Корисні посилання







Вхід на сайт



Забули свій пароль? / Зареєструватися

Опитування

Чи подобається Вам навчатись у Володимир-Волинському ВПУ
 
Поради першокурсникам
  1. Вчіться керувати своїми емоціями. Наш мозок наказує виробляти гормони стресу на будь-якій подразник, що загрожує нашому спокою.
  2. Використайте найпростішу йогівську вправу. Заплющте очі й подумки перенесіться на берег океану. Підніміть руки вгору розведіть їх у боки, уявляючи я у них входить енергія. Складіть їх одна на одну біля пупка (ліва рука знизу). Ваш мозок насичується киснем і заспокоюється.
  3. Усміхайтеся, навіть якщо вам не дуже хочеться. Сміх позитивно впливає на імунну систему, активізуючи Т-лімфоцити крові.
  4. Не забувайте хвалити себе, щоразу, коли вам вдається впоратися із хвилюванням.
  5. Живіть активно. По-перше, активні рухи не дають накопичуватися адреналіну, по-друге, відволікають від негативних думок: «Я не здам», «Я не знаю» тощо.
  6. Стежте за пульсом - його оптимальна частота розраховується за формулою: 180 мінус ваш вік.
  7. Не одягайте на заняття червоний одяг. Цей колір підвищує кров'яний тиск, він небезпечний для гіпертоніків. Коли людина сидить у кімнаті, де багато червоних предметів, то вона починає безпричинно дратуватися. А коли людина одягає червоні речі то навпаки, в неї додається бадьорості й активності. Тобто якщо ви одягнете на урок червону річ, то почуватиметеся впевненіше, але у викладача ваш вигляд викликатиме роздратування. Хоча червоний колір можна використовувати як при застудах, так і при запаленні слизової оболонки. Цей колір впливає на систему кровообігу.
 
Усе в твоїх руках

Добрий день, дорогий друже!

Пише тобі психолог.

Хочу розповісти одну історію.

 
Їх досвід рекомендовано для вивчення педагогам області

 

Скиць Ганна Павлівна

заступник директора з навчальної роботи, викладач математики Володимир-Волинського ВПУ.

Спеціаліст вищої категорії.

Старший викладач.

Відмінник освіти України.

Нагороджена знаком  «Антона Макаренка»

Важливою уковою вдосконалення процесу навчання є активізація діяльності учнів, розвиток їх самостійності.

Інтерактивне навчання є різновидом активного навчання, яке широко застосовує у своїй практиці Г.П.Скиць. Сутність його полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умов постійної взаємодії усіх учнів. Це співнавчання, взаємонавчання (колективне, групове, навчання в співпраці), коли учень і педагог є рівноправними, рівнозначними суб'єктами навчання. Викладач в даному випадку виступає в ролі організатора процесу навчання, лідера групи.

Найбільш ефективною формою організації навчального процесу на уроках Г.П.Скиць є робота в парах, трійках, малих групах, яка формує в учнів активність, зацікавленість у результатах спільної праці. Такі форми роботи викладач найчастіше проводить на лабораторно-практичних заняттях та практикумах з математики.

Організація інтерактивного навчання передбачає моделювання на уроках життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне розв'язання задач виробничого змісту типу: "Будівельнику потрібно замовити необхідну кількість цегли для колодязя з певними розмірами", коли учні діляться на малі групи: "Відділ постачання", "Транспортний відділ", "Виробничий відділ" і виконують в групах відповідні розрахункові завдання.

Використання інтерактивних технологій - один із засобів, що сприяє співробітництву, надає можливість реалізувати особистісно зорієнтоване навчання.

Богдан Наталія Володимирівна

викладач української мови та літератури Володимир-Волинського ВПУ. Спеціаліст вищої категорії.

