсальний спосіб навчання, чи можна зробити «прорив» в методиці без обґрунтування стратегії  оновлення уроку.

Викладачі переглянули відеорепортажі з інноваційних уроків та вчилися аналізувати їх за схемами.

Закінчилася зустріч мозковою атакою з метою виявлення індивідуальних проблем щодо проведення інноваційних уроків.

Захід сприяв удосконаленню професійної майстерності педагогів, розвитку їх аналітичної культури.

 
Тиждень молодого викладача «Ініціатива творчості молодих»

В.О. Сухомлинський писав «Відкрити в кожній людині творче, поставити її на шлях самобутньо-творчої, інтелектуально-повнокровної праці – це завдання стає нині першочерговим у практичні роботі»

Саме з метою розвитку творчості молодих в училищі проведено тиждень молодого «Ініціатива і творчість молодих». В рамках тижня відбулися 2 відкриті уроки, брейн-ринг, заняття тренінг.


 
Урок Козак З.П.

30.11.2011 року в училищі проведено чергове заняття авторської школи передового педагогічного досвіду викладача Козак З.П. для викладачів області.
Зінаїда Петрівна, презентуючи комплексне методичне забезпечення кабінету фізики, підкреслила його роль у виконанні навчальної програми.
Урок фізики, проведений викладачем, був справжнім майстер-класом з використання комплексно-методичного забезпечення кабінету для підвищення результативності навчальної діяльності учнів.
Урок одержав схвальну оцінку методиста навчально-методичного центру ПТО у Волинській області О.Ф.Добровольської, яка була на ньому присутня, а також викладачів училища та області.


 
Школа підвищення педагогічної майстерності майстрів виробничого навчання

Розвивати професійний потенціал педагогів, допомагати їм опановувати професійну майстерність – одне із головних завдань методичної служби.

Тому в училищі організована школа підвищення педагогічної майстерності майстрів виробничого навчання, яка працює в режимі постійно діючого семінару.

28.11.2011року відбулося чергове заняття школи, що проведене у вигляді «Години відвертості» з теми «Причини невисокої успішності частини учнів і шляхи її подолання».

В процесі проведення «Години відвертості» майстри виробничого навчання презентували схеми успішності учнів з різних професій; працювали в групах над питанням: як зробити уроки виробничого навчання більш результативними; висловлювалися методом «Шкала думок» щодо твердження К.Роута «Я впевнений, що існує багато способів домогтися успіху, і тільки один спосіб залишитися невдахою» тощо. Закінчилося заняття консультацією методиста «Методи стимулювання з метою запобігання низької успішності учнів».


 
Заняття школи підвищення педагогічної майстерності викладачів

Професійна майстерність вчителя відіграє вирішальну роль у формуванні розвиненої особистості учня, здатного працювати в ринкових умовах. Орієнтація на особистість потребує від педагогів запровадження методів, які спонукають учнів до активної діяльності, стимулюють розвиток мислення, уяви, пробуджують зацікавленість, стимулюють позитивне ставлення до навчання.

Саме такі методи відпрацьовувалися з викладачами на педагогічному семінарі-практикумі «Професійна компетентність вчителя», що проведений 21.11.2011 року методистом училища в рамках школи підвищення педагогічної майстерності викладачів.

В практичній частині семінару викладачі вчились відстоювати свої погляди методом «гаряче крісло», висували різноманітні ідеї щодо вдосконалення уроку методом «мозкової атаки», формулювали поняття професійної компетентності в малих групах, висловлювалися в міні-дискусії з питання «Що потрібно, щоб стати педагогом-майстром?».


 
Засідання клубу молодого викладача "Імпульс"

Велика увага в діяльності методичного кабінету училища – молодим педагогам. Для них діє клуб молодого викладач «Імпульс», девізом якого ми обрали  слова В.О.Сухомлинського «Творчість, майстерність, досконалість – це, насамперед, натхненна праця».

15.11.2011 року відбулося чергове засідання клубу молодого викладача, на якому відпрацьовувалися моделі діяльності педагога при проведенні різних видів занять.

Закінчилося засідання «педагогічним десантом» на урок викладача біології Н.Л.Галак, яка продемонструвала молодим викладачам прийоми активізації навчальної діяльності учнів та методи поточного контролю знань при вивченні нового матеріалу.


 
Підвищення професійної компетентності майстрів-початківців

Педагогічний колектив училища поповнився у 2011 – 2012 навчальному році новими майстрами виробничого навчання з різних професій. Для підвищення професійної компетентності молодих майстрів організована робота школи майстра-початківця, перше заняття якої пройшло 22.09.2011р.
В програмі заняття було вивчення педагогічних знань і вмінь майстрів-початківців шляхом анкетування; ознайомлення з планом роботи школи на 2011 – 2012 навчальний рік; стояло питання підготовки майстра виробничого навчання до уроку.
Молоді майстри тренувалися в складанні алгоритмів підготовки майстра виробничого навчання до уроку.
Заняття пройшло цікаво і продуктивно, всі молоді майстри показали бажання працювати і вдосконалювати майстерність.

 
Навчально — практичне заняття «Технологія інтерактивного навчання в професійній підготовці учнів»

«Творча активність учителів та учнів -необхідна умова успіху, радикальних змін в освіті, а значить, і в суспільстві»
Ю.П. Ситник Мета заняття: розвиток творчого потенціалу майстрів виробничого навчання на основі більш глибокого вивчення технології інтерактивного навчання.
План заняття

 
Семінар-тренінг з викладачами «Інтерактивна методика навчання як один із чинників наближення до європейської системи освіти»

Методист:
Не підлягає сумніву, що наша освіта потребує глибинних реформ, які відповідали б новому соціальному замовленню. Зміст їх в тому, щоб впевнено долати свій шлях, яким ішли європейські народи і на якому домоглися сучасних стандартів, змісту і засад освіти.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 Наступна > Кінець >>

Сторінка 6 з 7
На даний момент 42 гостей на сайті