Корисні посилання







Вхід на сайт



Забули свій пароль? / Зареєструватися

Опитування

Чи подобається Вам навчатись у Володимир-Волинському ВПУ
 
Методичний кабінет
Їх досвід рекомендовано для вивчення педагогам області

 

Скиць Ганна Павлівна

заступник директора з навчальної роботи, викладач математики Володимир-Волинського ВПУ.

Спеціаліст вищої категорії.

Старший викладач.

Відмінник освіти України.

Нагороджена знаком  «Антона Макаренка»

Важливою уковою вдосконалення процесу навчання є активізація діяльності учнів, розвиток їх самостійності.

Інтерактивне навчання є різновидом активного навчання, яке широко застосовує у своїй практиці Г.П.Скиць. Сутність його полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умов постійної взаємодії усіх учнів. Це співнавчання, взаємонавчання (колективне, групове, навчання в співпраці), коли учень і педагог є рівноправними, рівнозначними суб'єктами навчання. Викладач в даному випадку виступає в ролі організатора процесу навчання, лідера групи.

Найбільш ефективною формою організації навчального процесу на уроках Г.П.Скиць є робота в парах, трійках, малих групах, яка формує в учнів активність, зацікавленість у результатах спільної праці. Такі форми роботи викладач найчастіше проводить на лабораторно-практичних заняттях та практикумах з математики.

Організація інтерактивного навчання передбачає моделювання на уроках життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне розв'язання задач виробничого змісту типу: "Будівельнику потрібно замовити необхідну кількість цегли для колодязя з певними розмірами", коли учні діляться на малі групи: "Відділ постачання", "Транспортний відділ", "Виробничий відділ" і виконують в групах відповідні розрахункові завдання.

Використання інтерактивних технологій - один із засобів, що сприяє співробітництву, надає можливість реалізувати особистісно зорієнтоване навчання.

Богдан Наталія Володимирівна

викладач української мови та літератури Володимир-Волинського ВПУ. Спеціаліст вищої категорії.

Провідна ідея досвіду Н.В. Богдан - використання особистісно орієнтованих технологій в процесі викладання української літератури як одного із основних чинників інтелектуального розвитку учнів. З метою реалізації даної ідеї викладач широко застосовує нетрадиційну структуру уроків, як от: урок-творення телепередачі, урок-співпраця, урок-літературний портрет, заочна екскурсія по літературних місцях Волині тощо. Викладач розробила серію дидактичних завдань і вправ, невід'ємною складовою яких є вимоги: спів ставте..., проведіть аналіз..., порівняйте..., виступіть від імені героя тощо, що розвиває творчу уяву і образне мислення учнів.

Постійними формами роботи на уроках літератури є "мозкові атаки", міні-дискусії, "актуальний мікрофон", робота в статичних і динамічних парах.

Впровадження особистісно орієнтованих технологій робить уроки літератури цікавими для кожного учасника навчального процесу, створює на уроках творчу атмосферу, сприяє формуванню духовності та активної життєвої позиції.

Н.В.Богдан - автор методичних рекомендацій "Шляхи розвитку індивідуальності на уроках словесності".

Козак Зінаїда Петрівна

викла­дач фізики Володимир-Волинського ВПУ, завідувач кабінетом фізики. Викладач-методист. Відмінник освіти України

 

Формула її успіху складається з розуміння стратегії сучасної української освіти, з майстерності цікаво викладати матеріал, уміння створити сприят­ливе емоційне тло уроку, відтворити чуттєві образи, що лежать в основі багатьох фізичних понять, з рис її власної особистості.

Кабінет фізики, яким вже 11 років завідує З.П. Козак, є одним з найкращих в училищі.

Створення хорошого навчального кабінету - дуже складна справа, вимагає глибоких знань предмета, бачення шляхів і перспектив його вивчення, потребує естетичного смаку і часу.

Сьогодні кабінет фізики в училищі - це спеціа­льно обладнаний навчально-методичний центр, що забезпечує високий теоретичний рівень викладання, наукову організацію праці викладача та учнів.

Кабінет фізики чітко відповідає поставленій цілі, а саме «Підвищення інтелектуальної активності учнів шляхом використання комплексно-методичного забезпечення кабінету в контексті інноваційних тех­нологій».

Комплексно-методичне забезпечення    кабінету успішно використовується на уроках, воно дозво­ляє зробити уроки фізики інноваційними, особистісно-орієнтованими, емоційно та змістовно насиченими.

 
Правовий турнір "Ми і закон"

27. 11. 12. в рамках декади викладачів суспільно – гуманітарних дисциплін та місячника правових знань «Молодь вибирає майбутнє» був проведений правовий турнір  «Ми і закон» з учнями групи П – 1 та членами клубу «Феміда», під керівництвом класного керівника, викладача правознавства Романюк Л. І. та активній допомозі художнього керівника Подзізей С. Г..


