Корисні посилання







Вхід на сайт



Забули свій пароль? / Зареєструватися

Опитування

Чи подобається Вам навчатись у Володимир-Волинському ВПУ
 
Зустріч у педагогічній вітальній

23.04.2013. в училищі в рамках школи підвищення педагогічної майстерності педагогів проведена «Зустріч у педагогічній вітальній».

Тема зустрічі: « Урок – дзеркало фахової та методичної підготовки вчителя»

В програмі:

  1. Асоціативний кущ «Вимоги до сучасного уроку»
  2. Струмок ідей «Як удосконалити сучасний урок?»
  3. Педагогічна дискусія «Чи впливає ІКТ-компетентність вчителя на ефективність сучасного уроку?»
  4. Урок під рентгеном – перегляд та аналіз відео-фрагментів уроків.
 
Віват, педагогічний пошук!

З  04.03.2013 року по 15.03.2013 року в училищі проведена декада методичної творчості «Віват, педагогічний пошук!»

Мета декади: Розвиток творчих здібностей педагогів, оновлення навчально-виховного процесу засобами інноваційних технологій.

В рамках декади проводилося анкетування педагогічних працівників, прочитання лекція « Медаль компетентного вчителя», проведено 8 творчих інноваційних уроків теоретичного і виробничого навчання, 5 тематичних виховних заходів.

 
круглий стіл

12.02.2013р в училищі цікаво пройшов круглий стіл «Від рівня професійної компетентності педагогів до рівня навченості учнів», що проводився згідно плану роботи плану роботи школи підвищення педагогічної майстерності педагогів

Питання, що обговорювалися при проведенні круглого столу:

-         Професійна компетентність вчителя як необхідна умова ефективності навчального процесу;

-         Роль самоосвіти в підвищенні професійної компетентності вчителя;

-         Компетентність вчителя – залог успіху і творчості учня.

В заключення проведена педагогічна міні-дискусія «Як і чи можна стати компетентним педагогом?»

 
ОСОБЛИВОСТІ УЧНІВ З АКЦЕНТАУЦІЯМИ ХАРАКТЕРУ Й РОБОТА З ТАКИМИ УЧНЯМИ НА УРОЦІ

Гіпертемічний тип

Діти з таким типом акцентуації завжди в гарному настрої. Якщо трапляються вибухи гніву й роздратування, то вони швидко минають, піднесений настрій супроводжується бажанням діяти та спілкуватися, завдяки чому вони легко сходяться з людьми, стають лідерами. Прагнуть усього нового, завдяки чому виявляють енергійність, ініціативу, творче мислення. Однак, з іншого боку, надмірна діяльність може вилитися в розкиданість інтересів, відсутність цілеспрямованості, що призводить до того, що часто такі учні не доводять розпочату справу до кінця. Підвищена товариськість може привести до недостатньої  розбірливої в контактах. Виражене прагнення до самостійності.

Цінують волю, тому можуть протестувати проти спроб дорослих втручань в їхнє життя. Протест найчастіше виражається в навмисних порушеннях правил, у втечі з дому. Як правило, погано переносять будь-який режим і дисципліну.

 
Як відноситися до обдарованої дитини?

Поради вчителю:    

1.   Учитель не повинен вихваляти кращого учня. Не потрібно вирізняти обдаровану дитину за індивідуальні  успіхи, краще заохотити спільні заняття з іншими дітьми.

2.  Учителеві не варто приділяти багато уваги навчанню з елементами змагання. Обдарована дитина частіше від інших ставатиме переможцем, що може викликати неприязнь до неї інших учнів.

3. Учитель не повинен робити з обдарованої дитини «вундеркінда». Недоречне акцентування на її винятковості породжує роздратованість, ревнощі друзів, однокласників. Інша крайність – зловмисне прилюдне приниження унікальних здібностей – звичайно, неприпустима.

4.  Учителеві необхідно пам’ятати, що в більшості випадків обдаровані діти погано сприймають суворо регламентовані заняття, що повторяються.

 
<< Початок < Попередня 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 Наступна > Кінець >>

Сторінка 127 з 167
На даний момент 23 гостей на сайті