Корисні посилання







Вхід на сайт



Забули свій пароль? / Зареєструватися

Опитування

Чи подобається Вам навчатись у Володимир-Волинському ВПУ
 
Методичний кабінет
ОБЛАСНА СЕКЦІЯ ВИКЛАДАЧІВ ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ

Архітектура — той самий літопис світу, вона говорить тоді,

коли вже замовкають пісні і перекази,

коли вже нічого не нагадує про народ,

існування якого пішло в минуле.

М.Гоголь

8 листопада 2017 року на базі нашого училища відбулася обласна секція викладачів художньої культури на тему: Художні традиції мого краю.


Керівник секції Ірина Півторак, методист НМЦ ПТО у Волинській області, ознайомила присутніх з методичними рекомендаціями щодо викладання художньої культури у 2017-2018 н. р. та іншими нормативними документами МОН України.


Практична частина зустрічі  розпочалася з відвідування відкритого уроку на тему: «Архітектура світу», який підготувала і провела  викладач                  художньої культури Володимир-Волинського ВПУ  Юхименко Тамара.  Метод проведення  уроку: ділова гра у формі екскурсійної агенції. Педагог використала такі інноваційні методи: інтерактивні вправи, соціологічне опитування, хвилину милування, слайд-шоу, роботу в парах. Методична мета уроку: використання регіонального компоненту на уроках художньої культури була досягнута. Вона виховала мистецькі компетентності учнів, прагнення знати архітектурні пам'ятки свого рідного міста.

 

 

 

Урок одержав схвальні відгуки від усіх учасників засідання. Також гості мали змогу побувати на екскурсії  у Зимненському Святогірському Успенському монастирі.

 
Обласна секція методистів ПТНЗ.

27 жовтня на базі нашого навчального закладу відбулося засідання обласної секції методистів ПТНЗ з теми: Інноваційні підходи до організації та проведення засідань педагогічної ради.

Директор НМЦ ПТО у Волинській області  Парфенюк З.І. ознайомила присутніх із новими нормативними  документами щодо організації освітнього процесу.

 

Керівник секції, методист НМЦ ПТО  Мамчур Л.В., ознайомила із методикою підготовки та проведення засідання педагогічної ради.

Наступним етапом роботи секції був Тренінг-презентація «Якою повинна бути педагогічна рада», який провела Калитюк  С. В., методист Володимир-Волинського ВПУ. Девізом тренінгу були слова К.Ушинського: «Усі найважливіші справи елементарної школи повинні вирішуватися на загальній раді всіх її вихователів і наставників»

 

В ході тренінгу методисти опрацювали нестандартні форми проведення педагогічних рад, виробили алгоритм проведення педради-дослідження, підготували проект наказу «Про підготовку проведення педради» та рекомендації до її рішення, сформували методичні поради «Як уникнути пасивності педагогів під час проведення педагогічної ради».

Мельник Н.І., методист ДПТНЗ «Камінь-Каширське ВПУ» розповіла про особливості організації професійного навчання у Грузії.

Також на засіданні методист НМЦ ПТО Л.В. Мамчур, проаналізувала результати обласного конкурсу на кращу  методичну модель професійного зростання педагогів професійно-технічного навчального. Директор НМЦ ПТО Зоя Парфенюк нагородила дипломами  переможця та призерів обласного конкурсу та окремих методистів грамотами за інноваційний зміст методичної роботи із забезпечення професійного зростання педагогічних працівників.

Наше  училище нагороджене дипломом за здобуте ІІ місце.

 

 
Засідання педагогічної ради

Відповідно до річного плану роботи училища та з метою різнобічного вивчення результатів діяльності педагогічного колективу за І семестр та його завдання на II семестр 2016-2017 н.р. 13 січня 2017 року відбулося засідання педагогічної ради училища. На засіданні педради відзвітували про виконану роботу, досягнення колективу та намітили плани на ІІ семестр Бабюк Б.С- заступник директора з НВЧ, Скиц Г.П.- заступник директора з НЧ, Богдан Н.В.- заступник директора з НВЧ,  Калитюк С.В.- методист та Сиротинська М.В.- керівник фізвиховання.

 

 
Січневі педагогічні читання

З метою підвищення ефективності методичної роботи, реалізації можливостей обміну передовим  досвідом з питань інноваційної діяльності педагогів в училищі 10.01.2017 року відбулися педагогічні читання «Впровадження інноваційних технологій – вимога часу в умовах формування компетентного учня XXI століття».

Методистом училища Калитюк С.В. було наголошено на меті впровадження інновацій, ключових напрямках діяльності та звернуто увагу на інноваційний потенціал училища щодо конкретного нововведення.