Провідна ідея досвіду Н.В. Богдан - використання особистісно орієнтованих технологій в процесі викладання української літератури як одного із основних чинників інтелектуального розвитку учнів. З метою реалізації даної ідеї викладач широко застосовує нетрадиційну структуру уроків, як от: урок-творення телепередачі, урок-співпраця, урок-літературний портрет, заочна екскурсія по літературних місцях Волині тощо. Викладач розробила серію дидактичних завдань і вправ, невід'ємною складовою яких є вимоги: спів ставте..., проведіть аналіз..., порівняйте..., виступіть від імені героя тощо, що розвиває творчу уяву і образне мислення учнів.

Постійними формами роботи на уроках літератури є "мозкові атаки", міні-дискусії, "актуальний мікрофон", робота в статичних і динамічних парах.

Впровадження особистісно орієнтованих технологій робить уроки літератури цікавими для кожного учасника навчального процесу, створює на уроках творчу атмосферу, сприяє формуванню духовності та активної життєвої позиції.

Н.В.Богдан - автор методичних рекомендацій "Шляхи розвитку індивідуальності на уроках словесності".

Козак Зінаїда Петрівна

викла­дач фізики Володимир-Волинського ВПУ, завідувач кабінетом фізики. Викладач-методист. Відмінник освіти України

 

Формула її успіху складається з розуміння стратегії сучасної української освіти, з майстерності цікаво викладати матеріал, уміння створити сприят­ливе емоційне тло уроку, відтворити чуттєві образи, що лежать в основі багатьох фізичних понять, з рис її власної особистості.

Кабінет фізики, яким вже 11 років завідує З.П. Козак, є одним з найкращих в училищі.

Створення хорошого навчального кабінету - дуже складна справа, вимагає глибоких знань предмета, бачення шляхів і перспектив його вивчення, потребує естетичного смаку і часу.

Сьогодні кабінет фізики в училищі - це спеціа­льно обладнаний навчально-методичний центр, що забезпечує високий теоретичний рівень викладання, наукову організацію праці викладача та учнів.

Кабінет фізики чітко відповідає поставленій цілі, а саме «Підвищення інтелектуальної активності учнів шляхом використання комплексно-методичного забезпечення кабінету в контексті інноваційних тех­нологій».

Комплексно-методичне забезпечення    кабінету успішно використовується на уроках, воно дозво­ляє зробити уроки фізики інноваційними, особистісно-орієнтованими, емоційно та змістовно насиченими.

 
ПРАВА Й ОБОВ’ЯЗКИ ПІДЛІТКІВ У КОНТАКТАХ ІЗ ОРГАНАМИ ПРАВОПОРЯДКУ

Права й обов’язки підлітків у контактах із органами правопорядку

Поради щодо уникнення неприємностей з боку закону:

  1. Не ходи по вулицях один в пізній час без дорослих, не шукай пригод у небезпечних місцях (на будівельних майданчиках, пустирях, у лісосмугах).
  2. Не відчиняй двері квартири стороннім людям.
  3. Не спілкуйся з підозрілими особами, відмовляйся від їхніх доручень щось кудись віднести-або передати на словах.
  4. Не наближайся до п’яних та людей, які поводять себе неадекватно, бо вони можуть бути здатними до непередбачених дій.
  5. Не вживай речовин сумнівного або токсичного (клей, ацетон тощо) походження. Пам’ятай, що правопорушення, скоєне в стадії алкогольного чи наркотичного сп’яніння, обтяжує вину.
  6. Не носи з собою предмети ( ніж, кийок тощо), наявність яких може викликати підозру.
  7. Не будь надто впевненим у своїй силі, сумнівній ситуації краще звернися за допомогою до дорослих.
 
Педагогічне наставництво

Учитель народжується для учителя. Від того, в якому колективі працює молодий викладач чи майстер виробничого навчання, залежить, чи запалиться він бажанням оволодіти педагогічною майстерністю. Саме тому в училищі організоване педагогічне наставництво. 12.09.2012 року пройшло перше засідання викладачів та майстрів - наставників з молодими педагогами.

 
<< Початок < Попередня 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 Наступна > Кінець >>

Сторінка 112 з 132
На даний момент 37 гостей на сайті