Корисні посилання







Вхід на сайт



Забули свій пароль? / Зареєструватися

Опитування

Чи подобається Вам навчатись у Володимир-Волинському ВПУ
 
ГРАФІК ПРОВЕДЕННЯ СПІВБЕСІД

На основі базової загальної освіти

(9 класів)

№ з/п

Спеціальність

Дата проведення

Час проведення

1.

Тракторист-машиніст сільськогос-подарського виробництва – категорії «А», «В», «С»

Слюсар з ремонту сільськогоспо-дарських машин та устаткування. автотранспортних засобів категорії «В», «С»

12.08.2013

9.00

2.

Електромонтер з ремонту та обслу-говування електроустаткування. Водій автотранспортних засобів категорії «С»

13.08.2013

9.00

3.

Маляр, штукатур

14.08.2013

9.00

4.

Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення

15.08.2013

9.00

5.

Кравець

16.08.2013

9.00

 На основі повної загальної освіти

(11 класів)

№ з/п

Спеціальність

Дата проведення

Час проведення

1.

Електромонтер з ремонту та обслу-говування електроустаткування. Водій автотранспортних засобів категорії «С»

17.08.2013

9.00

2.

Оператор на автоматичних та напів-автоматичних лініях у деревообробленні

19.08.2013

9.00

3.

Продавець продовольчих товарів;

продавець непродовольчих товарів

20.08.2013

9.00

Молодші спеціалісти

№ з/п

Спеціальність

Дата проведення

Час проведення

1.

Швейне виробництво

21.08.2013

9.00

2.

Монтаж, обслуговування та ремонт електротехнічних установок в АПК

21.08.2013

11.00


 
Духовна стежка «Святогірський Зимнівський монастир»

9 липня відбулась екскурсія в Зимненьский святогорський монастир, що належить до найдавніших на Україні.


 

 
Еко-похід «Джерела Володимира»

 

Наймолодшим парком Володимира-Волинського є парк «Слов'янський». Виявляється, у деяких документах цей парк згадується як пам'ятка садово-паркового мистецтва. Він був закладений у 1988 році. Згодом була споруджена Княжа алея, де встановили скульптури князів. На території парку є два джерела з

 
Закохайся в літо!

Програма

організації літнього дозвілля для дітей, що потребують соціальної підтримки та усіх бажаючих «Закохайся в літо!»

01.07.2013р.                понеділок

1. Відкриття програми «Закохайся в літо!»

2.  Вибори координаторів програми.

3. Складання плану роботи програми (вивчення пропозицій) та облаштування координаційної кімнати.

4. Конкурс малюнків – логотипів команд.

02.07.2013р.                вівторок

1. Робоча лінійка та інструктаж з безпеки життєдіяльності.

2. Еко-похід «Джерела Володимира».

3. Підведення підсумків.

03.07.2013р.                середа

1. Робоча лінійка та інструктаж з безпеки життєдіяльності.

2. Екскурсія до історичного заповідника «Стародавній Володимир»

3. Підведення підсумків дня.

04.07.2013р.                четвер

1. Робоча лінійка та інструктаж з безпеки життєдіяльності.

2. Спортивне свято.

3. Конкурс туристичної пісні.

05.07.2013р.                п’ятниця

1. Робоча лінійка та інструктаж з безпеки життєдіяльності.

2. Розважальний конкурс «Я співаю караоке»

3. Купальські розваги.

08.07.2013р.                понеділок

1. Робоча лінійка та інструктаж з безпеки життєдіяльності.

2. Розкажи про свою родину (До Дня родини)

3. Еко-похід на озеро Лісне.

4. Підведення підсумків.

09.07.2013р.                вівторок

1. Робоча лінійка та інструктаж з безпеки життєдіяльності.

2. Духовна стежка  «Святогірський Зимнівський монастир»

3. Підведення підсумків.

10.07.2013р.                середа

1. Робоча лінійка та інструктаж з безпеки життєдіяльності.

2. Поїздка до музею-садиби І.Стравінського в м.Устилуг

3. Підведення підсумків.

11.07.2013р.                четвер

1. Робоча лінійка та інструктаж з безпеки життєдіяльності.

2. Святкуємо всесвітній день шоколаду.

3. Підведення підсумків.

12.07.2013р.                п’ятниця

1. Робоча лінійка та інструктаж з безпеки життєдіяльності.

2. Флеш-моб «Я люблю літо»

3. Свято морозива.

4. Завершення програми.

 

 

 

 
25 СПОСОБІВ НАВЧИТИ «НЕПРАВИЛЬНУ» ДИТИНУ

Проблемні, «неправильні» або «нестандартні» … Саме про дітей, яких  характеризують цими епітетами, ми й поговоримо сьогодні. Цікаво, хто вигадав поняття стандарту щодо дитини? Напевно той, кому було просто ліньки розібратися в психології  дитячої особистості. Пропонуємо вашій увазі стислу характеристику найпоширеніших категорій дітей, робота з якими, як правило, викликає труднощі в багатьох учителів, та окремі способи навчання і виховання таких «особливих» учнів.

Діти із «хворобливою» реакцією та діти із підвищеною емоційною збудливістю

Ця дитина можезаплакати у відповідь на зауваження, а може грубо відповісти на нього чи з викликом поводитися на уроках та вдома. Вияв емоцій дітей цієї групи часто носить аномальний характер і виражається явною агресією, подеколи навіть у стані афекту.

  1. Кожен учитель повинен засвоїти просте правило – немає поганих дітей, є погана поведінка. Тому, даючи оцінку поведінці, учинкові дитини, ні в якому випадку не робіть акцент на особистості дитини. Не слід говорити: « Ти негідник!»

-  Скеруйте увагу на конкретну дію.

  1. У жодному випадку не проводьте порівняння між дітьми. Кожна дитина – неповторна особистість, у кожної свій темперамент, свій щабель розвитку. Порівнювати дитину можна тільки ж з нею самою, беручи до уваги її ж дії. Наприклад: «Сьогодні ти вивчив  урок набагато краще, ніж минулого разу».
  2. Підкреслюйте дії дитини похваливши її.
 
<< Початок < Попередня 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 Наступна > Кінець >>

Сторінка 125 з 167
На даний момент 14 гостей на сайті