 


Наш педагогічний колектив активно працює над оновленням змісту професійної освіти, пошуком і творчим впровадженням в педагогічну практику сучасних інноваційних освітніх технологій та методик, які забезпечують високі і стабільні результати в роботі.

Як результат, 8 майстрів в/н та 8 викладачів загальноосвітніх і спецпредметів виступили на педчитаннях із змістовними методрозробками та презентували свій досвід у вивченні конкретних питань впровадження інновацій.

 

Усі дійшли висновку, що робота над впровадженням інновацій дає можливість кожному педагогу підвищити свій фаховий рівень, на практиці апробувати нові педагогічні технології, доповнити їх власними педагогічними знахідками.

Отже, без інноваційної діяльності неможливо підготувати компетентного у всіх відношеннях конкурентоспроможного на ринку праці кваліфікованого робітника, а інноваційну діяльність може забезпечити тільки пошук і впровадження таких дидактичних підходів, які б гарантовано забезпечували досягнення очікуваних результатів. 

 

 
Засідання методичної комісії викладачів суспільно-гуманітарних дисциплін

29 грудня викладачі методкомісії суспільно-гуманітарних дисциплін зібралися, щоб обговорити питання з теми: «Реалізація між предметних зв’язків на уроках – засіб інтеграції знань».

Форма проведення – самоосвітній вернісаж.

 

 

Проаналізований стан роботи над індивідуальними методичними проблемами викладачів Богдан Н.В., Боярчук А.А.

В рамках засідання був проведений відкритий урок викладачем історії України Пашком В.С. з теми «Голодомор 1932-1933 р.р. в Україні». Для уроку підібрані такі форми та методи, які давали можливість не стільки здобувати знання, скільки навчити добувати їх, знаходити потрібну інформацію, зіставляти факти, зробити так, щоб відчувати себе частинкою уроку.

 

 
Засідання методичної комісії «кравець, молодший спеціаліст за спеціальністю «Технології легкої промисловості»

22 грудня 2016 року відбулося засідання методичної комісії «кравець, молодший спеціаліст за спеціальністю «Технології легкої промисловості». Порядок денний:

  1. Конструктивна розмова про особливості підготовки до уроку з використанням ІКТ. Моделювання різних етапів уроку з використанням ІКТ.
  2. Заслуховування і обговорення стану роботи над індивідуальною методичною проблемою «Формування професійної компетентності учнів на уроках спецдисциплін.»

-         Відвідання та обговорення відкритого уроку Крищук О.В.  з методичної проблеми «Використання інтерактивних методів навчання при інтеграції змісту теоретичного і виробничого навчання.»

-         Аналіз і самоаналіз відкритого уроку з предмету «Матеріалознавство»

       3. Звіт членів методкомісії про вивчення передового педагогічного досвіду.

       4. Стан виконання графіку дидактичного забезпечення.

       5. Розгляд матеріалів на виставку до педагогічних читань.

 З першого питання слухали: голову методкомісії Крищук О.В., яка провела екскурсію у світ інтерактивного навчання. У психологічній теорії інтерактивним називається навчання, що ґрунтується на психології людських взаємин. Технології інтерактивного навчання розглядаються як способи засвоєння знань, формування вмінь і навичок у процесі взаємовідносин і взаємодії педагога та учня як суб’єктів навчальної діяльності. Сутність їх полягає в тому, що вони спираються не тільки на процеси сприйняття, пам'яті, уваги, але, перш за все, на творче, продуктивне мислення, поведінку, спілкування. При цьому процес навчання організовується таким чином, що учні вчаться спілкуватися, взаємодіяти один з одним та іншими людьми, вчаться критично мислити, вирішувати складні проблеми на основі аналізу виробничих ситуацій, ситуаційних професійних завдань та відповідної інформації.

З другого питання слухали  голову методичної комісії Крищук О.В., про стан над індивідуальною методичною проблемою «Використання інтерактивних методів навчання при інтеграції змісту теоретичного і виробничого навчання.»

У своєму виступі викладач повідомила, що інтегроване навчання допомагає вчителю по-новому бачити свій предмет, більш чітко усвідомлювати його співвідношення з іншими науками; допомагає поєднувати можливості різних навчальних дисциплін у створенні цілісних уявлень учнів.

20 грудня відбувся відкритий урок  з предмета «матеріалознавство» у групі Кравці-31 з теми «Оздоблювальні матеріали». На уроці  використані: для повторення попереднього матеріалу усні питання; для закріплення матеріалу першого питання тестові завдання; другого питання творча практична робота. На столах опорні конспекти та зразки оздоблювальних матеріалів, був показаний відеофільм «Виготовлення мережива на підприємстві», учнівська презентація.

