Корисні посилання







Вхід на сайт



Забули свій пароль? / Зареєструватися

Опитування

Чи подобається Вам навчатись у Володимир-Волинському ВПУ
 
ПОРАДИ УЧНЯМ

Деякі умови успішного запам’ятовування

  1. Важливою умовою того, щоб навчальний матеріал запам’ятовувався швидко й надовго, є наявність інтересу до того, що запам’ятовуєш, і уваги в процесі засвоєння і відтворення матеріалу.
  2. Велике значення для запам’ятовування мають почуття. Усе, що пов’язане з радістю. Сумом, гнівом, як правило, запам’ятовується краще, ніж те, до чого людина ставиться байдуже
  3. Важливою умовою для запам39ятовування є розуміння того, що треба засвоїти.
  4. Дуже важливо також поставити перед собою завдання – міцно й надовго засвоїти.
  5. Велике значення для засвоєння навчального матеріалу має поєднання запам’ятовування з діяльністю людини, що вимагає мислення, активності.
  6. Наявність знань з того навчального предмета. З якого засвоюється матеріал, також є сприятливою умовою для запам’ятовування, тому що при цьому нове легше й ґрунтовніше пов’язується з тим, що вже відомо.
  7. Необхідно пам’ятати, що запам’ятовування – це робота іноді не легка, тому важливою умовою засвоєння матеріалу є наполегливість, завзятість у роботі, уміння не кидати її на середині, а домагатися повного й міцного запам’ятовування. Це вольові якості,без яких неможлива серьозна розумова робота.
  8. Зрідка використовуйте мнемотехніку – штучні прийоми полегшуючого запам’ятовування.
 
ПОРАДИ УЧНЯМ

Як розвинути увагу

1. Привчайте себе уважно працювати в найрізноманітніших умовах навіть у шумній та відволікаючий обстановці. Треба намагатися не помічати того, що заважає роботі.
2. Систематично вправляйтеся в одночасному спостереженні декількох об’єктів. Робити це треба так, щоб загальне сприйняття кожного об’єкта зберігалося досить добре, і в той же час увагу потрібно концентрувати на головному, виділяючи його із другорядного.
3. Тренуйтеся в переключенні уваги. Ці тренування повинні йти за трьома напрямками:

  • швидко переключати увагу з об’єкта на об’єкт;
  • виділяти найважливіші об’єкти за рахунок другорядних;
  • змінювати порядок переключення.

4. Розвивайте в себе вольові якості – це сприяє й розвитку стійкості уваги. Змушуйте себе зосереджуватись навіть тоді. Коли цього робити не хочеться. Частіше додержуйтесь принципу «треба», а не «хочу». Починайте роботу з важкого і нецікавого, намагайтесь виконувати ті справи, які хочеться відкласти на потім. Чергуйте легкі й важкі справи, цікаві і нецікаві.
5. Частіше вдавайтесь  до різних ігор: шахів, головоломок. Спортивних ігор. Самі по собі вони не розвивають увагу. Це створює з їх допомогою ваше прагнення.

 
Репортаж з відкритого уроку Технологія виготовлення одягу

18.10.2012 р. проведено відкритий урок з предмету «Технологія виготовлення одягу», викладач Юскевич Л.А.

 

Урок з теми «Обробка горловини у виробах без коміра платтяного асортименту» проведено на належному рівні. Вся методика уроку була спрямована на розкриття його змісту.

Актуалізацію знань було проведено методом асоціації і створено «Асоціативний кущ», що плавно підвело учнів до сприцняття теми «Обробка горловини у виробах без коміра платтяного асортименту»

 

Для опрацювання теми уроку були задіяні різноманітні методи навчання від вдалої мотивації, чітко оголошеної теми уроку до перевірки знань.

