Корисні посилання







Вхід на сайт



Забули свій пароль? / Зареєструватися

Опитування

Чи подобається Вам навчатись у Володимир-Волинському ВПУ
 
"Молодь вибирає майбутнє"

З 14 січня 2013 року у Володимир-Волинському ВПУ вступила в дію комплексна програма превентивного виховання "Молодь вибирає майбутнє" на 2013-2018 роки.

Проект програми обговорювався в педагогічному та учнівському колективах проятгом першого семестру і був затверджений як програма до дії педагогічною радою 12.01.2013 року.

Мета програми:

- створення науково обґрунтованої системи превентивного виховання учнів у ПТНЗ;
- створення умов для формування та виявлення в соціальному просторі сталої, безпечної, відповідальної поведінки підлітків, на основі сформованості превентивного світогляду, імунітету, здатності спротиву до негативних впливів соціального середовища групи та окремих осіб;
 - забезпечення відповідального ставлення до особистого здоров’я в учнівської молоді, формування і розвиток особистості, здатної керувати своєю поведінкою в системі небезпечних явищ,  накопичення відповідних знань і вмінь, усвідомлення потреб і мотивів, визначення ціннісних орієнтацій.

Основні завдання:

- формування правового світогляду підлітків, попередження правопорушень серед учнів;
- набуття учнями знань, умінь, навичок реалізації здорового способу життя та профілактика вживання наркотичних речовин, алкоголю;
- формування навичок відповідальної поведінки учнів;
- попередження випадків дитячого травматизму;
- підвищення обізнаності учнів щодо проблем ВІЛ/СНІДу;
- набуття необхідних навичок безпечної поведінки;
- створення умов для формування позитивних якостей особистості у процесі різноманітних видів соціальної, навчальної, розвивальної, трудової, позашкільної та інших видів діяльності на основі сприяння духовному, інтелектуальному, морально-етичному, психічному, естетичному розвитку, формуванню здорового способу життя, виробленню навичок безпечної поведінки, стійкості до негативних явищ;
- створення умов для соціальної реабілітації неповнолітніх.

Методологічні засади Програми:

- основні положення Закону України «Про повну загальну середню освіту», «Про професійно-технічну освіту», Концепції національного виховання, Концепції превентивного виховання дітей та молоді щодо здорового способу життя серед молоді України, Концепції формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя у дітей та молоді;
- ідея гуманізації освіти, створення системи стосунків взаєпросвітництва, взаємодопомоги та взаємозахисту;
- пріоритет розвитку особистості людини в процесі її навчання й виховання;
- вирішальна роль діяльності у формуванні життєздатної особистості.

Очікувані результати:

- створення цілісної системи превентивного виховання в закладі
- вироблення оптимальної стратегії, рівня та ритму превентивної діяльності;
- удосконалення методів і технологій превентивної освіти, зокрема через упровадження інтерактивних форм навчання й виховання;
- посилення взаємодії відповідних міських служб в організаційних формах превентивного виховання;
- забезпечення відповідних умов для розвитку фізично та психічно здорової особистості;
- профілактика тютюнопаління, алкоголізму, наркоманії, насильства, що негативно впливають на здоров’я, та соціальних домагань до дітей;
- підвищення соціальної, фізичної адаптації учнів у суспільстві;
- створення системи моніторингу життєспроможності учнів, їх вихованості та спроможності протистояти негативному впливу;
- мотивування учнів на усвідомлення значення превентивних знань через збільшення відвертості, довірливості;
- розвиток превентивних самоякостей учнів;
- спонукання батьків до спільного розв’язання проблем їхніх дітей через просвітницьку роботу;
- вдосконалення професійної компетентності вчителів.


 
ЗАСІДАННЯ ПАРЛАМЕНТУ «ПРОФІ»

15 січня відбулося перше у новому році засідання парламенту «Профі», на якому в числі уже запланованих раніше питань було обговорено проведення в училищі акції «Шануймося, єднаймося та будьмо!», присвяченої Дню Свободи та Соборності України, в ході якої кожна група має презентувати стіннівку, про певний регіон (область) України та налагодити спілкування через мережу Інтернет з учнями ПТНЗ цієї області.

А 22 січня в актовому залі училища відбудуться урочистості з нагоди дня Соборності і Свободи України.

 
СТАРИЙ НОВИЙ РІК

14 січня у гуртожитку училища відбулося святкування Старого Нового року.

За доброю українською традицією юнаки та дівчата щедрували, засівали кімнати пшеницею, бажаючи їх мешканцям здоров’я і добробуту. Веселі «перебіранці» розважали присутніх щедрівками, традиційними для цього свята примовленнями та театралізованою постановкою.

І хоча у костюмах ряжених проглядаються ознаки ХХІ століття, та все ж святість Різдвяного дійства відчувалася і в підготовці і у виконанні.


То ж будьте здорові

З Новим роком!

 
Вивчаємо Європу: туристичними стежками Європи

План

проведення ІІ-го етапу конкурсу «Вивчаємо Європу: туристичними стежками Європи» у Володимир-Волинському ВПУ

 

  1. Засідання Євроклубу «Модерн» з питань організації другого етапу конкурсу «Вивчаємо Європу: туристичними стежками Європи».

15.01.2013р.                                                                члени євроклубу

  1. Інформаційно-просвітницькі години «Європа туристична»

Щовівторка за розкладом чисельника (кожна група за окремим графіком)

  1. «З гумором і не без моралі» виховна година про особливості побуту, звичаїв, культури поведінки у країнах Євросоюзу.

Члени Єврокклубу, для учнів ІІ-ІІІ курсів – лютий 2013р., для учнів І курсу – березень

  1. «Меню-вояж» (кухня європейських країн).

Квітень 2013р.                                         Благодійна виставка-продаж

власних кулінарних виробів

  1. Конкурс кросвордів та вікторин з теми «Туристичними стежками Європи»

15.01 – 10.05.2013р.                                                            Усі бажаючі

  1. Конкурс на кращий рекламний плакат «Мандруй Європою».
  2. Підсумки проведення фестивалю.

15.05.2013р.

 
Репортаж з бінарного відкритого уроку

«Сотри случайные черты и ты увидишь: мир прекрасен» - такою була тема інтегрованого уроку світової літератури та історії, що його провели викладачі С. В. Хомич і В. С. Семенюк. Урок був присвячений поету «срібної доби» російської поезії О. О. Блоку.

Вивчення творчості поета проходило на тлі музики, живопису та історії, що збагатило урок не тільки інформаційно, а й емоційно.

Хвилююче слово викладачів доповнювало доречними вступами учнів та мультимедійною презентацією.

Особистісно зорієнтований підхід викладу теми забезпечив реалізацію методичної мети уроку – створення умов для формування життєвих компетентностей особистості учня на підґрунті нових освітніх технологій.


 
<< Початок < Попередня 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 Наступна > Кінець >>

Сторінка 123 з 155
На даний момент 20 гостей на сайті