Корисні посилання







Вхід на сайт



Забули свій пароль? / Зареєструватися

Опитування

Чи подобається Вам навчатись у Володимир-Волинському ВПУ
 
Методичний кабінет
Виробниче навчання по темі: "Екскурсія на базове підприємство Володимир-Волинська філія ПрАТ Волиньобленерго"

22.10.2019 року в групі Е-11 пройшло виробниче навчання по темі: "Екскурсія на базове підприємство Володимир-Волинська філія ПрАТ Волиньобленерго".


Знайомство з підприємством провів головний інженер Романчук Олександр Юрійович. Учні дізнались про роботу підприємства в цілому та про роботу цеху з ремонту трансформаторів. Досвідчені майстри цеху показали обладнання, за допомогою якого проводять ремонтні роботи, вакуумну та електричну печі для сушіння обмоток трансформаторів, різні види трансформаторів в розібраному та зібраному і готовому до встановлення на роботу видах. Також розповіли учням про роботу лінійної бригади, мобільної електролабораторії, підстанції, яка здійснює електропостачання міста та району, чергової оперативної бригади. Вперше зустрівшись з електрообладнанням в учнів виникало багато запитань, на які з задоволенням відповідали працівники РЕМ. на завершення екскурсії Олександр Юрійович побажав учням гарно навчатись і, отримавши диплом, приходити на роботу на підприємство. В учнів після екскурсії на підприємство з'явилась ще більша мотивація до вивчення своєї професії,адже це ніби доторкнулись до чогось сокровенного, близько побачили реальну роботу людей своєї професії - електромонтерів.

 
Володимир-Волинське ВПУ щиро дякує за проведену  екскурсію головному інженеру Романчуку Олександру Юрійовичу


 
Засідання педагогічної ради

21 жовтня  2019 року відбулося чергове засідання педагогічної ради. Розглядалися питання, які стосувалися адаптації учнів першого курсу у навчальному закладі. Проаналізували результати вхідного діагностування з предметів загальноосвітньої підготовки, вивчили передові освітні технології щодо ліквідації прогалин в знаннях учнів та ознайомилися із способами формування соціально-адаптованої особистості підлітка.

 

 

 
Фестиваль інновацій у ВПУ

Якісна організація педагогічної діяльності вимагає від учителя  оволодіння новими методами роботи, впровадження нових педагогічних  технологій. Використання  різноманітних освітніх технологій допомагає вчителю підвищити мотивацію учнів, більш раціонально побудувати процес навчання й таким чином досягти бажаних результатів.

У рамках обласного Фестивалю інновацій у системі П(ПТ)О у Володимир-Волинському ВПУ був проведений І етап заходів.

Соціальний педагог училища Майя Зеленько провела заняття-релакс «Себе, як в дзеркалі, я бачу». Девіз заходу: Якщо ми не знаходимо спокою в собі, безнадійно його шукати будь-де. Заняття проведено з метою виявлення ступеня задоволення своєю професією і собою взагалі, для профілактики «синдрому емоційного вигоряння», тривожності, підвищення стресостійкості педагогів. Професія вчитель є вірним супутником для кожної людини у її майбуття. Учнівське середовище динамічне, емоційно насичене, а часом і напружене, тому кожному з нас на цьому нелегкому шляху необхідні поради і допомога. Усім було цікаво співпрацювати, розвивати свою емоційну стійкість та стабільність.

 

Педагогічний тренінг: Інноваційна діяльність молодого педагога: партнерство в контексті технології критичного мислення проведено методистом училища Світланою Калитюк. На захід було запрошено молодих педагогів училища. Кожен розуміє, що чимало труднощів та складних ситуацій постануть на педагогічному шляху молодого вчителя, тому метою тренінгу було допомогти кожному з них відчути впевненість у собі, набратися досвіду у своїй роботі, створити імідж успішного спеціаліста та створити умови, в яких молоді педагоги максимально зможуть наблизитися до педагогічної майстерності. У ході заходу збагачувалися теоретичним та практичним досвідом з питання  упровадження партнерської технології розвитку критичного мислення. Хочеться побажати молодим колегам шукати ідею, знайти її, захопити нею своїх вихованців.

 

Хомич Світлана, викладач зарубіжної літератури, провела майстер-клас  з теми:   Прийоми візуалізації навчальної інформації на уроках зарубіжної літератури. Усі присутні мали можливість ознайомитися із сучасними технологіями навчання, які формуватимуть пізнавальний  інтерес учнів до вивчення навчального матеріалу, а саме: створення буктрейлерів, фанфіків, інтелект-карт та скрайбінгів. Усі зацікавлені педагоги вирішили продовжити працювати над поглибленим вивченням теми, розробці та впровадженні різноманітних прийомів візуалізації.

 
Спілкування у бібліотеці

Спілкування в бібліотеці, зустріч з книгою-це подія,це завжди таємниця і знайомство,здатне принести ні з чим незрівнянне задоволення.
Сьогодні в міській бібліотеці викладач зарубіжної літератури Хомич С.В.провела урок "Волт Вітмен-американський поет-новатор"метою якого ознайомлення учнів Б-11,першокурсників з книжковими новинками зарубіжних письменників,які надійшли в бібліотеку та виданням поезій Волта Вітмена.Учні декламували вірші, працювали з текстами збірки "Листя трави",ознайомилися з книжковою виставкою з теми уроку Бібліотекарі проконсультували учнів з теми"Прочитав...і раджу вам",надали методичні поради з читання книг.
Було весело, цікаво, пізнавально.

