Корисні посилання







Корисна інформація
ЯК АДАПТУВАТИСЯ НА НОВІЙ РОБОТІ

Будьте оптимістично налаштованими, доброзичливими, спокійними та ненав’язливими. Висловлюйте щирий інтерес до інших. Посміхайтесь! Ввічливо дякуйте за кожну допомогу чи пораду і ці люди приймуть Вас до свого кола.

Під час знайомства з майбутніми колегами намагайтеся спочатку запам’ятати, а коли випадає нагода, – записати собі їх імена. Щоб запам’ятати нові імена, в момент знайомства будьте уважними: повторіть вголос ім’я людини, з якою Вас знайомлять, а також подумайте про знайому Вам людину, яку звуть так само. Обов’язково вивчіть усі нові імена і завжди говоріть ім’я людини під час звернення: кожному це приємно. Пам’ятайте, що для людини звук власного імені найсолодший і найважливіший звук людської мови.

У перші дні роботи Ви маєте чітко з’ясувати, якими є Ваші функціональні обов’язки і, хто є Вашими безпосередніми керівниками та підлеглими, щоб у майбутньому не виконувати чиїхось обов’язків. Тому попросіть керівника допомогти Вам у такій справі. Якщо начальник відсутній і ви не знаєте що робити, то необхідно:

  • звернутися до відділу персоналу та професійного розвитку, де вас оформили на роботу, і порадитись з ними;
  • звернутися до заступника начальника, який зможе розповісти вам, чого від вас очікують та поставити перед вами початкові завдання;
  • подивіться на цю ситуацію, як на унікальну можливість одразу познайомитися зі своїми колегами.

Запитуйте Ваших колег про те, чого не знаєте чи не вмієте. Людям приємно, коли до них інколи звертаються по допомогу. Будьте гарним слухачем. Заохочуйте інших розповідати Вам про себе. Ведіть розмову в колі інтересів Вашого співрозмовника. Проявіть зацікавленість у роботі. Будьте готові виконувати приємні та неприємні доручення і завдання. Дбайте про обладнання та матеріали. Намагайтеся бути зайнятим протягом всього дня, навчіться розподіляти свій час на виконання роботи. Не будьте відсутні без поважних причин.

Приходьте вчасно. Знайте основні правила безпеки та слідкуйте за здоров’ям. Якісно виконуйте свою роботу. будьте доброзичливими і коректними, і нове робоче місце стане Вашим найулюбленішим.

 
П'ЯТДЕСЯТ ПРИЧИН, ЧЕРЕЗ ЯКІ НЕ ОТРИМУЮТЬ РОБОТУ

За значущістю:

1.  Неохайний зовнішній вигляд.

2. Манери всезнайки.

3. Невміння пояснювати: слабкий голос, погана дикція.

4. Відсутність плану кар'єри, чітких цілей і завдань.

5. Недолік щирості й урівноваженості.

6. Відсутність інтересу й ентузіазму.

7. Неможливість участі в справах, крім обумовленого графіка.

8. Надмірна концентрація на грошах: зацікавленість тільки в більш високій оплаті.

9. Низька успішність під час навчання.

10. Небажання почати знизу: очікує занадто багато чого і занадто швидко.

11. Прагнення до самовиправдання, ухильність, посилання на несприятливі фактори.

12. Недолік такту.

13. Недостатня зрілість.

14. Недостатня ввічливість.

15. Презирливі відгуки про попередніх роботодавців.

16. Недостатнє уміння орієнтуватися в суспільстві.

17. Виражене небажання учитися.

18. Недостатня жвавість.

19. Небажання дивитися в очі співрозмовникові.

20. Мляве, "риб'яче" рукостискання.

21. Нерішучість.

22. Неробство під час відпустки, пріоритет пляжних задоволень.

23. Невдале сімейне життя.

24. Непорозуміння з батьками.

25. Неохайне поводження.

26. Відсутність цілеспрямованості.

27. Бажання одержати роботу на короткий час.

28. Мало почуття гумору.

29. Мало знань.

30. Несамостійність (батьки приймають за нього рішення).

31. Відсутність інтересу до компанії або галузі.

32. Окреслення того, з ким має знайомство.

33. Небажання відправлятися туди, куди буде потрібно.

34. Цинізм.

35. Низький моральний рівень.

36. Лінь.

37. Нетерпимість при сильно розвинених упередженнях.

38. Вузькість інтересів.

39. Невміння цінувати час.

40. Погане ведення своїх фінансових справ.

41. Відсутність інтересу до суспільної діяльності.

42. Відсутність розуміння цінності досвіду.

43. Радикальність ідей.

44. Неакуратність

45. Запізнення на співбесіду без поважної причини.

46. Відсутність будь-яких відомостей про компанію-роботодавця.

47. Невихованість (не дякує співрозмовнику за приділений час).

48. Відсутність питань про роботу до потенційного роботодавця.

49. Сильно тиснучий тип.

50. Невизначеність відповідей на запитання.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 4
На даний момент 59 гостей на сайті