Корисні посилання







Вхід на сайт



Забули свій пароль? / Зареєструватися

Опитування

Чи подобається Вам навчатись у Володимир-Волинському ВПУ
 
95 річниця Жовтневої революції

06 листопада 2012 року в актовому залі училища для учнів ІІ та ІІІ курсів класним керівником групи Ок-31 було проведено відкриту інформацію присвячену 95 річниці Жовтневого перевороту.

Учні групи підготували коротку інформацію про події жовтня 1917 року та цікаві відеоролики.


 
Моральний вчинок

В рамках акції "Добрик крокує планетою" класним керівником групи Б-31 було проведено виховний захід на тему "Моральний вчинок". Мета заходу: спонукати підлітків до здорового способу життя. На виховній годині були присутні методист училища та заступник директор з НВР.

Якщо Ви насолоджуєтеся життям, якщо Ви думаєте, що життя в цьому світі чогось та варте, тоді курити – неймовірно тупо. Тому що цим Ви самі собі не даєте пожити по-справжньому.

 
Посміхнемось щиро Вишні

Кажуть, що сміх продовжує життя.

А таки справді так.

У м.Луцьку відбувся обласний етап Всеукраїнського конкурсу юних гумористів "Посміхнімось щиро Вищні" серед учнів професійно-технічний закладів.

Наше училище також взяло у ньому участь. Учениця з групи П-1 Димарчук Маргарита виборола ІІ місце.

З чим ми її вітаємо, і дякуємо за перемогу.

 
ПОРАДИ УЧНЯМ

Деякі умови успішного запам’ятовування

  1. Важливою умовою того, щоб навчальний матеріал запам’ятовувався швидко й надовго, є наявність інтересу до того, що запам’ятовуєш, і уваги в процесі засвоєння і відтворення матеріалу.
  2. Велике значення для запам’ятовування мають почуття. Усе, що пов’язане з радістю. Сумом, гнівом, як правило, запам’ятовується краще, ніж те, до чого людина ставиться байдуже
  3. Важливою умовою для запам39ятовування є розуміння того, що треба засвоїти.
  4. Дуже важливо також поставити перед собою завдання – міцно й надовго засвоїти.
  5. Велике значення для засвоєння навчального матеріалу має поєднання запам’ятовування з діяльністю людини, що вимагає мислення, активності.
  6. Наявність знань з того навчального предмета. З якого засвоюється матеріал, також є сприятливою умовою для запам’ятовування, тому що при цьому нове легше й ґрунтовніше пов’язується з тим, що вже відомо.
  7. Необхідно пам’ятати, що запам’ятовування – це робота іноді не легка, тому важливою умовою засвоєння матеріалу є наполегливість, завзятість у роботі, уміння не кидати її на середині, а домагатися повного й міцного запам’ятовування. Це вольові якості,без яких неможлива серьозна розумова робота.
  8. Зрідка використовуйте мнемотехніку – штучні прийоми полегшуючого запам’ятовування.
 
ПОРАДИ УЧНЯМ

Як розвинути увагу

1. Привчайте себе уважно працювати в найрізноманітніших умовах навіть у шумній та відволікаючий обстановці. Треба намагатися не помічати того, що заважає роботі.
2. Систематично вправляйтеся в одночасному спостереженні декількох об’єктів. Робити це треба так, щоб загальне сприйняття кожного об’єкта зберігалося досить добре, і в той же час увагу потрібно концентрувати на головному, виділяючи його із другорядного.
3. Тренуйтеся в переключенні уваги. Ці тренування повинні йти за трьома напрямками:

  • швидко переключати увагу з об’єкта на об’єкт;
  • виділяти найважливіші об’єкти за рахунок другорядних;
  • змінювати порядок переключення.

4. Розвивайте в себе вольові якості – це сприяє й розвитку стійкості уваги. Змушуйте себе зосереджуватись навіть тоді. Коли цього робити не хочеться. Частіше додержуйтесь принципу «треба», а не «хочу». Починайте роботу з важкого і нецікавого, намагайтесь виконувати ті справи, які хочеться відкласти на потім. Чергуйте легкі й важкі справи, цікаві і нецікаві.
5. Частіше вдавайтесь  до різних ігор: шахів, головоломок. Спортивних ігор. Самі по собі вони не розвивають увагу. Це створює з їх допомогою ваше прагнення.

 
<< Початок < Попередня 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 Наступна > Кінець >>

Сторінка 123 з 147
На даний момент 25 гостей на сайті