Корисні посилання







Вхід на сайт



Забули свій пароль? / Зареєструватися

Опитування

Чи подобається Вам навчатись у Володимир-Волинському ВПУ
 
Увага! Увага! Увага!

Володимир – Волинське ВПУ з ініціативи учнівського парламенту «Профі» проводить благодійні заходи в рамках соціального проекту «Віддай людині крихітку себе – За це душа наповнюється світлом»: в листопаді 2017 з нагоди відзначення Міжнародного дня студента в навчальному закладі відбудеться благодійний ярмарок (13.11.2017) та благодійна дискотека (16.11.2017)

Кошти отримані у ході ярмарку та дискотеки будуть використані на встановлення меморіального знака ПТНЗ, що загинули під час АТО.

У грудні до Дня Святого Миколая відбудуться традиційні благодійні марафони: «Подаруй  дитині радість» та «Подарунок захиснику»

Приєднуйтесь до благодійних заходів!

 

 
Конкурс юних читців «Посміхнімось щиро Вишні»

«Треба любити людину. Тоді тільки ти маєш право сміятися», - писав Остап Вишня. Немає, мабуть, такого куточка в Україні, де б не чули імені  цього гумориста. І ось уже вкотре на Волині проводить конкурс юних читців гуморесок Остапа Вишні.


Володимир-Волинське ВПУ теж брало участь у цьому конкурсі. Наші учні: Кириченко Валерія, Мигляс Артем, Чуйко Андрій (Е-21), Олійник Марія (МСК-1) показали мініатюру «Ярмарок» за одноіменною гуморескою Остапа Вишні і зайняли 1 місце серед професійно-технічних закладів області.


 
Обласна секція методистів ПТНЗ.

27 жовтня на базі нашого навчального закладу відбулося засідання обласної секції методистів ПТНЗ з теми: Інноваційні підходи до організації та проведення засідань педагогічної ради.

Директор НМЦ ПТО у Волинській області  Парфенюк З.І. ознайомила присутніх із новими нормативними  документами щодо організації освітнього процесу.

 

Керівник секції, методист НМЦ ПТО  Мамчур Л.В., ознайомила із методикою підготовки та проведення засідання педагогічної ради.

Наступним етапом роботи секції був Тренінг-презентація «Якою повинна бути педагогічна рада», який провела Калитюк  С. В., методист Володимир-Волинського ВПУ. Девізом тренінгу були слова К.Ушинського: «Усі найважливіші справи елементарної школи повинні вирішуватися на загальній раді всіх її вихователів і наставників»

 

В ході тренінгу методисти опрацювали нестандартні форми проведення педагогічних рад, виробили алгоритм проведення педради-дослідження, підготували проект наказу «Про підготовку проведення педради» та рекомендації до її рішення, сформували методичні поради «Як уникнути пасивності педагогів під час проведення педагогічної ради».

Мельник Н.І., методист ДПТНЗ «Камінь-Каширське ВПУ» розповіла про особливості організації професійного навчання у Грузії.

Також на засіданні методист НМЦ ПТО Л.В. Мамчур, проаналізувала результати обласного конкурсу на кращу  методичну модель професійного зростання педагогів професійно-технічного навчального. Директор НМЦ ПТО Зоя Парфенюк нагородила дипломами  переможця та призерів обласного конкурсу та окремих методистів грамотами за інноваційний зміст методичної роботи із забезпечення професійного зростання педагогічних працівників.

Наше  училище нагороджене дипломом за здобуте ІІ місце.

 

 
Помічники

Мешканці гуртожитку групи Б-21 у вільний від занять час прибирають листя і збирають насіння квітів, щоб вже наступної весни там було приємно жити наступним поколінням.

 

 
Програма роботи педагогічного колективу над єдиною загальноучилищною проблемою

Єдина науково-методична проблема, над якою працює колектив Володимир-Волинського ВПУ

2017-2018 н/р  -   2021-2022 н/р

«Розвиток конкурентноспроможної особистості засобами формування інтелектуально-пізнавальних компетентностей учнів у сучасному освітньому просторі»

 

Завдання

дидактичні:

  • формування інтелектуально-пізнавальних здібностей учнів;
  • розвиток творчої активності кожного суб'єкта навчання;
  • розвиток практично-дослідницьких навичок учнів;
  • забезпечення й стимулювання саморозвитку і самореалізації особистості;
  • підвищення рівня навчальних досягнень учнів.

 

педагогічні:

  • системне впровадження в педагогічну практику інноваційних технологій, які забезпечують особистісно орієнтований підхід до учнів:
  • технології інтерактивного навчання;
  • технології проектів;
  • технології критичного мислення;
  • ігрових технологій;
  • інформаційних технологій;
  • технології диференційованого навчання;
    • політехнологій, що інтегруються з попередньо означеними.
  • · створення психолого-педагогічних умов для підвищення рівня навчальних досягнень і формування активності та загальної культури учнів;
  • формування позитивної мотивації навчання;
  • необхідність розвитку педагогічної майстерності викладача, майстра виробничого навчання як умови підвищення навчальних досягнень учнів.

 

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 10 з 121
На даний момент 74 гостей на сайті