 

 
Засідання методичної комісії з професії «Продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів; маляр-штукатур; оператор на автоматичних та напівавтоматичних лініях у дерево обробленні»

30.05.2019 року  проведено засідання  методичної комісії з професії «Продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів; маляр-штукатур; оператор на автоматичних та напівавтоматичних лініях у дерево обробленні».

Тема засідання: «Педагогічна майстерність педагогів – ефективний шлях до удосконалення професійної підготовки учнів».

Форма проведення: коло ідей.

 

На засіданні виступили усі члени методичної комісії, кожен з яких поділився засобами навчання, які він використовує при проведенні уроків.

 
Засідання методичної комісії викладачів суспільно-гуманітарних дисциплін

23.05.2019 року проведено засідання методичної комісії викладачів суспільно-гуманітарних дисциплін з теми: Використання сучасних технологій як засобу формування мовної компетентності учнів у формі панорамної творчості.

Аналіз результативності роботи методичної комісії над методичної проблемою училища провела голова м/к Хомич С.В.

 


Віртуально і практично побували на зустрічі у творчій лабораторії з педагогом зарубіжної літератури Хомич С.В., досвід якої вивчається. Викладач презентувала творчі доробки і візуалізації навчального матеріалу із зарубіжної літератури та розвиток комунікативних компетентностей учнів на уроках. Візуальна комунікація важлива в навчанні. Чому? Більш швидке опрацювання візуальних образів, широкі можливості візуалізації у представленні великих обсягів інформації, сприяння розвитку асоціативного мислення, здатності до логічних умовиводів, наведення аналогій.

Процес продумування та створення візуального продукту є могутнім поштовхом до розуміння навчального матеріалу, з’ясування головного і закріплення в пам’яті.

Для учителя візуалізація – це та чарівна паличка, яка допоможе зробити уроки незабутніми.

 
Засідання методичної комісії викладачів природничих дисциплін

25 квітня було проведено засідання методичної комісії викладачів природничих дисциплін, на якому було проведено огляд методичних матеріалів, які стосуються нових підручників. Також було проаналізовано роботу членів методичної комісії стосовно друку у фахових журналах.

 
Засідання методичної комісії з професій електромонтер з ремонту і обслуговування електроустаткування, електрогазозварник, оператор комп'ютерного набору, молодший спеціаліст з спеціальності "Електроенергетика, електротехніка і електромеханіка"

24.04.2019 року відбулося засідання методичної комісії з професій електромонтер з ремонту і обслуговування електроустаткування, електрогазозварник, оператор комп'ютерного набору, молодший спеціаліст з спеціальності "Електроенергетика, електротехніка і електромеханіка". Засідання було проведено у формі круглого столу. У засіданні прийняла участь методист училища Калитюк С.В., яка розповіла про особливості роботи з "важкими" учнями на уроках виробничого навчання. Світлана Володимирівна розповіла про можливі причини "важкої" поведінки учнів-підлітків і методи корекції такої поведінки. Викладачі спецпредметів і майстри виробничого навчання нашої методичної комісії вирішили більш індивідуально підходити до навчання дітей з проблемною поведінкою і застосовувати на своїх уроках методики, запропоновані методистом. Також на засіданні обговорили тематику перевірочних робіт на ІІІ розряд для групи Е-31. Одним з питань розглянули стан матеріально-технічного, дидактичного, наочного матеріалу для проведення уроків виробничого навчання і спецпредметів в кабінетах і виробничих майстернях кожної з спеціальностей. Намітили нові завдання для продовження покращення методичного забезпечення для проведення уроків. Відмітили те, що члени нашої методичної комісії, а саме: Харлампович Л.М., Сергеєва Т.В., Зінь Д.І. та Кащенюк М.В., прийняли активну участь в обласному конкурсі "Творчі знахідки педагогів Волині" і направили на конкурс свої роботи. Засідання методичної комісії, як і завжди, пройшло цікаво і продуктивно.

 

 
Засідання секції філологів ПТНЗ

9 квітня у Володимир-Волинському ВПУ відбулося засідання секції філологів ПТНЗ.

Відкритий урок з учнями групи Зв-11 з теми «Тематика поезій Миколи Вороного – символіста» подала викладач української мови і літератури Надія Федорівна Васенько.


Урок пройшов на високому методичному рівні. Лаконічно і доступно було подано навчальний матеріал з творчості Миколи Вороного. До кожного пункту плану уроку було підібрано завдання, що охоплюють матеріал, пропонований Програмою ЗНО, котрий дасть можливість учням реально оцінити свої знання про поетику Миколи Вороного – символіста.

Завдання на уроці, розроблені Надією Федорівною Васенько, були поєднані з сучасними тенденціями освіти з врахуванням когнітивно-комунікативного, особистісно зорієнтованого, соціокультурного і компетентнісного підходу до  навчання.

 

Урок сприяв формуванню національносвідомої, духовно багатої особистості, яка володітиме здобутими знаннями при розв’язанні проблем, що виникатимуть у її житті і навчанні.

На відкритому уроці основними критеріями були: доступність інформації щодо вивчення поетики Миколи Вороного.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 5 з 14
На даний момент 19 гостей і 2 користувачів на сайті