Цікавими були презентація «Види горловин», підготовлена учнями групи, відеоурок «Обробка горловини обшивкою», відеоролик з швейної фабрики «Обробка горловини окантувальними швами». Зацікавили учнів і вправи на закріплення поданого матеріалу: «Встанови послідовність», «Так, Ні», бесіда про окантувальні шви, які дозволили підтримувати оперативний зв’язок протягом уроку.

 

 
НЕРОЗДІЛЕНЕ КОХАННЯ

 Парочки закоханих чомусь викликають роздратування, розповіді друзів про неземну любов – заздрість, а подушка щовечора мокра від сліз... Щодня питаеш у себе, чому в інших усе так чудово, а ти страшдаєш? Ці симптоми розтлумачити нескладно. Діагноз – нерозділене кохання.

Д

руга половинка розлюбила, а твоє церце ще палає... Та навіть якщо стосунків ще не було – боляче і гірко все одно. Настав час діяти, адже чорна смуга обов’язково змінюється білою. Ось тільки коли це станеться, залежить тільки від тебе. Спочатку дай відповідь на просте запитання: чи хочеш бути щасливою людиною? Якщо так, то вперед – ЧУДОВИ ПРИВІД АБИ ПОБАЧИТИ ВСІХ ДРУЗІВ, ВІДІРВАТИСЯ НА ДИСКОТЕЦІ. ДІЗНАТИСЯ ОСТАННІ НОВИНИ, що пропустив через катастрофу в особистому житті. Коли ще матимеш стільки часу та свободи?

Навчання, як це не дивно звучить, теж лікує від амурних невдач. Поринувши з головою в світ формул, правил і теорем, відволічешся від неприємних думок. До речі, ВІДОМІ ОСОБИСТОСТІ РЯТУВАЛИСЯ ВІД СЕРДЕЧНИХ МУК РОБОТОЮ. Так, наприклад, французький композитор Гектор Берліоз кілька років упадав за ірландською актрисою Генрієтою Смітсон. Зазнавши невдачі, спрямував усі невдачі на написання геніальної “Фантастичної симфонії”. Біографи зазначають, що митець після закінчення шедевру раптово відчув, що звільнився від кайданів нерозділеного кохання.

Окрім навчання, існує безліч цікавих справ, які зазвичай відкладаєш на потім. Спробуй щось нове. Слушна нагода знайти хобі, а це означає... правильно, позитивні емоції та нові знайомства!

Не тримай почуття в собі. Довірся близькій людині. Як що соромишся поділитися найпотаємнішим, виклади переживання на папері. Тільки не забудь потім спалити – це один із найпевніших способів звільнитися від туги.

Займайся спортом. Увесь негатив, який накопичується в душі, рано чи пізно вибухне. Бідолаха той хто буде цієї миті поруч. Зняти стрес допоможуть фізичні навантаження. Це також чудова нагода відновити форму!

Уникай зустрічі з причиною своїх страждань. Навіщо ятрити душевну рану? Не піддавайся спокусі помститися цій людині, адже серцю не накажеш.

І найголовніше: ДИВИСЯ НА СВІТ ПОЗИТИВНО ТА РАДІЙ ЖИТТЮ.

Хто знає, може, доля врятувала тебе від невдалих стосунків, натомість підготувавши щире, палке, шалене й цього разу взаємне кохання. Щасти!

 

 
Відзначення 70-річчя із часу створення УПА

16 жовтня в училищі було проведено захід до 70-річниці створення Української повстанської армії в Україні.

Мета заходу: поглибити відомості учнів про героїзм, мужність, патріотизм повстанців та вплив націоналістичного руху на хід Великої Вітчизняної війни та час повоєнного періоду.

Урок мужності підготували та провели викладач суспільних дисциплін Семенюк В.С., художній керівник С.Г.Подзізей, учень групи Ок-11 Виборов І, учні училища

 
<< Початок < Попередня 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 Наступна > Кінець >>

Сторінка 129 з 153
На даний момент 20 гостей на сайті