Під час проведення правового турніру учасники виявили хороші знання з права, були проведенні цікаві конкурси, показані номери художньої самодіяльності обох команд правового турніру. Для глядачів захід був пізнавальним, цікавим і на думку організаторів викликав зацікавленість у вивченні правознавства.

 
Школа молодого виклаадча

21.11.2012 року в училищі цікаво пройшло засідання клубу молодого викладача «Імпульс». Викладачі-початківці відповідали на запитання анкети «Чи готові Ви …?», прийомом великосвітської розмови доводили один одному необхідність домашніх завдань, в педагогічній дискусії з’ясовували позитивні і негативні сторони інтерактивного навчання.


 
Анотований каталог

Анатований каталог матеріалів Володимир-Волинського ВПУ, поданих на обласну виставку «Творчі сходинки педагогів Волині» Переглянути

 
Педагогічне наставництво

Учитель народжується для учителя. Від того, в якому колективі працює молодий викладач чи майстер виробничого навчання, залежить, чи запалиться він бажанням оволодіти педагогічною майстерністю. Саме тому в училищі організоване педагогічне наставництво. 12.09.2012 року пройшло перше засідання викладачів та майстрів - наставників з молодими педагогами.

 
План засідань клубу молодого викладача «Імпульс» на 2012-2013 н. р.

«Творчість, майстерність, досконалість –

це, насамперед, наполеглива праця»

В. Сухомлинський

Жовтень 2012

Засідання №1

  1. Основні проблеми молодих педагогів.

Анкетування молодих педагогів «Чи готові ви?...»

  1. Творча лабораторія «Моделі діяльності педагога при проведенні різних типів занять»
  2. Педагогічна вікторина «Словник інноваційних термінів»

Практикум:

Розробити конспект уроку засвоєння нових знань.

Грудень 2012р.

Засідання №2

  1. Міні-лекція «Індивідуалізація та диференція навчання, у чому суть?»
  2. Самоаналіз заняття, типи занять, форми занять

Практикум:

- Проведення самоаналізу уроку.

- Розробка завдань різного ступеня складності.

Лютий 2013

Засідання №3

  1. Семінар «Інноваційні педагогічні технології»
  2. Використання нових педагогічних технологій у навчальному процесі.

Практикум:

Відвідування уроків творчих педагогів.

Квітень 2013р.

  1. Педагогічний семінар «Методика М.Ф. Шаталова». Головне в методиці М.Ф. Шаталова.
  2. Помилки, що призводять до проведення неефективного уроку.

Практикум:

Пошук інформації в глобальній мережі Інтернет за темою інноваційних технологій.

 
Положення про діяльність клубу молодого викладача «Імпульс»

1. Загальні положення

Клуб молодого викладача – складова системи підвищення кваліфікації педагогів. Об’єднує молодих фахівців, що починають працювати, мають педагогічний стаж до 5 років. Клуб молодого викладача – це постійне професійне об’єднання педагогів.

Мета Клубу молодого викладача - організація та створення умов для професійного зростання педагогів – початківців, формування в них високих професійних ідеалів, потреб у професійному саморозвитку та самовдосконаленні.

 
Науково-практична конференція

15 травня в училищі успішно проведена науково-практична конференція «Системний підхід до підвищення якості навчальних досягнень учнів засобами інноваційних технологій».

На конференції виступило 10 педагогів училища, які ділилися досвідом впровадження інноваційних технологій.

До конференції підготована виставка «Палітра інноваційної діяльності».

Науково-практична конференція показала загальну обізнаність педагогів училища з інноваційними технологіями, висвітлила позитивний досвід щодо їх впровадження.

Анкетування, проведене перед конференцією, показало, що 75% вказали на постійне впровадження інноваційних технологій або їх елементів на своїх уроках, 25% впроваджують інновації періодично.

Такий показник – хороший результат роботи над єдиною методичною проблемою «Підвищення інтелектуально-пізнавальних та творчих здібностей учнів шляхом впровадження інноваційних технологій».

 
Школа підвищення педагогічної майстерності викладачів

15 грудня 2011 року цікаво пройшла зустріч «У педагогічній вітальні», проведена згідно плану роботи школи підвищення педагогічної майстерності викладачів. Тема зустрічі «Ефективний урок це реально»?

Візитною карткою кожного учасника зустрічі стала презентація його педагогічного кредо.

Працюючи в групах, викладачі з’ясовували: що є головним в уроці, чи існує універсальний спосіб навчання, чи можна зробити «прорив» в методиці без обґрунтування стратегії  оновлення уроку.

Викладачі переглянули відеорепортажі з інноваційних уроків та вчилися аналізувати їх за схемами.

Закінчилася зустріч мозковою атакою з метою виявлення індивідуальних проблем щодо проведення інноваційних уроків.

Захід сприяв удосконаленню професійної майстерності педагогів, розвитку їх аналітичної культури.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 Наступна > Кінець >>

Сторінка 5 з 7
На даний момент 44 гостей на сайті