Виступили: методист училища Калитюк С.В., викладач Юскевич Л.А.  після огляду методичного надбання і знахідок, відзначили добросовісну роботу і серйозне відношення викладача Крищук О.В. до професійної діяльності під час проведення уроків теоретичного навчання.

З третього питання : Голову методичної комісії Крищук О.В., яка у своєму виступі  наголосила, що в 2016-17 н.р. члени нашої методичної комісії вивчають (з одночасним впровадженням) досвід роботи викладача  нашого училища З.П.Козак з проблеми впровадження між предметних зв’язків на уроках. Всім членам методичної комісії постійно при  можливості  відвідувати уроки З.П.Козак, щоб ознайомитись з досвідом роботи викладача, а також визначити окремі елементи передового педагогічного досвіду З.П.Козак, які необхідно буде запроваджувати в роботі членами нашої методкомісії. В кінці навчального року буде проаналізовано  вплив впровадження передового педагогічного досвіду на якість навчальних досягнень учнів.

З четвертого питання слухали: голову методичної комісії Крищук О.В., яка проаналізувала стан виконання графіка дидактичного забезпечення за І семестр 2016-2017 н.р. Майстер Коба Н.П. виготовила відеофільм з теми «Обробка коміра з відрізною стійкою». Крищук О.В. розробила тестові завдання для груп молодших спеціалістів з предмету «Економіка та організація виробництва» по темам ІІ курсу. Юркевич  виготовила відеофільм з теми «Обробка шалевого коміра», Окуневич Т.М. розробила завдання «Я- конструктор». Майстер в/н Литвинюк Л.П. працювала над виготовленням знімного стенда .

З п’ятого  питання слухали голову методичної комісії  Крищук О.В., яка ознайомила присутніх з відібраними дидактичними матеріалами, які будуть представлені на виставку в училищі до педагогічних читань, які відбудуться 10 січня 2017 року.

 

 
Вивчаємо естонський досвід реформування професійної освіти

16-17 травня 2016 року у рамках спільного проекту «Обмін естонським досвідом для підтримки розвитку професійної освіти і навчання в Україні – Західно - Українському регіоні» у місті Ковелі перебувала делегація Естонської Республіки.

Представники Володимир-Волинського ВПУ вивчали досвід колег із Естонської Республіки.

Учасників засідання привітала керівник міжнародних відносин Фонду Innоve пані Леа Одро, яка розповіла про діяльність фонду та участь у міжнародних проектах.

Ткачук Олександр обговорював питання оптимізації переліку професій, модернізації ПТО шляхом об'єднання.

Директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Волинській області  Зоя Парфенюк поділилася враженнями та думками від ознайомчої поїздки волинської делегації в  Естонію у квітні цього року «Вивчення естонського досвіду з реформування системи ПТО та її інтеграції в освітній простір».

З реформами і змінами, місцем роботодавців у розвитку ПТО Естонії ознайомили директор Валгамааскої VTC Маргус Ояотс та директор Іда-Вірумаа Освітньо- професійного центру Ханнес Метс.

Під час роботи семінару відбулося обговорення реформ і змін в професійній освіті Естонії, командна робота у спільних україно-естонських групах, SWOT –аналіз планів і дій волинських  професійних закладів освіти.  Завершились практичні роботи презентацією спільної роботи.

 
Засідання методичної комісії педпрацівників з професії слюсар з ремонту автомобілів, водій автотранспорних засобів

Засідання методичної комісії педпрацівників з професії слюсар з ремонту автомобілів, водій автотранспортних засобів.

Тема: Організація, форми і методи вивчення передового педагогічного досвіду.

Форма проведення: теоретичних семінар.

Голова м\к: Нестерук В.В.

Нестерук В.В. та Романюк І.О. виступили по питанню "Організація, форми і методи вивчення передового педагогічного досвіду". Були розкриті такі питання: 

- Що таке ППД та як він виявляється.

- За допомогою яких методів виявляється та узагальнюється ППД.

 

Про стан роботи над індивідуальною методичною проблемою "Самостійна робота учнів на уроках, як один із аспектів деференційованого навчання" розповів викладач ПДР Коба С.Л.

 
Засідання методичної комісії викладачів природничих дисциплін

24 листопада 2016 року методична комісія викладачів природничих дисциплін провела засідання з теми "Використання особистісно-зорієнтованих технологій навчання з метою розвитку інноваційного потенціалу особистості".

Форма проведення: проблемний семінар.


При розгляді теоретичної частини виступали З.П.Козак і Ю.М.Свердел. Аналіз і діагностику ефективності особистісно-зорієнтованого уроку провела С.В.Калитюк.

 

Про стан роботи над індивідуальною методичною проблемою "Використання ігрових технологій на уроках інформатики" звітувала О.С.Мацюк 

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 7
На даний момент 56 гостей на сайті